روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاعرانه

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ق.ظ

سیب

ب ن :

 

دکلمه شاعرانه این هفته

+ ممنون از سرکار خانم باران بابت فرستادن لینک :)[گل]

 

ب ن 2 :

شیرین ترین خوابی که دیدم.. تـو بودی ... – امین حبیبی

 

 

تو به من خندیدی .. و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه .. سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

 

غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی .. و هنـوز ...

ســالهـاست که در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان .. می‌دهد آزارم

و من اندیشه کنان .. غرق این پندارم . . .

                                                       که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت ...؟!                                                                                                       حمید مصدق

 

 

 

تصویر شعر.. :)

5

پ ن : عذر خواهی بابت تاخیر :|

 

شاعرانه هفته قبل - 4 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • ۸۵۱ نمایش
  • روزمرگی

حبیبی

نظرات (۲۵)

عالی بود
پاسخ:
ممنون :-)
تو ب من خندیدی و نمیدانستی
من ب چ دلهره سیب را از باغچه همسایه دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب دندان زده را دست تو دید
غضب آلود بمن کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد ب خاک
و تو رفتی و هنوز سالهاست در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرارکنان میدهد ازارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
ک چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت...

"حمید مصدق"


+انتخاب فوق العاده ای بود...ممنون
+شعرایی ک بعد شاعرای دیگه در این مورد گفتن هم خیلی زیباست
پاسخ:
عه شما از قبل حفظ بودین ؟ :)
البته این دفعه 19 شدین!! :))
توی مصرع که نمیشه گفت.. توی خط دوم درست ترش اینه "من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم"  0.5-
تو خط چهارم.. "دندان زده" رو اضافه نوشتین.. 0.25-
خط یکی مونده به آخری هم.. "غرق این پندارم" درست تره.. "در" نداره .. 0.25-
در کل خیلی خوب بود ..
+ دقت کن دخترم! :)))

++میگم من معلم میشدم .. نمره زیر 15 نداشتیم تو کلاسمون! :))



+خواهش میکنم.. ممنون از همراهی شما.. :-)

+ نخوندم شعرای دیگه رو .. کدوم شعرا ؟
سلام 
برای سهولت حفظ کردن این شعرها بنظرم شعرا رو خودتون یا یکی از دوستان با صدای خوش بخونین 
بعد ما هم از بس میشنویم حفظ میشیم دیگه :)) 
بقول دومادمون اگر تمام کتابهای درسی هم بصورت صوتی یا تصویری میدادند بیرون بچه های این مملکت
قدرت حفظ کردنشون و یادگیری گیرایی شون بیشتر میشد و حتی شاید جز نوابغ شناخته میشدن :دی 
تازه خسته هم نمیشیم :)))))))
جدی اگر خواننده ها این ابیات خوندن رو در کنار ابیات بذارین خوب میشد اگرم نخوندن یا خودتون یا یکی از دوستان خوش صدای بیان (خانم /آقا) فرقی نداره این ابیات رو بخونن ما هم حفظ میکنیم :)
امضاء: باران از نوادگان باران شیرازو :))



+
بعنوان یه خواننده :
نمی بخشیم چون میتونستین زودتر بزارین ولی نذاشتین 
عذرخواهی قبول نیست ، اعدامش کنید:))))
مگه اینکه مورد اول اجرا بشه :)

++
ادامه حرفام بماند برای بعد ...

پاسخ:
سلـام :)
خب شما که زحمت این ایده رو کشیدین .. زحمت دکلمه کردن شعرهارو هم بکشین دیگه :)
من خودم که میدونم اگه دکلمه کنم .. اون ی بیتی که خودتون میتونستین حفظ کنید رو هم نمیتونید! :))

در مورد کتاب های درسی ایده صوتی و تصویری شدن ایده خوبیه .. اما نه به قیمت از بین رفتن استعداد حفظ کردن با چشم در بچه ها! هر دو تا شونم باشن خوبه.. :)

شما اساسا خیلی خسته میشین یا الان که بهاره.. وضعیت به این منواله ؟ :)))

پس نتیجه این شد که خود شما دکلمه کنید.. پیشاپیش خیلی ممنون :-)
+ راستی آدرس وبلاگ بیانتون این بود.. barani-95.blog.ir ..؟ یا آدرس دیگه ایه؟؟



+
عجب ! :|
اگه میتونستم که پست رو زودتر میذاشتم..
حله.. مورد اول با همت شما محقق میشه D:

++
. . . Loading  :))
خیلی شعر قشنگیه^_^
باران چه ایده ی جالبی!!! واقعا هم با شنیدن خیلی بهتر میشه حفظ کرد
حالا اینقدر خشن نباش!! جناب روزمرگی هم که عذرخواهی کردن!!
پس من میگم:بخشش، لازم نیست اعدامش کنید!!
همه زندگی جناب روزمرگی به یه ویرگول بسته ست:)))))
پاسخ:
موافقم ^_^
خب شما زحمت دکلمه کردن شعرها رو بکشین.. اگه اشتباه نکنم تو مسابقه وبلاگی یلدا بانو رای آورده بودین بابت زیباخوانی :)

>_<

ممنون.. منم میگم اصلا نیازی به خشونت نیست! :)

:))) با این جمله آخری تون یاد این شعر خیام افتادم..:)
یک قطره آب بود با دریا شد
یک ذره خاک با زمین یکتا شد
آمد شدن تو اندرین عالم چیست
آمد مگسی پدید و ناپیدا شد...
سلام اسی جان :)
سلام بر مدیر :))
اسی جان خشنم کوجا بود ؟؟؟؟:)))
تازه این جز الطاف پادشاهیم بود :)))))))))))))
که اعدام نشد من پیش شرط گذاشتم خووو:))))))))))))
فعلا که ایشون فرارین میترسم از پادگان هم فرار کرده باشه :)))))))
اونوقت جواب برای  اونا  هم داری اسی جان ؟:)))))
اون بخشش، لازم نیست واقعا باهاش چقد داستان داشتیم :)))))
یادش بخیر..
+
الان که همه زندگیشون رو ریس پادگانشون تعیین میکند نه ویرگول :دی 
مدیر از ترس الطاف پادشاهی حتی از پادگان هم فرار کرده رفته :))))))))))))))))
جناب مدیر کوجایی ؟:دی
دقیقا کوجایی ؟:)))) (با لحن چاوشی بخونینش شما که این خواننده رو دوست دارین )
++
زود زود اعلام حضور کنین وگرنه میرین انفرادیییی :))))))))))))))

+++
ایده من اگر خواننده دار شد اونموقع جالب تر میشه :))
وگرنه از درجه اعتبار ساقط میشه :)))


+++
بابت پرگوییم منو ببخشین ای خواننده گان محترم و جناب مدیر :)

++++
نذاشتین در مورد شعر نظرمو بگم اگر یکی از دوستان با  صدای خوب بخونتش بعد من میگم :)
ممنون 

پاسخ:
سلـام :)
اعدام خشونت آمیز نیست عایا ؟! :)
پیش شرطتون آدمو وامیداره که بگه همون اعدامم کنید راحت شم ! :| :))
یادش بخیر.... سال 40.. 42 بود فک کنم...! :))

+
همه زندگیمو که دیگه نه! :)
پست بودم! :)
لحن محسن خان اینطوریه؟ کوجایی؟؟؟ :))

++
حاضر! :)
خدا رو شکر که شما نظامی نیستین!! :)

+++
انشاا... که میشه .. :)

+++
خواهش میکنم.. خدا ببخشه ..:-)

++++
چه ربطی داشت خب! :) قبل از اینکه یکی شعر رو دکلمه کنه نمیشه نظرتونو بگین؟! :)
تازه ارتباط بین پست چایی و قند با اون ضرب المثل رو هم نگفتین!
خواهش
چقدر قشنگ
پاسخ:
موافقم.. قشنگه :)

ممنون از حضورتون
نه نمیشه تا دکلمه نشه منم نمیگم :||
اونم حقیقتش یادم رفت بعدم حسش نبود :(
سلام :)
از کجا معلوم که نظامی نیستم ؟:))
من به 40و 45ش کار ندارم ولی راهنمایی که بودم با همین جمله خاطره دارم :)
مگه اعدام فقط مرگ شخص رو در پی داره ؟
اعدام انواع مختلفی داره از نظر پادشاه :))
یکیش همونه که گفتم که دکلمه شو بخونین حالا اینو نخوندین شعر قبلی رو بخونین حداقل :)
هوم؟
خدایی بهونه نیارین دیگه:)
اصلا خودتون یکی شون انتخاب کنین من روانشناختی تون کنم از طریق صدا ؟:)
اونبار که نکردم اینبار قول میدم بکنم :))
هوم ؟
فقط بهونه نیارین :)
شما میخونین ما حفظ میکنیم دیگه :))
آدرسش همین که گفتین دیگه :) ولی امروز بیان یکی دو ساعت اختلال در شبکه داشت درسته ؟
یا فقط من نمیتونستم برم وب های دیگه ؟:)
من فقط ایده مبدم بیرون شنیدم مدیریت این وبلاگ زحمت اجراش  رو انجام میدن :)))
کلا خسته نیستم ربطی هم به فصل نداره من موقع استراحتم معمولا میام وب خونی :)))
( ولی از وقتی که عروس مون شیرازی شد ما هم خسته وشدیم :دی )
دیگه عرضی ندارم من برم :))




پاسخ:
سلـام :)

خب شما دکلمه نمیکنید یعنی ؟ :)
اوهووم:| :)

راست میگین.. شایدم نظامی هستین :/ :))
آخه همچین گفتین یادش بخیر که فکر کردم مربوط به دوران قبل از انقلابه! :)

نه والاع.. بهونه نمیارم.. فکر میکنم دوستان دیگه خیلی بهتر دکلمه میکنن.
اگه تونستم.. چشم دکلمه میکنم..

:)) راستی قرار بود من اون فایل صوتی رو پیدا کنم .. تا شما روانشناختی کنیدم! :))

با وجود اینکه میدونم خوب در نمیاد.. ولی چشم!:-)

آدرسش این نیست!! کلا وبی با این آدرس نداریم !
بیان امروز مشکل داشت .. اما وبی با اون آدرس نداریم.. ربطی به مشکل بیان نداره.

شنیدن کی بود مانند دیدن! :)

پس همونه که همیشه موقع کامنت گذاشتن خستههه این! :))
( :)) )

خواهش میکنم.. به سلامت :-)
+ که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت...

+ روحش شاد...
پاسخ:
+ همیشه همینطوره... ! :)

+ آمین
راست گفتین ها 
آدرسم اینه :)))
دست به گیرنده هاتون نزنین اشتباه از ما بود :دی 

+
نه منتظرم مدیریت زحمت اینکارو بکشن :))
اینو بخونین روانشناختی میکنم یا ابیات قبلی مشاعره:)
ابیات گذشته :)
ممنون

++
اصلا چه معنی داره مدیریت این اشعار برای حفظ کردن بذاره ولی خودش نخونتش :دی :))))))))))))

پاسخ:
عجب!:)
عیبی نداره.. این بار مشکلی نداره! :)

+
تو رودربایستی میندازین مدیر رو؟! :))
اگه تونستم چشم.. فقط اگه دوستان دیگه هم خوندن اونا رو هم روانشناختی کنید.. ممنون :)

++
اصلا مدیر کیه ؟ شما نشونش بدین به من ! :))
من از قبل حفظ بودم دوران راهنمایی فک میکنم شاید هم اول دبیرستان...
چیزی ک نوشتم از همون دوران یادمه حتی اینی ک شما نوشتین و هم نخوندم و چیزی ک یادم بود و نوشتم اولیو درست جا ب جا نوشتم ولی بعدیا درسته تواین شعری ک شما گذاشتین این کلمه ها رو نداره ولی جاهای دیگه هست اگر سرچ کنین...

