روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

محاله

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ

BlueSky

توی این شهر شلوغ چشام به دنبال چشاته....  راستی چند وقته دلم تنگ نگاته.....

                                                        مهدی مقدم

 


+ کتاب این ماه..

رمان دزیره .. آن‌ماری سلینکو

یا

رمان Lady L .. رومن گاری


کتاب قبلی.. 



+ شهریور.. ماه مهجوریه انگار...!

شاید این حس مربوط میشه به دوران مدرسه رفتنم!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • ۷۵۱ نمایش
  • روزمرگی

مقدم

کتاب

نظرات (۹)

من بیشتر با ماه خرداد مشکل داشتم!

کتابها در حال مطالعه هستن؟
پاسخ:
خرداد خوب بود که..

اولیه تازه شروع شده..
نه فصل امتحانا بود :/
پاسخ:
تکاور بودین پس!:)
بالاخره دزیره رو گرفتین:)
پاسخ:
بله..
البته فعلا پی دی افش رو!:)
من؟؟
استغفرالله -_-
پاسخ:
نمنه؟
پس من؟!
:)
نه ننه :دی

پ کی؟ :))
پاسخ:
:)

طبیعتا اونی ک از خرداد بدش میاد! :|
یقینا اونی که از شهریور بدش میاد! -_-
پاسخ:
تکاورا معمولا از خرداد بدشون میاد.. از شهریور خوششون میاد..
چون شهریور، ماه رستگار شدنشونه!:)

ضمنا من از شهریور بدم نمیاد.. ماه خوبیه اتفاقا...
این نشون میده شما از گروه در کوزه روندگانید :)))
پاسخ:
باشه.. اصلا هر چی شما بگین!:)
به‌به دزیره :)
ماه پر تولدی هم هست، اخه یکی نیست بگه مرداد و شهریور،‌وسط گرما و شرجی هم شد ماه تولد؟ :))
پاسخ:
بله..:)

ببخشید دیگه.. دفعه بعد میان باهاتون هماهنگ میکنن تایم تولد هارو!:))
حالا تولد کی هست؟؟:)
اره بگید حتما هماهنگ کنن :)
تولد برادرزاده‌ام اولشه، داداشم وسطه، یکی از دوستامم فکر کنم اون اواخر باشه :)
پاسخ:
چشم :)

پس بی زحمت خودتون بگین هماهنگ کنن باهاتون! :)
پیشاپیش مبارکه.. همیشه شاد و سلامت باشن هر سه شون.. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">