روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سایه

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ق.ظ

  از درِ خود برانیَم هر دم و من به حکم تــو                میروم و نمیروی از نظرم، دریغ مــن...                             اوحدی

سوءتفاهم :)

شکل یه سایه میون غربت یه منظره‌م.. وقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرم....

                                                                       خواجه‌امیری



+شعر بالا..


+ 31اردیبهشت..

امروز یکی از همکارامون ،علی‌رغم میل باطنیش، با شرکت قطع همکاری کرد...

جمله آخرش بهم.. از خداحافظی خوشم نمیاد.....

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • ۴۱۸ نمایش
  • روزمرگی

خواجه امیری

نظرات (۸)

میروی و گریه می‌آید مرا
اندکی بنشین که باران بگذرد
+عکس جالبه:)
++نتم کمه نمی‌تونم دانلود کنم متاسفانه:|
پاسخ:
+ موافقم.. :)
++ مشکل همیشگی! :)
یه جاهایی که ازت خاطره دارم نمیرم :)
پاسخ:
...:)
چه عکس قشنگی..
پاسخ:
موافقم باهاتون.. :)
من نت خوره دارم گویا، یک هفته ۳ گیگ رو مصرف کردم، الان فقط ۵۰۰ میگ دارم:| خودمم نمیدونم چکارشون میکنم بخدا:| 
+ به نیابت از این آهنگ یه اهنگ دیگه‌ی خواجه‌امیری رو گوش میکنم،تو گوشیم خواجه‌امیری زیاد دارم:))
عاشق که بشی حالت،حالِ دلِ مجنونه
دست خود ادم نیست،فکرت همه جا اونه
عاشق که بشی مست بوی نم‌ بارونی
چشماتو که می‌بندی تو خاطره‌هات اونی

پاسخ:
ترافیکتون داخلیه یا بین الملل؟!
چه خبره مگه؟!! بشینید درستونو بخونید باو... :)

+ این آهنگشم خوبه...
دارم فکر میکنم اگه آهنگا و... نائب نداشتن، مصرف نتتون هفته ای چقد میشد؟؟
:)
نمیدونم!
من هیچ وقت حوصله‌ی درس رو نداشتم الان هم که میخونم مجبوریه،کاش می‌شد از شر کتاب‌های بی‌خودم خلاص بشم،کتابایی که هیچ وقت دوسشون نداشتم، کاش!
خیلی خیلی، البته قبلا تا ۱۵ روز می‌کشید این ماه خیلی عجیب و غریب بود دیگه:|
پاسخ:
این دوره ای ک توش قرار دارین، دیگه تکرار نمیشه واسه هیچکس...
برای اینکه بعدا حسرت این فرصت رو نخورید.. اجباری یا غیر اجباری..درستونو خوب بخونید.. یه رشته خوب ک قبول شدین و رفتین دانشگاه، اونوقت اگه خواستین ادامه ندین...
فتوشاپه ؟! :)
پاسخ:
نمیدونم.. شاید!
فتوشاپ ها رو خوب تشخیص میدینا!:)
سلام
منم خداحافظی رو دوست ندارم
موقع خداحافظیای اینجوری یه بغض عمیقی گلومو می گیره که حتی نفس کشیدنو برام سخت می کنه
ترجیح می دم حرف نزنم
پاسخ:
سلام محمدرضا خان..:)
اساسا رفتن و خداحافظی و حرف نزدن و ... بد است!
  • فروشگاه اینترنتی
  • وبلاگتون خیلی عالیه و همیشه نکاتی را بیان نموده است که در روح و روان آدمی اثر دارد
    https://www.baneh.com.. سایت ما را دنبال نمایید
    باتشکر
    پاسخ:
    ما را با روح و روان ملت چکار؟!:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">