روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

ارغوان

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

 

ارغوان شاخۀ همخـون جــدا ماندۀ من.. آسمــان تو چه رنگ است امروز...؟

 

------

 

ارغوان

ما سوخته حالان و شما سیر و ملولان... آخر بنگوئید که این قاعده تا کی...؟

 

 

+

شعر اول .. هوشنگ ابتهاج

شعر دوم .. مولوی

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۲۱
  • ۹۳۲ نمایش
  • روزمرگی

قربانی

ناظری

نظرات (۱۵)

اندر این گوشه خاموش فراموش شده 
کز دم سردش هر شمعی خاموش شده 
یاد رنگینی در خاطر من 
گریه می انگیزد 
ارغوانم آنجاست...
ارغوانم تنهاست...
ارغوانم دارد می گرید....

تسبیح بینداخت و ز سالوس بپرداخت

کاین نوبت شادی است غم بیهُده تا کی...؟؟

 

تو داس و یاس ندیدی که هم بغل بشوند
ز رعشه جگر ارغوان چه می فهمی؟

تو از تبار بهاری و ساز و برگت کوک
ز شروه خوانی پیرخزان چه می فهمی؟

+اولی خیلی خوب بود، هم آهنگ هم شعر هم صدا، خیلی خوشم اومد؛ دومی هم خوب بود:)
ممنون

پاسخ:
من با تو سخن گفتم از وحشت تنهایی
گفتم همه حرفم را.. اما تو چه میفهمی...؟



+ چ خوب ک دوست داشتین.. قابلی نداشت.. :)
گوشیدیم و ممنون شدیم :)
دومی را
پاسخ:
سپاس شما را..
اولی باب میلتان نبود؟ :)
جالب بودن مخصوصا مولوی..
پاسخ:
مولوی ک فوق العاده ست... :)
سلام 
وای آهنگ اول ^__^
خیلی خوب بود :)

و البته آهنگ دوم ^__^

خیلی خیلی قشنگ بودند تابحال نشنیده بودم هیچ کدومشون رو:)
ممنونم :)

پاسخ:
سلـام :)

موافقم.. خیلی خوبه اولی..

آهنگ دومی جهت عوض شدن حال و هوای آهنگ اولی بود... :)


+ اصن آهنگا تقدیم میشه به شما.. :)
بسی لایک D-:
پاسخ:
بسی ممنون از حضور همراه با لایکتون :)
سلام 

خیلی هم ممنونم :)

پاسخ:
خواهش میشه.. :)
اولی رو نمیدونم
چون هنوز نگوشیدمش :)
پاسخ:
اونم خوبه..:)
هردو خوبن ولی اولی یه حس دیگه ای داره، ادم رو به گذشته میبره هربار! شبیه فیلم رگ خواب...
در مورد پست جدید هم نظری نمیدم :)
پاسخ:
بعضی از آهنگ های قربانی معرکه ست... البته شعر ابتهاج هم فوق العاده ست...

نخیر.. لایک بدون نظر قبول نیست!:))
ولی من همچنان میگم.. خوبه ک شما هم وبلاگی داشته باشین و بنویسین..
ولی من لایک نکردم که ! :)
منم همچنان میگم تمایلی به نوشتن و اشتراک گذاشتن افکار و نوشته هام ندارم، حداقل الان ندارم ! :)) وبلاگ داری وابستگی میاره، وابستگی به محیطش،به نوشتن مطلب جدید، به آدماش، بعد ترک کردن محیط هم سخته! فعلا تحمل این مصائب شاید شیرینش رو ندارم! :)
نمیدونم شاید دلایل خوبی نباشن به هرحال دیگه...
در مقام خواننده خاموش بودن بسی لذت بخش تره اتفاقا ! :)
پاسخ:
لایک هم نکردین حتی؟
:)

اون دیگه به خود آدم بستگی داره که وابسته بشه یا نه.. ضمن اینکه الان دیگه تب وبلاگداری مث سابق داغ نیست که ترک کردن یا نکردنش مصائب تلخ و شیرین به همراه داشته باشه..
ب هر حال صاحب اختیارین.. :)
نه حتی ! :) ولی به معنی مخالفت هم نیست!
درسته کاملا..
پاسخ:
خیلی هم ممنون..:)
چقد کامنت قبلیم خود شیفته طور بوده ! :)
 (توروخدا وبلاگ بساز، نه نمیسازم:)))  !!
درسته کاملا .. راستی اون وب انگلیسی هم که بروز نمیشه کلا !؟!
پاسخ:
خوبه که واقع بینید!
:))

زیاد استقبال نشد ازش..
امسال نه.. اما از سال بعد ایشالا بروز میشه!
صرفا جهت مزاح از اون ادبیات و کامنتها استفاده کردم وگرنه که من همان معمارک سابقم :)
انشاالله چرخ هردو وبتون به خوبی بچرخه، اینجا که خوبه ، اون یکی هم جالب و مفید بود و به ادم کمک میکرد زبان گهگاه مرور بشه :)
من یه جامع شناسی مسن و باسوادی رو میشناختم یه بار بهم گفت اگه دوباره به سال های قبل برگردم بیشتر و بیشتر میخونم و نوشتن رو زود شروع نمیکنم، نمیدونم چرا همیشه این حرف تو ذهنمه، البته قبول دارم نه من به باسوادی ایشونم و اصلا قابل مقایسه نیستم و نه وبلاگ نویسی که این حرفا رو نداره.ولی فعلا درگیری درس و دانشگاهم اونقدره که نمیتونم ..
انشاالله در آینده نزدیک سرم خلوت تر که شد منم مینویسم و یک راه ارتباطی با دوستان خوب نویسنده باز میشه :)
امیدارم کامنت های قبلیم زیاد هم حرص دراور!! نبوده باشه :)
پاسخ:
متوجهم.. منم شوخی کردم..:)
مچکرم..:)
ایشالا موفق باشین تو درس و مدرسه تون.. ببخشید دانشگاهتون..:)
اگه نوشتین.. حتما ب ما هم خبر بدین..
نه اصلا..:) خیلیم خوب بودن کامنتاتون..
درس و مدرسه !! :) باشه جناب روزمرگی!! D-:
گرچه ارشد با مدرسه چندان تفاوتی هم نداره! ؛)
پاسخ:
زبونم نچرخید!:)
همش چند کلاس اینور اونوره دیگه..!:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">