حمید مصدق:

تو به من خندیدی و نمی دانستی؛


من به چه دلهره از باغچۀ همسایه سیب را دزدیدم؛

باغبان از پی من تند دوید؛

سیب را دست تو دید؛

غضب آلود به من کرد نگاه؛


سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک؛


و تو رفتی و هنوز؛


سال هاست که در گوش من آرام آرام؛


خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم؛


و من اندیشه کنان غرق در این پندارم؛


که چرا باغچۀ کوچک ما سیب نداشت؛

مرسی جناب :)
بازم میگم کاری ک میکنین خیلی قشنگه...


ــــــــــــــــــــــــــــ

و حالا در مورد جوابایی ک برای این شعر شاعرای دیگه دادن...

اولی فروغ..


من به تو خندیدم؛

چون که می دانستم؛

تو به چه دلهره از باغچۀ همسایه سیب را دزدیدی؛


پدرم از پی تو تند دوید؛


و نمی دانستی باغبان باغچۀ همسایه؛


پدر پیر من است؛


من به تو خندیدم؛


تا که با خندۀ خود پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم؛


بغض چشمان تو لیک؛


لرزه انداخت به دستان من و


سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک؛


دل من گفت: برو!


چون نمی خواست به خاطر بسپارد؛


گریۀ تلخ تو را؛


و من رفتم و هنوز؛


سال هاست که در ذهن من آرام آرام؛


حیرت و بغض تو تکرار کنان؛


می دهد آزارم؛


و من اندیشه کنان غرق در این پندارم؛


که چه می شد اگر باغچۀ خانه ما سیب نداشت؛
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و دومی شاعری ب اسم مسعود قلیمرادی

او به تو خندید و تو نمی دانستی
این که او می داند
تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی
از پی ات تند دویدم
سیب را دست دخترکم من دیدم
غضبآلود نگاهت کردم
بر دلت بغض دوید
بغض ِ چشمت را دید
دل و دستش لرزید
سیب دندان زده از دست ِ دل افتاد به خاک
و در آن دم فهمیدم
آنچه تو دزدیدی سیب نبود
دل ِ دُردانه من بود که افتاد به خاک
ناگهان رفت و هنوز
سال هاست که در چشم من آرام آرام
هجر تلخ دل و دلدار تکرار کنان
می دهد آزارم
چهره زرد و حزین ِ دختر ِ من هر دم
می دهد دشنامم
کاش آنروز در آن باغ نبودم هرگز
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که خدای عالم
ز چه رو در همه باغچه ها سیب نکاشت؟

مسعود قلیمرادی



و سومی ی شاعر دیگه ب اسم جواد نوروزی...


دخترک خندید و

پسرک ماتش برد!

که به چه دلهره از باغچۀ همسایه، سیب را دزدیده؛


باغبان از پی او تند دوید؛


به خیالش می خواست؛


حرمت باغچه و دختر کم سالش را؛


از پسر پس گیرد!


غضب آلود به او غیظی کرد!


این وسط من بودم؛


سیب دندان زده ای که روی خاک افتادم


من که پیغمبر عشقی معصوم،


بین دستان پر از دلهرۀ یک عاشق


و لب و دندان


تشنۀ کشف و پر از پرسش دختر بودم


و به خاک افتادم


چون رسولی ناکام!


هر دو را بغض ربود...


دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت:


«او یقیناً پی معشوق خودش می اید!»


پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود:


«مطمئناً که پشیمان شده بر می گردد!»


سال هاست که پوسیده ام آرام آرام!


عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز!


جسم من تجزیه شد ساده ولی ذرّاتم


همه اندیشه کنان غرق در این پندارند:


این جدایی به خدا رابطه با سیب نداشت؛


****************

عذر خیلی قاطی شد رنگا چون کپی پیست کردم
این دوتای دیگه رو حفظ نیستم... :(



پاسخ:
واقعا؟ :) پس حافظه تون خیلی خوبه.. تبریک میگم :-)

در مورد "سیب دندان زده" اون قسمتی که شما نوشتین درسته ..
تو اون کامنتتون.. "سیب را دست تو دید" رو شما نوشته بودین "سیب دندان زده را دست تو دید" .. یعنی دوبار "دندان زده رو استفاده کرده بودین..
خیلی خوبه که شعری رو ک چندسال پیش حفظ کردین رو تا این حد تو یادتون مونده :)

