روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

...

سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ق.ظ

 من کجا باران کجا... و راه بی پایان کجا

 آه... این دل دل زدن تا منزل جـانـان کجا

 هرچه کویت دور تر دل تنگ تر مشتاق تر

 در طریق عشق بازان، مشکل آسان کجـا...

پوریا سوری                                                                               

 

 

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۲۲
  • ۸۰۵ نمایش
  • روزمرگی

هـ شجریان

نظرات (۶)

یه چند دقیقه ای رفتم تویه دنیای دیگه، انگار همه وجودم سکوت کرد، یه جور خواب یه هم چین چیزی ...خیلی عجیب بود!


من صید وحشی نیستم در بند جان خویشتن
گر وی به تیرم می نزد، استاده ام نشاب را
و
ای بی بصر من میروم؟او میکشد قلاب را...(:

+ممنون بابت کلی حس خوب که تویه این پست بود(: 



پاسخ:
...:)

مقدارِ یار هم نفس، چون من نداند هیچ کس
ماهی که بر خشک اوفتد، قیمت بداند آب را...

+ خواهش میکنم.. قابلی نداشت...:)
آره خیلی قشنگ بود وب..
پاسخ:
معنی بعضی ابیات سخت رو خیلی ساده و البته درست نوشته...
سلام
پاسخ:
سلاام رفیق..:)
شعر های زیبایی بودند
پاسخ:
قابلی نداشت...:)
اگر وقت کردید غزلیات امام خمینی ره را بخوانید عاشقش می شوید
پاسخ:
جز چند موردی که تو کتاب درسی بوده، دیگه غزلی از ایشون نخوندم...
منو بلاک کردین😕؟!
پاسخ:
نه!! بلاک واسه چی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">