روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عهد

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ

قلۀ قاف من کجاست؟

هر کسی جواب یه همچین سوالی رو به خودش بدهکاره...

Smile

 بیا از سر خط باورم کن...

 

 

پ ن:

متن و عکس و آهنگ کاملا بی ربطن ب هم!

 

 

+ نوستالژی

آلبوم کشتی نوح - پویا بیاتی

با موضوع انتظار

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • ۳۴۴ نمایش
  • روزمرگی

بیاتی

نظرات (۳)

اگه لایق عشقت نبودم اگه خالی شد دستها و وجودم

اگه پا روی عهدم گذاشتم ولی دوست که داشتم نداشتم؟

بیا از سر خط باورم کن من عاشق و عاشقترم کن

نمیخوام قربونی خزون شم تو با دست خودت پرپرم کن...

منو ببخش اگه کم آوردم اگه فریب دنیارو خوردم

منو ببخش اگه از رو غفلت دلمو به سیاهی ها سپردم

نذار بیشتر از این دلم برنجه نجاتم بده از این شکنجه

بیا پیرهن عشقو تنم کن توی تاریکی ها روشنم کن

منم و غرور تیکه پاره منم و آسمون بی ستاره

حالا سهم من از تو سکوته حالا عاشق تو روبروته

دیگه نمیخوام از تو جدا شم دیگه نمیخوام آشفته باشم

آخه بی تو به لب رسیده جونم دیگه قول میدم عاشق بمونم

 

اگه لایق عشقت نبودم اگه خالی شد دستها و وجودم

اگه پا روی عهدم گذاشتم ولی دوست که داشتم نداشتم؟

اگه آدم خوبی نبودم اگه یخ زده دستای کبودم

اگه آبروی عشقو بردم ولی چوبشو خوردم نخوردم؟

اگه بی هدف و بی فروغم اگه زخمی دشنه دروغم

اگه دلمو از عشقت بریدم ولی داغشو دیدم ندیدم؟

منم و غرور تیکه پاره منم و آسمون بی ستاره

حالا سهم من از تو سکوته حالا عاشق تو روبروته

دیگه نمیخوام از تو جدا شم دیگه نمیخوام آشفته باشم

آخه بی تو به لب رسیده جونم دیگه قول میدم عاشق بمونم

منو ببخش اگه کم آوردم اگه فریب دنیارو خوردم

منو ببخش اگه از رو غفلت دلمو به سیاهی ها سپردم...

یه بدهی به بدهی هام به خودم اضافه شد!

:)

پاسخ:
:)) تا بیشتر از این نشده.. یکی یکی صافشون کنید! :)

من نمیدونم چرا جواب رو پیدا نکردم هنوز :(

 

+ آهنگ‌ هم خوب بود ،مرسی :)

پاسخ:
دیر نشده هنوز.. پیداش کنید...

+ قابلی نداشت.. تمنا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">