روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاعرانه

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

پرده برگیر


پـرده بـرگیـر کـه من یـار توام             عاشقم عاشق رخسـار توام


عشـوه کن، نـاز نمـا، لب بگشـا              جـان من، عـاشق گفتار توام

بـر ســر بستــر مـن پــا بگذار             مـن دل ســوخته، بیمـار توام

با وصـالت ز دلـم عقـده گشــا              جلــوه ای کن که گرفتـار توام

عـاشقـی سـر به گریبـانم مــن              مستــم و مـــرده ی دیدار توام

گر کشـی یا بنـوازی ای دوست              عـاشقـــم ، یـــار وفـــادار توام

هـر که بینیـم، خریـدار تو است              مـــن خـــریـدارِ خــریـدار توام

سید روح اله موسوی خمینی


شعر بالا..

9



ب ن : شعر قبلی رو هنوز نتونستم حفظ کنم! :/




شاعرانه هفته قبل - 8

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • ۶۸۴ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۵)

سلام

شعر زیباییه

اگر شد حفظ میکنم..
پاسخ:
سلام

بله..

ممنون از همراهیتون :)
چقد زیبا
پاسخ:
بله .. :)
پروانه شمع رخ زیبای توام
دلباخته قامت رعنای توام
 اشفته  از فراغت ای دلبر حسن
برگیر حجاب من که رسوای توام

این رباعی رو از اشعارشون حفظم
انصافا شعراشون زیباست
پاسخ:
موافقم.. شعرهاشون زیباست.. :)

ممنون بابت رباعی .. زیبا بود :-)
  • اَسی بولیده
  • این هفته چه زود گذشت!!
    چه انتخاب خوبی! از امام خمینی :)
    پاسخ:
    البته این شعرو یه روز زودتر گذاشتم! :)
    مچکر از نظر مثبتتون :)
    + من خریدار خریدار توام...

    + من دیگه حرفی ندارم...
    پاسخ:
    + :)

    + :-))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">