روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به سودای تو مشغولم، ز غوغای جهان فارغ... + ترانه ها

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۳ ب.ظ

به سودای تو مشغولم ، ز غوغای جهان فارغ

Going

                       ز هجر دائمی ایمن ، ز وصل جاودان فارغ.....


ب بهونۀ این پست...



+  متن شعر  بالا...

----------


Route

میبری دل مرا.. ماه من بگو چرا .. قصد آمدن نداری.....

                                       حجت اشرف زاده




Winter-road

هنوزم زمستون به یادت بهاره.. تو قلبم کسی جز تو جایی نداره....

                                       محسن یگانه




ابهت

ویلون کوچه هام، دنبال کی برم.. چون بعد تو فقط، فکر مقصرم....

                                              محسن یگانه




Hugging

آره آره خوبه تو کنارمی.. بی‌قرارم وقتی بی‌قرارمی....

                                 مهدی احمدوند




همینجوری :)

تو شدی جسم و جان من.. گل مهربان من .. تو شدی بهار من...

                                       فرزاد فرخ




Family

                                    مهدی احمدوند




1111

چشای من پر خواهشه.. نگاه تو یه نوازشه....

                           امین رستمی




پدر

میترسم از اون روزی که دیوانه نباشی....

                                 داماهی




Girl&father

اگه دست من بود، به آسمون میگفتم، که ستاره هاشو دور سرت بریزه...

                                   محسن یگانه




nature - girl

این بوی همون عطره ازش خاطره داری... این عکس همونیه که تنهاش نمیذاری....

                            مازیار فلاحی




RainStorm

حرف بزن، ابر مرا باز کن... دیر زمانیست که بارانی ام......

                                    محمدعلی بهمنی




Flow

همینکه وقت خوابیدن میشه تو فکر تو گم شد.. میشه یاد تو افتاد و رفیق یه تبسم شد..

                                                                                               همین بسه....

                                                         عارف




سحرگاه

تمـام عمـر رد شدم ازت، ببین کجا شدم اسیـر تو                      

                                                به پشت سر نگاه نمیکنم که بر نگردم از، مسیر تو .....


+

خودت به من بگو بهشت تو.. کجای این همه جهنمه . . . .

                                             خواجه امیری

نظرات (۱۷)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • خییییییییلی قشنگن!! ^_^
    پاسخ:
    مرررسی :)
    قشنگ دیدین.. :-)



    + خوش اومدین.. :)
    عالی بود
    پاسخ:
    عالی دیدین... :-)


    + خوش اومدین... :)
    دوست داشتم الان جایی بودم مثل عکس دومی:)
    پاسخ:
    خیلیی موافقم.. :)
    جاده های کنار ساحل خیلی خوبن...
    چقدر اون عکسی که نی‌نی‌ توشه خوشکله *_*

    با اون اهنگ هنوزم زمستون به یادت بهاره‌ی محسن یگانه کلی خاطره دارم.

    + عکس‌ها خیلی خوب بودن، ممنون :)
    پاسخ:
    خیلییی..:)

    امیدوارم یادآور خاطره خوبی بوده باشه...

    + قابلی نداشت.. تمنا :-)

    چه مجموعه عکس خوبی!
    اینا رو نقد نمیکنن فقط باید تماشا کرد :)
    شعر بهمنی منو یاد وبلاگ هنوز میندازه..
    پاسخ:
    :)
    اگه نقد میکردین که خیلیاشون فوتوشاپی بودنشون رو میشد! :))
    اصن خود این پست هم ب بهونه یکی از پستای وبلاگ هنوزه! :)
    چه لزومی هست فتوشاپی بودنشون رو بشه، چه طبیعی باشه چه روش کار شده باشه اگه تو یک ترکیب خوب قرار بگیره و حس خوب یا مفهومی رو برسونه، خوشاینده :)
    مبادا فکر کنید این حرف رو از این بابت میزنم که وظیفه بررسی عکسا رو از دوشم بردارم :)))
    پاسخ:
    موافقم..
    اصلا گذاشتن عکسای فوتوشاپی هم با همین نیته!
    (روزمرگی در حال گرفتن ماهی از آب گل آلود!:) )

    + اون وظیفه که قابل برداشتن از روی دوش، یا انتقال به غیر نیست..
    قرعۀ کار به نامتون خورده! :)
    عجب ... پس اینطور
    من از همین تریبون استعفامو در این امر پر مشقت و خطیر اعلام میکنم :))

    این وبلاگ وبلاگ طنزطور نیست اما من نمیدونم چرا همیشه اخرش به اینجا ختم میشه؟! :)
    پاسخ:
    تمنا دارم.. استعفاتون پذیرفته نیست!
    رد استعفا رو بورسه این روزا! :)



    + به کجا ختم میشه؟ به نا کجا آباد؟؟ :/
    :)
    دیگه 30 یا 30 برخورد نکنید!!
    استعفای فرهنگی وبلاگی هم رد میشه ؟! :)) 
    نه! به طنز ختم میشه :)
    پاسخ:
    :)
    مورد داشتیم استعفای حرّاف(کسی که زیاد حرف میزند و فقط حرف میزند!) رد شده! فرهنگی وبلاگ که بماند.. :)

    شاید چون صاحبش کمی دلقک طوره! :)
    همچین منظوری نداشتم!! :/
    اصن ولش کنین، خیلی هم خوبه همین فرمون برید جلو  :)

    پاسخ:
    :))
    متوجه منظورتون بودم..
    من باب مزاح گفتم.. :)
    سپهری عالی بود
    مرحبا به شما لخاطر عکسهای زیبا :)
    پاسخ:
    موافقم..
    ممنون و مچکرم.. :)
    کجای این "همه" جهنمه

    خیلی عالی بود
    پاسخ:
    منو به حال من رها نکن...

    این آهنگ از اون آهنگای معرکۀ خواجه امیریه...
    توجه ننمودین!
    غلط املایی گرفتیم -_-
    پاسخ:
    :))
    تعجب کردم ک بعد این همه مدت اومدینا.. نگو واسه غلط گرفتن تشریف آوردین!!:)
    هر جا نشان از "غلط املایی" است، نام "اسی" میدرخشد :دی
    پاسخ:
    :))
    ایشالا همیشه ی روزگار بدرخشید...:)
    :))
    نه ما راضی به غلط املایی نوشتن مردم نیستیم :دی
    پاسخ:
    مثل دکترا ک راضی ب مریض شدن مردم نیستن؟!:)
    :)))

    "همه"!!
    پاسخ:
    -_-
    >_>
    O_O
    پاسخ:
    ^(-)^
    دوست داشتم الان جایی بودم مثل عکس دومی:)

     

    پاسخ:
    خیلی موافقم...:)

    خوش اومدین:-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">