روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاعرانه

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

بهار ارغوانی

تصویر بالا.. عکسی از باغ زیبای Kawachi Fuji  - ژاپن :)


ب ن :

درکم کن نرو .. - محسن یگانه :)


تو را دارم ای گل، جهان با من است

                                     تـو تا با منی، جان جـان با من است


چـو می‌تـابد از دور پیشـانی‌‌ات

                                     کـران تا کـران آسمـان با من است


چو خندان به سوی من آیی به مهر

                                     بهــاری پــر از ارغـوان با من است


کنار تو هر لحظه گویم به خویش

                                     که خوشبختی بـی‌کـران با من است


روانم بیـاســاید از هــر غمی

                                    چو بینم که مهـرت روان با من است


چه غم دارم از تلخی روزگار..

                                    شِکـر خنـدۀ آن دهـان با من است                                                      فریدون مشیری




تصویر شعر بالا..

3


شاعرانه هفته قبل



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۲۵
  • ۱۲۸۹ نمایش
  • روزمرگی

یگانه

نظرات (۷)

خوب بود :)
فریدون :)
پاسخ:
خدا رو شکر :)
بعله :))
سلام
چه قدر باغ قشنگیه
شعری از اقای مشیری نخوندم که لذت نبرم
خیلی شعر زیبایی بود
پاسخ:
سلـام :)
آره.. خیلی قشنگه.. :)
موافقم.. یه حس امیدواری خاصی هست تو شعرهاشون :-)

سلام :)
تصویر بالا رو ک قبلا هم دیدم واقعا عالیه..

ان شاالله شعرم حفظ کردم مث قبلی میام مینویسم براتون شعر زیبایی انتخاب کردین..

عکس پایینی ک گذاشتین برای سیستم من سیاه نشون میده نمیدونم خرابه یا برای من اینطوریه ی نگا بش بندازین خودتون


پاسخ:
سلـام :)
اون لینک رو هم دیدین؟ :) خیلی زیباست :-)

انشاا... . امیدوارم این دفعه دیگه نمره کامل بگیرین :))

الان دیدم.. مشکلی نداشت
چه عکس جالبی...
پاسخ:
موافقم .. جالب و قشنگ :)
عکسای اون لینک برام باز نمیشه :(

اینم عکسی ک شما میگین مشکلی نداشت:
http://bayanbox.ir/info/5580754820393697276/She-r-3
برای من اینجوری میاد :دی

اونموقع هم نمره ی کامل گرفتم :|
پاسخ:
:/ شاید مشکل از مرورگرتون باشه..

عکسه..همون تصویر شعر بالایی هستش

نمره کاملو گرفتید یا برادرشو؟ :))
این درسته ک شما الان گذاشتین ولی برای خودم خیلی شیک تر بود :دی

خب نمره ی کامل :|  :))
پاسخ:
بله.. شیک و ناخوانا البته ! D:

الان که فکرشو میکنم.. حق با شماست.. نمره کامل رو گرفتین! :-))
+ تو تا با منی...

+ روحشون شاد و یادشون گرامی...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی