روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

پریشان

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ

قاصدک ! هان.. چه خبر آوردی ؟

از کجا وز که خبر آوردی ؟

خوش خبر باشی.. اما ،‌ اما

گرد بام و در من

بی ثمر می گردی

 

انتظار خبری نیست مرا

نه ز یاری نه ز دیّار و دیاری، باری

برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

برو آنجا که تو را منتظرند

 

قاصدک

در دل من همه کورند و کرند

دست بردار ازین در وطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ

با دلم می گوید

که دروغی تو ، دروغ

که فریبی تو.. فریب......

م. امید

Waiting
به بهونه این پست.. منتظر زیر باران..
 
 
 
snowy
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۱۱
  • ۷۶۲ نمایش
  • روزمرگی

فلاحی

نظرات (۸)

سلام :)

واقعاً گاهی انتظار خبری نیست ...
پاسخ:
سلـام :)

امیدوارم منتظر خبرای خوب باشید همیشه...


+ خوش اومدین...:-)

گفتم که دلتنگی همش گفتی بذار به پای من

گفتم بیا تا ته عشق گفتی برو به جای من

گفتم که از دوریه تو میمیره حس و حال من

گفتی که این فاصله نیست بین تو خیال من

من با تو فهمیدم خدا چه مهربونو ساده بود

که رنگُ بوی گندمُ به چهره ی تو داده بود

برگرد ببین حال منو من عاشقم بی من نرو

با من بمون تنهام نذار دوست دارم ای بیقرار

برگرد ببین حال منو

من عاشقم بی من نرو

با من بمون تنهام نذار

دوست دارم ای بیقرار

به کوچه ها نفس بده از شهر من سفر نکن..

این همه طاقت منو یک شبه بی اثر نکن

نباشی توی واژه هام من از دلت نمیگذرم

من از نبودنت بازم شعرو به گریه میبرم

من با تو فهمیدم خدا چه مهربونو ساده بود

که رنگُ بوی گندمُ به چهره ی تو داده بود

برگرد ببین حال منو من عاشقم بی من نرو

با من بمون تنهام نذار دوست دارم ای بیقرار

برگرد ببین حال منو

من عاشقم بی من نرو

با من بمون تنهام نذار

دوست دارم ای بیقرار...

گندم - مازیار فلاحی

الهی غصه و غم ازتون دور باشه و دلتون همیشه شاد باشه :)
پاسخ:
مرسیی .. همچنین.. :)


+ خورشید، مغربی بوده امروز؟ :)
بیشتر از این شرمندمون نکنید 🙇
پاسخ:
تمنا دارم.. 
دشمنتونو اذیت نکنید زیاد! :)
باشه :))
پاسخ:
آفرین..:)
این شعر یکی از شعر هایی هست که خیلی ذوستش دارم...

قاصدک ..در دل من همه کورند و کرند


عکس دومی خیلی حس خوبی داشت.ممنون:)
پاسخ:
موافقم.. خیلی زیباست...
خیلی از شعرهای اخوان، حس قشنگی دارن..

قابلی نداشت..:-)
چقدر پست خوبی بود اونی که لینک دادین ،
و این شعری که شنیدنش هربار خوشاینده
سلام البته
پاسخ:
موافقم...
بازم موافقم..:)
البته که سلام!:)
زیبا بود بخصوص آهنگ :)
پاسخ:
قابلی نداشت..:)

+ خوش اومدین..:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">