روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

همینجوری + بازی وبلاگی

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۳ ب.ظ
Bubble
دل و دلدارم.. هی نده آزارم...
                 امید حاجیلی

فول آلبوم امید حاجیلی.. :)

مناسبه واسه این روزا...



+

بازی وبلاگی .. شما هم دعوتید! :)


قیمت طلا و ارز

جناب نوبخت در جدیدترین اظهارات کوبنده شون..:

وضعیت بر خلاف میل ماست!

اتفاقا دقیقا باب میل شماست.. اگه نگاهی به صندوق های ذخیره‌تون بندازین..!


یه خبرِ شاید بی ربط با متن بالا....
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۰
  • ۴۸۶ نمایش
  • روزمرگی

بازی

حاجیلی

ویدئو

نظرات (۵)

انتخاباته؟

♦ بازی خوبی میشه :)
شما بنظرم خوبه آواز بخونی توی وویس [بیشتر رای میاره]
پاسخ:
انتخابات؟؟


+شما مگه نیستین؟
آواز؟ :) دشتی یا بیات؟! :))

تیتر اون خبر رو گفتم :)

+ دشتی بیشتر بلدی فک کنم نه؟
پاسخ:
تیتر اون خبر هم به انتخابات ربطی نمیتونه داشته باشه!


+ استاد شمائین! :)
آقا من همین الان به داداشم گفتم که اگر قراره اینجوری بشه من 
 ترجیح میدم یا تو ایران نباشم یا برم جایی،  روستایی که اصلا از هیچ چیز تو این ایران خبردار نشم.
جنگ به اندازه کافی بود بسه !
خسته شدیم بخدا :(

کاش مهدی موعود بیاد از دست هر چی سیاستمداره و زور و ستم و ظلم نجاتمون بده الهی🙏

+

طلا و ارز 
بیچاره اونایی که مهریه میدن ماهی یکبار ':((
بیچاره داداش من ':((
بیچاره اونایی که قراره ازدواج کنند و بیچاره اونایی که تو این ایران زندگی میکنند.



++
مسابقه خیلی خوبه 
شرکت کنید حداقل آخر عمری حالمون خوب بشه :)

پاسخ:
میترسم همینا با مهدی موعود عج هم وارد کارزار و جنگ بشن...!


+
ببخشین نمیخواستم ناراحتتون کنم.. بالاخره موضوعیه که هست.. کاریشم نمیشه کرد....


++
آخری عمری؟!>_>

آهنگای حاجیلی رو هم گوش بدین.. خوبه... :)
در مورد وضعیت دلار من دیشب یه خبر خوندم که جهانگیری گفته قیمت قانونی دلار ۴۲۰۰ تومنه و از فردا هر قیمت دیگه‌ای به عنوان قاچاقه و باهاش برخورد میشه،هر کس هم بخواد دولت با همین قیمت ۴۲۰۰ بهش عرضه میکنه؛البته نمیدونم چقدر درسته.
+ عکس و اهنگ هم زیباست مثل همیشه:)
ممنونم
پاسخ:
بله.. آقای جهانگیری این خبرو دادن..
هر دم از این باغ بری میرسد!

+ قابلی نداره..:)
خیلیم خوب هه
پاسخ:
:)

خوش اومدین..:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">