روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بس

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

و خـدا برایم کافی نیست...

 

اگه خدا برامون کافی بود.. دیگه ارتباط چه معنایی داشت؟ اجتماع بی مفهوم بود.. کمک، مهر، محبت، دوستی، صحبت، چـتــر، عشق... جملگی بی‌معنی بودن!

دایره واژگان به یک دهم یا یک صدم تقلیل پیدا میکرد...

شاید دیگه اصلا نیازی به واژه ها.. به حرف زدن نبود!

umbrella

یه آهنگِ شاید بی ربط! :)

یه چتر بسه برای هر دوتامون...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۱۲
  • ۵۴۵ نمایش
  • روزمرگی

احمدوند

نظرات (۱۴)

یه چتر بسه برای هر دوتامون

دو تا چتر بینمون فاصله انداخت

دلم من نمیخواد برگرده خونه

که حتی با همین فاصله هم ساخت

یه چتر بسه برای هر دوتامون

تموم عاشقا این جوری هستن

ولی معشوقه ها همه همینن

همشون معتقد به دوری هستن

دوتا چتر واسه ما یعنی جدایی

دوتا چتر واسه ما یعنی تمومه

همین نقطه توی همین خیابون

اون آینده ی سختم پیش رومن

من این روزا یه کمی بارون از ابرا

برای بعدنامون قرض کردم

تو میگی بعدنا جداییم از هم

ولی من با تو اونُ فرض کردم

با هر خدافظی کردنت هربار

یه چند روز زندگیم تعطیل میشه

وجودم با زمستون خو گرفته

با هر سلام تو تحویل میشه

دوتا چتر واسه ما یعنی جدایی

دوتا چتر واسه ما یعنی تمومه

همین نقطه تویه همین خیابون

اون آینده ی سختم پیش رومه...


دوتا چتر - شیما سامانفر

مهدی احمدوند

خدا خودش میگه ارتباط داشته باشید با ادمها:)
چه عکس قشنگی، کلا سلیقه ی عکسیتون رو تایید میکنم:)
آهنگه هم خیلی قشنگ‌ بود:)  ممنون
یاعلی
پاسخ:
همینطوره...:)
مرسی که تأیید میکنید.. :))
موافقم.. :) تمنا

یا علی با بچه هاش
+یه مدت بود ک امضاتون رو فراموش کرده بودینا!:)
کلا تصویر متن و آهنگ تون مثل همیشه زیبا و حرف نداره :)
ممنونم :)

پاسخ:
مچکرم.. ممنون از لطفتون.. :)
خواهش میشه.. :-)
خواهش میکنم:))
گفته بودم برادر بزرگم همیشه میگه: یاعلی و بچیلش؟:)) (بچیلش: بچه هاش) 
+ فراموش نکرده بودم، یه عده دوست ندارن گویا نخواستم بی احترامی به اسم مولا کرده باشم.
امضای اصلیم موفق و مانا باشید، یاعلی بودا:))
یاعلی:)
پاسخ:
بله..:)

+این حرفم درسته..
چه امضای بزرگی! نصف صفحه رو میگیره ک! :)

یعنی الان این کامنتتون fake و قلابیه؟!
دیگه واسه همین موفق و ماناش حذف شده و فقط تو اولین نظرم تو یه وبلاگ جدید مینویسمش:))
نه به مرور زمان امضام دچار فرسایش شده:))اصلا اصل خودمم که اصلم بقیه‌اش همه فرعه:))[من سقف رو میگیرم شما فرار کن] :D
یاعلی
پاسخ:
آروم آروم داره دچار اضمحلال میشه!:)
اون سقف رو شما قبلا از پای بست ویران کردین! :))
خدا برایم کافیست...
خدا میگه باهم در ارتباط باشین اجتماعی باشین...اما اون ته تهش وقتی تنها موندین وقتی دلتون گرفت؛ تو لحظه به لحظه تون.خودم هستم و هواتون رو دارم:)
 با هم دیگه  در ارتباط باشین اما به امید بنده ها نباشید..خودم براتون کافی هستم:)
پست جالبی بود ممنون:)
پاسخ:
از این نظر موافقم.. حرفتون درسته..
 منتها کلمه 'کافی' معنای خاص خودشو داره .. حس حضور خدا تو لحظه لحظه زندگیمون لازمه ولی کافی نیست.. چون اینجوری حکمتش تو خلق موجودات زیر سوال میره..

قابلی نداشت..:)
اختیار دارین ویران کردن از خودتونه:)) من ریشترم پایینه شما ماشالا زورت زیاده اگه کسی هم خرابش کرده باشه خودتونید:))
 راستی میام در حیاطتون لطفا اون خسارت سقف رو بدید، باد و بارونه باید درستش کنم:D
پاسخ:
نفرمائید.. استادمون شمائید!:)
نخیر..مثل اینکه یه چیزی هم بدهکار شدیم!:/:)
خواهش میکنم درس پس میدیم:))
البته قابلی نداره ولی خب دیگه کاریه که کردید:)) برای چند روز اینده اعلام بارندگی‌ کردن برامون دیگه سریع پرداخت کنید ممنون میشم:D
یاعلی
پاسخ:
تمنا دارم.. درسای ما، برای شما خاطره ست! :)

زورگیریه؟!:) باشه درستش کنید.. تقبل مینمائیم!:|
:)
چقدر اخه شما متواضعید ، تواضع تا کجا واقعا؟:))
نه:) انقدر مظلوم گفتید دلم سوخت براتون:)) شماره‌ کارت میدم واریز کنید لطفا:D
پاسخ:
تمنا دارم.. بنده نوازی میفرمائید!
حتماا! میتونید رو یخ هم بنویسین، این طلبتون رو! :))
  • هنوز... هنوز...
  • با توجه به این قسمت از متن پستتون:
    "کمک، مهر، محبت، دوستی، صحبت، چـتــر، عشق... جملگی بی‌معنی بودن!"

    نتیجه میگیریم:
    چتر هم یک مقوله معنوی مثل کمک، مهر، محبت، دوستی، صحبت و عشقه :)
    پاسخ:
    اوهووم..:) خود چتر به تنهایی امنیت، آرامش، محبت، عشق و ... رو هم در برداره! :)

    مچکر بابت نتیجه گیری..:-)
    یه چتر دو نفره ...
    پاسخ:
    بله... :)
    بلهع؟!
    :)
    :| :/ :)))
    پاسخ:
    :))
    :)
    پاسخ:
    :-)
    زیر باران باید بی چتر رفت
    یه چترم زیاده بعضی وقتا!
    پاسخ:
    معلومه تا حالا بارون شدید نگرفتت ک عشق و عاشقی رو کلا فراموش کنی!:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">