روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

لاتاری :)

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۳۷ ب.ظ
لاتاری ، یه جور بخت آزماییه که فک کنم هر ساله برگزار میشه و به نفراتی که تو قرعه کشی برنده میشن، اقامت دائم امریکا تعلق میگیره.
دو تا شرط بیشتر هم نداره:
سن 18سال به بالا،
و دارا بودن مدرک دیپلم یا دو سال سابقه کار..
ثبت نامش هم رایگانه.

هدف دولت امریکا از این قرعه کشی، حفظ گوناگونی نژادی باشه یا جهش ژنتیکی یا خودنمایی به مردم جهان سوم و یا هر چیز دیگه، مهم نیست..
مهم اینه که یه چالش جالبه که هر کسی که دوست داره، میتونه توش شرکت کنه!

لینک سایت ثبت نام لاتاری 2020
تا حدود 10-12 ظهر فردا هم فرصت داره.
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۱۵
  • ۵۲۰ نمایش
  • روزمرگی

لاتاری

نظرات (۱۳)

  • خرید آنلاین انگشتر نقره
  • عالیه وبلاگتون 

    پاسخ:
    واقعا؟! :)

    سلـام
    یعنی میگید برم ثبت‌نام کنم؟ :))

    فکر کردم درمورد فیلم لاتاری میخواید بنویسید :)
    پاسخ:
    بله.. حتما.. چرا که نه؟ :)
    یه عکس میخواد فقط..


    اون فیلمه که موضوعش به همه چی ربطی داشت.. جز لاتاری!
    میترسم ثبت نام کنم خخخخ(:
    پاسخ:
    فرار مغز ها و این حرفا؟؟ :)


    حالا چرا ناشناس؟
    همه جا ناشناس میرم(: 
    فرار مغز ها؟ ن باور کن چن روز پیش داشتم میگفتم اگه الان بگن بیا با کله میام
    ولی میترسم اونجا برمو از همینجام بیفتم:/ نمیدونم (: 
    شما ثبت نام کردی؟ 
    پاسخ:
    خب بر خلاف همه جا، اینجا رو شناس بیایید.. :) نمیشه؟


    مهاجرانی که از این طریق میرن امریکا، علاوه بر اقامت، برخی از هزینه های اولیه و حتی کارشون تأمینه.. بدون نیاز به بلد بودن زبان!
    البته این چیزا هم نباشه، خود اقامت دائمش خیلی ارزشمنده...

    بله..
    حالا گیریم که برنده هم شدم چطوری برم؟به نظرتون خانواده میذارن؟ بلاد کفر، یه دختر تنها؟ نوچ نوچ :((

    :)
    پاسخ:
    چرا نذارن؟

    بلاد کفر چیه خواهر من! :) بی خیال...
    مهم نیست که تو "قم" زاهد باشی.. اگه تو "رم" زاهد موندی شرطه!

    شما برنده بشین.. خانواده مطمئنا به خاطر پیشرفتتونم که شده راضی میشن.. :)


    تایم ثبت این نظرتونم 20:20 بود..
    این خودش یه نشونَستا! :))
    اگه شما تونستی اینو به خانواده‌ی من بقبولونی جایزه داری!:)
    چندسال پیش خواهرم میتونست بورسیه‌ی آلمان بگیره ولی پدر اجازه نداد، چون با خارج رفتن تنهای یه دختر مخالف بود :/
    حالا ما که برنده نمیشیم ولی شما هم مطمئن باش خانواده راضی نمیشن...حالا شاید در آینده تغییر ایجاد شد و راضی شدن، خدا رو چه دیدیم :)
    پاسخ:
    شما ثبت نام کنید و برنده بشید.. اونو من قول میدم قبول میکنن! :)
    اصن فوقش اینه که، نخواستینم نمیرید.. شخص دانلد ترامپ ک نمیاد جلو درتون ک! :))

    شاید شرایط مثل الان بود... و شاید یه کم بیشتر با پدر صحبت میکردین، راضی میشدن!

    بله.. از این ستون به اون ستون فرجه! :)
    :)))) 
    فکر کنید ترامپ بیاد در حیاط ما بگه"یا فرشته بیاد یا من از اینجا تکون نمیخورم" یا بگه" یا فرشته بیاد یا به ابالفضل همینجا خودمو آتیش میزنم" :))))))

    حالا تا یه نگاهی بکنم ببینم چی میخواد:) 
    ممنون :)
    پاسخ:
    نه دیگه.. با موشک بالستیک میاد.. میگه یا فرشته خانم بیاد، یا این محلتونو موشک بارون میکنم! :))

    الان ثبت نام کنید.. تا سال بعد فرصت دارید رو فکر پدرتون کار کنید که امریکا اونقدرا هم ک میگن، جای بدی نیست! :))
    منم میگم هیچ‌ وقت یه ایرانی رو تهدید نکنید :)))

    بعد نتیجه‌اش که اومد و اسمم در نیومده بود دوباره فرصت دارم تا سال بعدش از اول تلاش کنم! :)))
    پاسخ:
    اونوقت تهدید نمیکنه.. عمل میکنه.. اینجوری بدتر میشه که! :))


    بله.. آدمی زاد به امید زنده ست!:)
    حتی از نوع امیدهای جناب روحانی! :))
    البته در نظر داشته باشید که، سال بعدترش پدر گرامی موضعشون نرم تر از امسال میشه..
    یادمه این جمله رو در اصل دکتر ظریف گفته بودن! :))

    فعلا که همین امیدهای جناب روحانی کار دستمون داده و ما رو ناامید کرده:))
    بله، اون موقع یه قدم به هدف نزدیکتر شدم :)

    پاسخ:
    بله..:)
    دکتر ظریف دوست داشتنیِ ما رو مسخره نکنیدا! [نگاهِ چپ چپ]
    :)

    چی بگم والا...
    یاد کتاب "سر و ته یه کرباس" جمال زاده افتادم.. چ اسم با مسمایی انتخاب کردن واسه کتابشون! :)

    همینطوره.. :)
    توی انتخاب رشته م یه گزینه بود که چهار الی پنج  ماهشو لبنان درس میخوندیم...نذاشتن  انتخابش کنم 
    بعد آمریکا:دی
    پاسخ:
    شما هم میتونید مثل فرشته خانم از الان شروع کنید از مزایای اقامت بگین واسه خانواده.. تا انشاا... سال بعد دید خانواده منعطف تر بشه نسبت ب این موضوع! :)
    جانا به نگاهی ز جهان بی خبرم کن... دیوانه ترم کن.....
    سر گشته و شیدا چو نسیم سحرم کن... دیوانه ترم کن......
    پاسخ:
    http://nicmusic.net/1395/03/homayoun-shajarian-called-jana-be-negahi/

    جز حرف محبت چه شنیدی دگر از من که ببستی نظر از من
    ترسم که شوی روز و شبی با خبر از من که نیابی اثر از من...
    عالی
    پاسخ:
    :)

    سلـام
    خوش اومدین... :-)
    یکی از بچه های دانشگاهمون برنده شد ... همسرو پسرشو رها کرد و رفت...همون مردی  رو رها کرد که تمام دانشگاه رو واسطه کرد باهاش ازدواج کنه ...!!!
    پاسخ:
    :(
    این موردی ک گفتین وضعیتش معلومه.. اما هر رفتنی دلیل بر بی وفایی نیست...


    + خوش اومدین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">