روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سه گام

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ق.ظ

پرش سه گام، یکی از رشته های ورزش دو و میدانیه.. و قوانین خاص خودش رو داره.. مثل فرود اومدن با پای تکیه گاه یا پای مقابل و... .

وضعمون بی شباهت به پرش سه گام نیست.. تو دو پرش اول، مردم تنها پاشون رو میذارن زمین و فقط ممکنه جا پاشون روی زمین بمونه..

اما تو پرش سوم، ممکنه آوار بشن رو سر زمین! شایدم عبور کنن از خط قرمز قبلی و رکورد هم بزنن!

--3883964

jump

 

یه آهنگ قشنگ.. البته از نظر من! :)

مشکلم شکستن طلسم تنهائیست...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۵
  • ۷۰۵ نمایش
  • روزمرگی

علی‌عظیمی

نظرات (۷)

مشکلم بخت بد و تلخی ایام نیست
مشکلم پوشوندن پینه دستام نیست
مشکلم نون نیست، آب نیست، برق نیست
مشکلم شکستن طلسم تنهاییست...
عاشقونه ست، یک روزی هم حل میشه
یا که از بارش، زانوی من خم میشه
زنهار زنهار...
که من باد میشم.. میرم تو موهات
حرف میشم .. میرم تو گوشات
فکر میشم.. میرم تو کله ت
من بنز میشم.. میرم زیر پات
فقر میشم.. میرم تو جیبات
گرگ میشم.. میرم تو گله ت
صد تا طرفدار داری
همه تو رو دوست دارن و ذهن گرفتار داری
دمتم گرم.. دمتم گرم.. دمتم گرم.. دمتم گرم
نزدیک میشم، دور میشم
بلکه مقبول در این راه پر از
استرس و وضله ناجور بشم
اینه قصه م... اینه قصه م... اینه قصه م
من برق میشم، میرم تو چشمات
اشک میشم، میرم رو گونت
زلف میشم، میام رو شونت
من باد میشم، میرم تو موهات
سیگار میشم، میرم رو لبهات
دود میشم، میرم تو ریه‌ت
ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب
من با این خیال خامم گرم نمیشه
بی حساب اصرارم و هی داد زدم.. هی داد زدم
بی دلیل احساسمو فریاد زدم.. فریاد زدم
حیف از این روزا ....
نزدیک میشم، دور میشم
بلکه مقبول در این راه پر از استرس و وضله ناجور بشم
اینه قصه م... اینه قصه م... اینه قصه م


پیش درآمد - علی عظیمی

چه تشبیه جالبی...
پاسخ:
اوهوم :)

ممنون از حضورتون..:-)
من اگه بیوفتم دست و پام میشکنه به رکورد و اینا نمیرسه:))
به‌به چه عکسی چه آهنگی، عجب متنی :))
یاعلی
پاسخ:
خدا نکنه... قرار نیست بیفتین.. قراره بپرید!

پنیر، زیاد دوست دارید؟! :))
ممکنه موقع پریدن سقوط هم اتفاق بیوفته دیگه:)
نه،داستانش رو دوست داشتم:))
پاسخ:
نه! پریدن مقوله ای جدا از افتادنه...
فرودِ ناشی از پریدن، لذت بخشه.. اما سقوطِ منتج از افتادن، دلهره آور...!
اینطور نیست؟


:))یادش بخیر..
افتادن که یک امر دل خواه نیست ممکنه پیش بیاد، قاعدتا بعد از پریدن دلمون فرود میخواد اما ممکنه به جاش سقوط کنیم( خدایی ناکرده)، اتفاقه دیگه:)
پاسخ:
میشه اسم اونو گذاشت فرود ناموفق.. ب هر حال سقوط نیست!
از موضعم پائین نمیام ک! :)
جدل میکنید:)) باشه همون که شما میگید:)
پاسخ:
خیر! :) خب فرق هست بین "سقوط" و "فرود ناموفق"!

ممنون بابت تائید! :))
باشه من می پذیرم:))
پاسخ:
مچکرم!:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">