روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

متصل

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دوست دارم یه سکوی پرتاب زمانی باشه که باهاش پرت شم به پنج سال بعد.. سی سالگی...

خوشحالی ها و ناراحتی های اون روزم و اطرافیانم رو ببینم، و محقق شدن چند تا چیز رو...

 

شاید بعد اون برگردم برم سراغ چیزایی که قبلا دوستشون داشتم...

شاید دیر شده باشه.. اما اهمیتی نداره.

البته به شرط حیات!

nm

آن منست او.. هی مبریدش...

باشد که متصل شویم.. !

 

 

ب ن:

پستی در باب شعر متصل مولوی..

 

 

غزل کاملش..

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • ۷۰۱ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۹)

  • محمد علی علم خواه
  • ►به نام خدا◄

    سلام‼

    خدا قوت

    وبسایتتون خوبه

    یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

    به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

    نظر بدید ذوق زده میشیم

    تبایل لینک کنید میمیریم...

    منتظر حضور سبزتان هستیم در :




    danesh-elm.blog.ir►به نام خدا◄

    سلام‼

    خدا قوت

    وبسایتتون خوبه

    یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

    به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

    نظر بدید ذوق زده میشیم

    تبایل لینک کنید میمیریم...

    منتظر حضور سبزتان هستیم در :




    danesh-elm.blog.ir
    پاسخ:
    سلـام :)
    منم دوست دارم برم ۴/۵ سال بعد، ببینم چه خبره؟ همیشه دوست داشتم ۲۴ سالگی رو تجربه کنم ببینم چجوریه:)
    هیچ وقت واسه تلاش برای یه زندگی خوب و علایق دیر نیست:)
    کاملش رو خوندم، مثل خیلی از شعرهای مولا قشنگه:)
    ممنون
    یاعلی
    پاسخ:
    24 سالگی؟! 18.. 30 و... شنیده بودم.. 24 رو هم الان شنیدیم..:)
    موافقم... هیچ وقت دیر نیست!
    بازم موافقم! :)
    تمنا
    اره همه میگن ۱۸ سالگی ولی من همیشه ۲۴ سالگی رو دوست داشتم تجربه کنم:)

    پاسخ:
    ایشالا 24 سالگی.. سال خیلی خوبی باشه واستون..:)
    البته این 4.5 سال رو هم غنیمت بشمرید و دریابید.. حس و حال اوایل بیست سالگی شاید دیگه هیچوقت برنگرده...
    چه تصویر زیبایی ^__^
    فوق العاده زیباست :)
    ممنونم


    +
    فعلا که نمیشه دانلود کنم ایشالا اینترنتمون وصل بشه میام دانلود میکنم :)


    ++
    عوضش من دوست دارم برگردم عقب خیلی عقب مثلا ۱۵ سال قبل برگردم به گذشته ای که هنوز توش موندم :)


    ایشالا ۵ سال دیگه تون رو  به خوشی و شادکامی و  موفقیت و سلامتی  بگذرونین  و ایشالا تا اونموقع پدر هم شده باشین :)


    پاسخ:
    قابل دار نیست.. :)
    حس و حال درونش تقدیم میشه ب شما.. :-)


    +
    آهنگ متصل از آلبوم امیر بی گزند چاوشیه.. شاید داشته باشینش...


    ++
    مطمئنا خیلیا دوس دارن برگردن عقب...
    و در کنار لذت بردن از حس و حال اونوقتا، یه کاری کنن ک پازل زندگیشون جور دیگه ای چیده شه...


    مچکر.. همچنین شما.. :)
    پدر؟! نه باو..... :))
    منم دوست دارم با ی ماشین زمان به۳۰ سالگی برم
    دلیلش اینکه معتقدم ۲۰-۳۰ سالگی سن مجازاته 
    ۳۰ سالگی نقطه ای از آرامشه تا حدی
    پاسخ:
    تا حدودی موافقم..
    از یه نظرایی.. آدما از سی سالگی به بعد به یه آرامش نسبی میرسن...
    سلام میثم جان
    من دیگه نمی خوام پرت بشم جلوتر .. چون ممکنه بیفتم تو بهشت .. ناچاراً همین نقطه ای که ایستادم رو دوست دارم:)))))
    پاسخ:
    سلـام :)
    :))) بهشت خوبه ک! دوس ندارین؟! :)
    واقعا چقد آینده نا معلومه و گاها ترسناک!
    پاسخ:
    نامعلوم آره.. ولی همچین ترسناکم نیست..:)
    بهشت الان یکم زوده برام
    راستش هنوز آمادگیشو ندارم :))))
    پاسخ:
    آمادگی نمیخواد ک! :)


    ب ن
    الان ک فکر میکنم.. تازه متوجه بُعد دیگۀ منظورتون میشم!
    جوابم صرفا شوخی بود و بدون توجه به منظور شما...:/
    ایشالا که سال های سال سلامت باشین و پایدار...
    سلام میثم جان
    ارادت ثابته رفیق
    من هم تو فاز شوخیم :))
    پاسخ:
    علیک سلام..
    بزرگوارید.. ممنون بابت ظرفیت بالاتون...:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">