روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سکانس

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ
 
چند روز پیش این ویدئو رو دیدم.. یه طوفان دریایی سهمگینه که کم مونده کشتی رو غرق کنه...
آدمی بزرگترین سازه های قابل تصور رو هم که بسازه.. باز هم با سست شدن زیر پاش، وحشت تمام وجودشو فرا میگیره...
سفر بین ستاره ای هم که بره.. اگه تکه سنگی با سرعت زیاد به سمتش بیاد.. همون تکه سنگ کوچیک، طومار زندگیشو در هم میپیچه...
نفس آدمی به هیچ بنده.. راست میگن ک آدمی، آهی و دمی بیش نیست...
 
 
 
+
ویدئوهای زیر.. بخش هایی از نهنگ عنبر 1..
به بهونۀ اومدن نهنگ عنبر 2! :)
 
 
 
پروسۀ دراز کردنِ گوش! :))
در راستای همین سکانس..
عنبر یعنی خوشبو 
نهنگ عنبر هم یعنی.. نهنگ خوشبو و خوش خط و خال :)
استاد عطاران! =)
آهنگای دهه 60 و 70 تکرار نشدنین... :-)
یادش بخیر.. شوی رنگارنگ، طنین و نوارهای ویدئویی...
 
 
 و باز هم.. استاد عطاران! :))
شما یادتون نمیاد!! اون زمونا اگه یکی این آهنگ یاماها( You're My Heart ) رو با واکمن گوش میداد.. حس با کلاس بودن بهش دست میداد! :)
 
 
 
 
و در آخر.. مفهومی ترین سکانس نهنگ عنبر1!
فک کنم دوستان سانسـ ـورچی متوجه عمق مطلبِ این سکانس نشدن! :))
 
 
 
Flower
فـرا رسیدن ماه ربیــع الاول هم مبارک.. :-)
_ با تأخیر...
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۳
  • ۷۰۰ نمایش
  • روزمرگی

ویدئو

نظرات (۸)

آدمیزاد خیلی سست و ضعیفه، همیشه برام سواله چطور این همه سال زندگی میکنه و از خطرات در امان میمونه!
نهنگ عنبر رو امشب دیدم :دی
وای که چه سکانسایی انتخاب کردین! اولیه خیلی بااحساس بود ^_^ و دومی خیلی خاطره انگیز :)))
عنبر در برابر شخصیت مهناز :-d

واکمن؟ چقدر خفن!! :)))

درمورد ویدیوی آخر حالا شمام به همه بسطش ندین! اینجوریام نیست :)

با تاخیر مبارک
پاسخ:
اوهووم...
2 رو؟؟
با احساس؟! مطمئنید؟؟:))
:)

خعلی خفن!:))

اونکه بله.. ولی سکانسش پره حرف بود.. حتی اون شلیک تانک!:)

با تاخیر ممنون
جرات میخاد کسی بشینه تو این کشتی:)

بر شما هم مبارک باد..
پاسخ:
واقعا:) مثل اژدهاهای تو شهربازیا میمونه!:)

مچکر..
نه یکو! 2 رو امشب دیدم :دی
بله خیلی با احساس ^_^
وای که من عاشق اون جعبه های موزیکم ^_^

اصلاح میکنم: عنبر درتضاد با فرناز :))

پاسخ:
2 رو هنوز کامل ندیدم!
عجب!:))
موافقم.. اون جعبه ها جالب انگیز و خاطره انگیزن..:)

اقرار میکنم: متوجه منظورتون نشدم!:)
چرا در تضاد ؟
باورت می شه نفسم بند اومد همون یک دقیقه فکر کردم داخل کشتیم
پاسخ:
انگار آخرالزمانه! :) مخصوصا واسه کسی ک رو عرشه شکل گیری طوفان رو میبینه!
2 خیلی بهتره! :))
رویا تو بچگیش خیلی بااحساستر از بزرگیشه! -_-
خاطره انگیز فکر نمیکنم؛ مگه جدید نیستن؟!

از آنجا که موقع طلاق، به فرناز نسبت "بدبویی" داده شد. و دراصل به این خاطر بود که نهنگ "عنبر" شد! نظر شما چیه؟
پاسخ:
2 کلا آهنگ و شوئه!:))
واقعا؟!:/ احساس چیست؟!:)
دیروزمون.. امروز خاطره ست.. و امروزمون فردا...!

آهاا..اولش گفتین مهناز..حواسم رفت پیش رویا و مهناز افشار!
توجه نکرده بودم.. وجه تسمیه ش میتونه اینم باشه..:)
ادم فقط شکلش قویه وگرنه هر چی هم قدرتمند باشی یه پشه بره تو دماغت رفتی اون دنیا، مثلا من اگه جای یکی از کسایی که سوار این کشتین بودم قطعا سکته کرده بودم.[دیگه میدونید که من‌ چقدر شجاعم] :))
نهنگ عنبر۲ رو تکه تکه دیدم و جالب بود، ولی برام سواله شما دقیقا چند سالتونه که شوی رنگارنگ و ... براتون خاطره انگیزه؟:)))
 پیر شدینا ولی خوب موندین :D
با تاخیر ربیع الدومتون هم‌ مبارک:))
یاعلی
پاسخ:
شجاعت شما ک زبانزد خاص و عامه!:))

بله.. با جناب جنتی چلنج داریم بر سر مقدم بودن کدوم یکیمون!:)

اون ربیع الثانیه!! با مجید نسبتی دارید؟!:)

خودمم پی بردم به تاخیر زیادیش!!:)
وای یعنی تا این حد مشهور شدم؟ برم یه اسپند دود کنم برای خودم:D
بیچاره جنتی نصف این پیریش بخاطر متلک هاییه که بهش میزنن:))
یعنی میخواید بگید من نمیدونستم که دو به عربی میشه ثانی؟:))
اشکال نداره مهم نفس عمله:))
پاسخ:
بله بله! :)
منم از جهت متلک بودن حرفتون ایشونو مثال زدم.. گرنه ایشالا خدا نگهشون داره واسه خونوادشون...
میدونستید.. ولی یادتون رفته بود! D:
در جریانید که.. النیات بالاعمال... :)
سلام 
موگوم تو کامنت فرشته خااانوم این الاعمال بالنیات رو اشتباه ننوشتید ... ?! :|
پاسخ:
سلام:)
بله.. ممنون از توجهتون:) اون اشتباهه ظاهرا عمدی، در راستای کلمه ربیع الدوم بود ک فرشته خانم گفتن..:)

شما قبلا اینجا تشریف آوردین؟؟
خوش اومدین...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">