روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاعرانه

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ

مشوشم .. بی تو

ب ن :

10

ب ن 2 :

دوستان عزیز و بزرگوارم

متاسفانه فعلا وب کسی رو دنبال نمیکنم.

از دوستانی که با این شرایط لطف دارن و باز هم این وب رو دنبال میکنن خیلی ممنونم.

دوستانی هم که رویه شون 1-1 هستش..(ی کامنت در برابر ی کامنت :) ) اگه دیگه مایل به ادامه دنبال کردن این وب نبودن..  از اینکه تا امروز لطف کردن و کامنت گذاشتن ازشون خیلی خیلی ممنونم و میتونن گزینه "قطع دنبال کردن" رو بزنن..

همیشه شاد و سلـامت باشین :-)


ب ن 3 :

روز پدر مبارک...


ب ن 4 :

بحرانیه که جهانیه.. نگرانیه.. ویرانیه.. ارتعاشاتش بنیانیه... وای چه دورانیه.. دَوَرانیه.. کورانیه.. هیجانیه..

هی عشق من عشق من هی .. عاشق من میشی پس کی... - بنیامین


بیا که در غـم عشقت مشوشم بی تو

بیا ببین که در این غم چه ناخوشم بی تو


شب از فراق تو مینالم ای پری رخسار

چـو روز گـردد گـویـی در آتشم بی تو


دمی تـو شربت وصلم نداده ‌ای جانا

همیشـه زهـر فراقت همـی چِشَم بی تو


اگر تو با من مسکین چنین کنی جانا

دو پـایم از دو جهان نیز در کشم بی تو


پیـام دادم و گفتـم بیـا خوشم مـی‌دار..

                            جواب دادی و گفتی که من خوشم بی تو                                                                                                                                   سعدی


4

پ ن :

شعر قبلی رو متاسفانه تا الان نتونستم حفظ کنم !


شاعرانه هفته قبل - 3

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • ۷۶۲ نمایش
  • روزمرگی

بنیامین

نظرات (۸)

لایک
پاسخ:
(: .. Tnx
آخ آخ من چقدر عاشق این شعرم :)
یعنی عاشق ها !
سلام :)
تو فیلم یادم نیست این شعر رو اولین بار دیدم :)
اسم فیلم یادم نیست بیاد یادم میام میگم :)
فیلمشو شاید پنج شش بار دیدم :)


+
من این شعر رو حفظ خواهم کرد ولی در عرض یکماه حداکثر چون ااین ایام  درگیرم :)

ممنون بابت شعر .
پاسخ:
سلـام :)

چه خوب.. پس این یکی رو حفظ میکنید دیگه ؟ ;) :)

مطمئنا فیلم "شب های روشن" باید باشه..!
منم اولین بار این شعرو تو اون فیلم شنیدم

+
یک ماااه!:) مشکلی نیست.. بازم نسبت به حفظ نکردن خوبه!! :)
انشاا... خیره..

خواهش میکنم .
آفرین شب های روشن :)
تو اون فیلم دیدین ولی :))
ممنون.
بیشتر مکالمه هاشون تو فیلم رو  حفظ بودم یک زمانی الان کم تا کوت (کردی ) کمی حفظم :)
+
آره خب چون اگر برگردم شهرمون که باید زودی برم ماموریت خارج از شهر.
اگرم بمونم اینجا که فعلا میدونم نمیتونم به این زودی حفظش کنم.


پاسخ:
:)
بعضی از دیالوگ های شبهای روشن..:)
خواهش.
کم تا کوت یعنی همون کمی تا قسمتی میشه؟ :)

+
تصویر رو تو گوشی داشته باشین .. تو اوقات فراغتتون نگاهی بندازین بهش.
ایشالا هر جا که هستین.. سلامت و پایدار باشین.. :)
سلام 

پیشاپیش روز و شب تون مبارک :)
درضمن عیدتون هم مبارک :)


پاسخ:
سلـام

خیلی ممنون :)
عید شما هم مبارک :-)
چه شعر قشنگی :)
من هیچ کدوم از شعرا رو حفظ نکردم :(
پاسخ:
موافخم :)

عیبی نداره.. تنتون سلـامت :-)
سلام

روز مرد و هم ب خودتون و هم ب پدر بزرگوارتون تبریک میگم..
پاسخ:
سلـام :)

خیلی ممنونم
منم این روزو ب پدر بزرگوارتون تبریک میگم.. :-)
سلام....

دنبال کنندگانیم:)
عید بر خودتون و پدر گرامیتون  مبارک باشه..
پاسخ:
سلـام.... :)

تچکر کنندگانیم :)
خیلی ممنون.. عید شما هم مبارک :)
روز مرد هم بر شما که نه ^_^ .. ولی بر پدر بزرگوارتون مبارک باشه.. :)
+ متاسفانه مشوشم...بی تو / پ.ن رو نتونستم ببینم یا بشنوم یا بخونم ...

+ ضمن تبریک با تاخیر روز پدر، بقیه رو کلا هستم...
پاسخ:
+ شنیدنی بود :) چرا ؟ یعنی لینک آهنگه مشکل داشت ؟

+ ممنون.. مبارکِ پدرا باشه :)
خیلی مچکر :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی