روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مسیر

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ق.ظ

یه راه رو رفتن بهتر از هیچ کاری نکردنه!

به قول مولویِ جان..

دوسـت دارد یـار ایـن آشفتگــــی                                   

                                        کـــــوشـش بیهـــوده بـِه از خفتگـی!

calm-winter-snow

آدم حداقل یه شب از عمرشو باید همچین جایی سر کنه! :)

+ کجاست؟

 

 

با نفسهات.. علیرضا روزگار

 

 

جان منی تو.. حجت اشرف زاده

آرامش لبخند تو اعجاز تو این است.. زیبایی تو خانه براندازترین است....

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • ۵۷۲ نمایش
  • روزمرگی

اشرف زاده

روزگار

نظرات (۱۰)

من شوق قدم های رسیدن به تو هستم

یک شهر دلش رفت که من دل به تو بستم

آرامش لبخند تو اعجاز تو این است

زیبایی تو خانه براندازترین است...

مستم نه از آن دست که میخانه بخواهد

وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد

میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو

تو جان منی جان منی جان منی تو

مستم نه از آن دست که میخانه بخواهد

وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد

میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو

تو جان منی جان منی جان منی تو

من بودم و غم تا که رسیدم به تو غم رفت

من آمدم از تو بنویسم که دلم رفت

این بار نشستم که تو را خوب ببینم

ای خوبتر از خوبتر از خوبترینم

مستم نه از آن دست که میخانه بخواهد

وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد

میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو

تو جان منی جان منی جان منی تو...

با نفسهات جون میگیرم بغلم کن تا نمیرم

لمس گرمای دستای تو داره برام حس زندگی

لحظه هام خوبه که میکوبه قلبم کنار تو به سادگی

تو که چشمات رو به رومه با تو بودن آرزومه

هی نبینم اشکت میریزه آخه دنیامو از هم میپاشونه

دوست دارم با تو زیر بارون بدونه چتر بریم شونه به شونه

مطمئنم ما دوتا برای هم هستیمو تا آخرشم برای هم می مونیم عشقم

جز تو هیچ کسی نتونست و نمیتونه منو صدام کنه اینجوری عشقم

حال من خوبه کنارت بیقرارت میشم هی این روزا من آرومو کم کم

خیلی دیوونگی وابستگی داره تو چشات زل بزنم آرومو نم نم وابستته قلبم...

1.هر راهی؟!
2.چی کجاست؟(:
پاسخ:
1. طبق نظر مولوی.. هر راهی!


2. محل تصویر بالا..:)
1.نظر شما چی؟!
2.-_- بله ببخشید حواسم نبود):
پاسخ:
1. هم نظرم با مولوی! :)

2. خواهش میکنم..:-)
اشرف زاده گفت و گو نداره ...عالی...
تصویر هم که منو یاد فیلم شرک و کریسمس انداخت ...:))دل ما هم یک زمستون در همچین فضایی رو خواست ...اللهم الرزقنا ...

متشکر از همراهی جنابعالی..
پاسخ:
بسی عالیست...:)
انیمیشنشو ندیدم! یک زمستون کامل؟؟ زیاده!:) آمین.. :-)

تمنا دارم..:)
با دیدن عکس هم حس سرما دست داد 

چه برسه اونجا هم باشم:)
پاسخ:
:))
داخل کلبه هاش گرمه دیگه!:)
موافقت خودم رو با شعر مولانا اعلام میکنم :)
وای عکس چه خوشکله *_*
آهنگ هم... حجم بسته‌ام داره تموم میشه، با بسته‌ی جدید ان‌شاءالله خدمت میرسم :))
پاسخ:
مولانا(همون مولوی خودمون:) ) از این اعلام موافقت مسرور است..:)
:)
خدمت از ماست!:)
سرما و سکوت و سکون شب های برفی 
پاسخ:
سلااام:-)
چ عجب.. از اینورا؟:)
حالتون چطوره؟؟

+ شبای برفی زیبان...
سلام خوبین؟ :)
من چندباری سرزدم و لایکم کردم ولی کامنت نمی تونستم بذارم!! ذهنم صافه صاف... آینه اصلا :/ در این حد آدم پاکیم :)) 
بد نیستم متشکرم :) 
پاسخ:
شکر..:)
ممنون ک سر میزنید.. رد ملموسی هم از خودتون جا بذارید حتی الامکان!:) بنی آدم پاک هم داریم هنوزم؟:))
خوب باشین همیشه...
حتما سعی می کنم :)
من :) بالاخره همیشه استثنا وجود داره!!

پاسخ:
بسی ممنون..:)
اونکه صد البته..:-) همچنین، دوستانی که اینجا رو میخونن، استثنان!(گرنه فغان اعتراض معدود خوانندگان اینجا برمیخیزد!:)) )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">