شعر فروغ فرخزاد رو الان یادم افتاد.. قبلا خونده بودم.. ممنون بابت شعرهای مرتبط با پست.. دستتون درد نکنه :)

خواهش میکنم.. قابلی نداره.. :)

+خوبه رنگاش.. ممنون :)
حفظ اون دو تای اولی هم خودش کلی هستش:)
عه رنگای اینجا همه مشکی اومد خوب شد
چون برای خودم صورتی و سورمه ای بود...
پاسخ:
بله.. خوب شده اینجا ..مچکر :-)
سلام
این شعر رو یکی از اطرافیان من امشب  خوند ولی چیزی که هست من با گوشی میام اینجا و نمیتونم بدم بهتون 
مگه اینکه زحمت ارسال و آپلود  این دکلمه منو اسی جان یا یلدا بانو بیزحمت تقبل کنن که من به ایمیل هاشون 
ارسال کنم یا خانم مگی از وبلاگ مگهان االبته من هنوز از هیچ کدوم از این دوستان اصمیمانه هنوز درخواست این زحمت و لطف رو نکردم:) نمیدونم الان اینجا میگم ازشون عذرخواهی میکنم.
چون زحمت داره و واقعا اذیت میشن پس خودتون یا سایر دوستان بخونن بهتره :)
ولی ابنو بگم اونی که این متن رو خونده همزمان باهاش هم ساز زدند :)
یعنی دو کار رو همزمان انجام داده :)
بازم خودتون میدونین :)

+
مدیر اونی است که این شعر رو هر جور شده اجرا شده  اینجا بزاره :)))))



پاسخ:
سلـام :)

خب میتونید آپلودش کنید و آدرسش رو قرار بدین..
چرا با گوشی نمیشه قرار داد فایل رو ؟ :| :)
اگه این دوستان تونستن که لطف میکنن.. :)
خب اگه با ساز خوندن شعر رو که.. سعی کنید همونو قرار بدین .. البته اگه امکانش بود.. :)


+
خب شما کسی رو میشناسین که این مشخصه رو داشته باشه ؟ من که مدیر نیستم! :))
سلام 
رسیدن بخیر :)
شما سر پستین یا هر روز انفرادی میخورین ؟:دی 
با گوشی من نمیشه :||
درضمن مدیریت بلاگ اسکای قاطی کرده یکی دو روزه :(((:||
بیانمم که آشنا نیستم :||
 بعید میدونم گوشیمم کاری برام بکنه :((

+
خب اگر من ارسالش کنم من مدیر اینجا میشم درضمن اگر اینبار مدیر بشم شعرای بعدی انتخابش با مدیره :)))
قبول ؟
تازه عنوان یه پست اینجا رو مدیریت تعیین میکند :)))))))))
( آیکن نیشخند از تهران تا محل زندگی شما :دی )
ولی خدایی بخونین روانشناختی تون کنم که مدیریت اینجا رو هم از دست ندین ؟:))
هوم ؟
البته میدونم شما مدیر نیستین بلکه مهندس مکانیک هستین :دی و در حال حاضر سرباز وطن :)))

++
امیدوارم دوستان محترم بتونن :)
ممنون 

پاسخ:
سلـام
ممنون.. همینجا بودم..
انفرادی؟:) نه!:)
باشه اگه مشکله که .. راضی ب زحمت نیستیم..

+
مدیریت کنید... مشکلی نیست :)

نه دیگه! ممکنه از شما و دوستان دیگه خواهش کنم که در مورد انتخاب شعر و ... لطف کنین پیشنهاد بدین..
اما در نهایت روزمرگی عنوان و انتخاب شعرارو انجام میده..
البته با کمال احترام :)

احتمالا فقط یکی از شعرها رو بخونم و صوتشو قرار بدم.. اونم فقط من باب روانشناختی..
شعرهای دیگه رو اگه شما یا دیگران تونستین ممنون میشم زحمت دکلمشو بکشین.. :)
ولی آهنگ مرتبط با این پست رو که معمولا از خواننده ها میذاشتین نذاشتین ها :)
ممنون

+
راستی 
پسردایی منم الان سربازه :)
دلم بدجوری براش تنگ شده :(
در هر صورت خدا قوت به همه سربازای وطن  بخصوص شما بده ...آمین.

پاسخ:
آهنگا معمولا با عنوان بعدا نوشت( ب ن ) قرار داده میشه.. هنوز دیر نشده پس! :)

+
ایشالا به سلامتی تموم کنن خدمتشونو :-)
ممنون.. زنده باشین
قشنگ بود :)
نظرم مث بقیه طولانی نبود :(
چرا واقعا :{
پاسخ:
سلـام :-)

موافقم :)
نظر حتما نباید طولانی باشه.. مهم خود نظره :)
ممنون از حضورتون
سلام
من لینک دانلود این دکلمه رو فرستادم فکر کنم رفته حرزنامه مدیریت تون :)

+
درضمن من باب مدیریت این وب من باب شوخی گفتم من تو مدیریت خودمم موندم :))
برای همین احتمال 90% همین روزاست که ببندم و برم :)

++
بخونین قبل رفتن ما به اون دنیا :دی (دنیای واقعی )
احتمالا از دنیای مجازی برم :)

ممنون 

پاسخ:
سلـام :)
اولا که هرزنامه.. نه حرزنامه! ^_^
ثانیا نه نرفته.. الان قرارش میدم.. ممنونم بابت لینک :)

+
متوجهم.. :))
ای بابا.. چرا میخواین ببندین؟!:| خب کمتر بنویسین ولی بنویسین.. والاع! :)

++
:/ :| ...

ممنون از شما :-)
:)
پاسخ:
سلــام

:)
همون هرزنامه تقصیر لغت نامه گوشی بود بخدا :|||
اومد گفتم لابد درست گفته :|
خواهش میکنم :)
ببینم صدای کسی که این دکلمه رو خونده چقدر رای میاره هوم ؟:)


+
نه نمیشه :))
باید رفت ...

خواهش و ممنون :)

پاسخ:
عیبی نداره.. قلت املاییه دیگه :))
قرار داده شد :)

میشه بدونیم چه کسی هستن ؟ :)
تشکر از ایشون بابت دکلمه زیباشون :-)
تشکر ویژه از شما بابت آپلود فایل با وجودیکه سخت بود براتون ..
شعر رو کلا حفظ کردین یا هنوز همون 4 خطه؟! :))

+
میخند؟! :| :) :|
شاید که نباید رفت ...

تمنا و ممنون :)
البته غلط املایی :))) این به اون در :)
ممنون :)
فعلا سیکرته بعدا که رای آورد  میگم :))
خنده بر هر دردی دواست بخصوص درد جدایی از وبلاگنویسی :))
شاید که باید رفت :))

پاسخ:
عه.. راست میگیناا:))
عمدا اشتباه نوشتم که همذات پنداری کنم باهاتون ! :)))

سیکرته ؟! :)) باشه.. :)

نمیدونم .. چی بگم والاع! :|

اینم حرفیه.. ! شاید که باید رفت.. :| :)
عمدا ؟:)
شمام که راست میگین :))))

+
اول بگین صداشون چطور بود ؟
نوع خوندنش چطور ؟

++
فعلا 8خط اول :)
وقت نکردم همشو حفظ بشم :)
این شعر واقعا قشنگ بود و حیفه که آدم این شعر از حفظ نباشه :)
انصافا این بار هم شعر زیبا و دلنشینی رو انتخاب کردین که ازتون بابت این ابیات زیبا ممنونم(آیکن گل البته نه مال سر مزار :دی )
این شعر از شعرهای قبلی زیباتر و البته عاشقانه تر بود فکر کنم :)
شعر سعدی هم اینقدر قشنگ عشق رو تو شعرش معنا پیدا نمیکرد ...
البته با احترام با جناب سعدی :)
ما آدم های بی گناه هم هر چی میکشیم از این سیب هستش سیبی که حضرت آدم رو از بهشت راند و ما را تا آخر عمر زمین نشین کرد :)))) داشتیم زندگیمون رو تو بهشت میکردیم با اون سیب حضرت آدم ، از بهشت رانده شدیم :||:((:))
راستی منم دبیرستان بودم یه شعر با همین سیب با همکاری خانداداش بزرگم و کلماتی که معلمم داد بهمون 
یه شعر سرودیم :)
سخن آخر ممنون بابت انتخاب خوبتون 
پاسخ:
باور کنید.. به این سوی چراغ ! :)

+
صداشون خوب بود.. فقط یه کم آروم بود تون صدا.. یا شایدم صدای موسیقی زمینش زیاد بود..
در کل خوب بودن.. :)

+
کلا چند خطه مگه! :)

خواهش میکنم.. قابلی ندارن :-) (بخشش از کیسه خلیفه(به عبارتی کیسه شاعر!) D: )

تا حدودی مخالفم..!:)
این شعر چون امروزی تر و البته ملموس تر بود.. واسه همین شاید این تصور رو ایجاد کرده ..:)

رانده شدن از بهشت(؟) واسه رسیدن به بهشتی بهتر بود.. زیستن بدون دردسر که دیگه نیازی به عقل و اختیار نداره!
آدمای بی گناه رو خوب اومدین.. :) آدم ع هم گناه نکرد.. تنها به خودش ظلم کرد.. ظلمت نفسی...

خب شعرتون رو اینجا بنویسین .. یادگاری بمونه :-)
خواهش میکنم

نوچ نوچ مخالف :|:دی 
من کار به گناه آدم ندارم من به اون سیبه کار دارم که باعث شد شیطان رجیم آدم رو فریب بدهد :)

+
ممنون بابت رای تون ایشون نصف شب این شعر رو خوندن انتظار ندارین که تو خوابگاه محل کارشون 
تن صدا بلند باشه ؟:))
ایشون داداش سوم من هستند و از من کوچک ترن :)
البته یه برنامه شاد خوانندگی رو قبلا اجرا کردند البته یک داپ اسمش بود از چارتار بود که لینکشو قبلا 
به یلدا بانو دادم :)

++
نمیشه شاید بعدا تو وبم گذاشتمش :)
ممنون 
پاسخ:
:))
خب فکر کنم اون فریب یه اتفاقی بوده در روند رشد آدمی.. اینطوری نمیشه به موضوع نگاه کرد ؟ :)

+
نه انتظار ندارم.. اصن خیلی هم خوبه تن صداشون :)
بله.. انتظار داشتم برادرتون باشن.. ایشالا هر جا که هستن سلامت باشن و نفسشون همیشه گرم باشه :)

فکر کنم تو وب خودتونم لینکش تو بخش نظرات بود.. نمیدونم کجا دیدم.. ولی اون دابسمش رو دیدم .. جالب بود :)

++
اینم میشه :)

ب ن : رسما کرکره وبتونو کشیدین پایین ؟! :/
سلام
ممنون بابت آهنگ ولی امکان دانلود برای ما به این نوع روش مهیا نیست :||
اگر به روش های پست های قبلی باشه امکان دانلود مهیاست در غیر اینصورت هیچی :((:|

پاسخ:
سلـام

به کدوم روش؟! آهنگ این پست هم به همون صورت پست های قبلی هستش که :)
روش کلیک کنید دانلود نمیشه ؟؟
به روش های قبلی نیستش :||
دانلود نمیشه :((
حتی پخش هم نمیشه...

پاسخ:
دوباره چک کردم.. مشکلی نداره..
مرسی بابت لینک دوم :)
گرفت ولی باور میکنین از ساعت 12تا الان وقت نکردم گوش بدم :|:)
ولی دانلود شد :)

پاسخ:
خواهش میکنم
پس سرتون شلوغه حسابی:)
خدا رو شکر :)
خیلی فاز وبلاگت سنگین شده
کمرم رگ به رگ میشه هربار که لود میشه
پاسخ:
سلـام

:))) از چ نظر؟
عکسارو که سعی میکنم کم حجم باشه.. زیر 100-200 KB هستن..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی