روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از کابوس‌هایت حرف بزن

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ
اسی خانم از وب "طلوع من" لطف کردن.. به بازیِ "از کابوس هایت حرف بزن" دعوتم کردن..
قبل هر چیز، ی سوال..
کلمه "کابوس"، "بازی" بودنِ جریان بالا رو تحت الشعاع خودش قرار نمیده؟! :| :)


معمولا میگن آقایون کم خواب میبینن.. حداقل کمتر از خانم ها..
من که اکثر اوقات نخوابیده باید از خواب بیدار شم.. چون صبح شده!
از بس که فکر و خیال نداریم.. تخت میگیریم میخوابیم!! :))

و اما در خصوص کابوس... گاها کابوس میبینم.. اما اون کابوسه مکرر نیست.
قبلنا موقع خواب خیلی "حس سقوط از ارتفاع" رو داشتم.. اما مدتیه که پیش نیومده خدا رو شکر..
sleep
حس سقوط از ارتفاع در خواب واسه خیلیا اتفاق میفته.. و یه جور اختلال خواب به حساب میاد...


dream

+ ب رسم بازی.. از همه دوستانی که این پست رو میخونن، دعوت میکنم که تو این بازی شرکت کنن..:)
به طور مشخص از یلدا خانم عزیز از وب هنوز...
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۱۸
  • ۸۸۴ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۶)

بیشتر کابوس های مردم مشترک هستن...

پاسخ:
چون شاید دغدغه های مشترکی دارن..!
سقوط از ارتفاع ک کلا برای همه پیش میاد خیلی هم بد و ی جوری هست...

برای من بدترین خوابام خوابایی بوده ک برای گربه دیدم اصن خیلییییییییی بد :/ ایییییییییی
پاسخ:
اولش که حس بی وزنی داری خوبه!!:) اما آخراش که منتهی میشه ب بیدار شدن از خواب، بده! :|

:)) بله.. در جریان هستم! :)) :|
  • هنوز... هنوز...
  • حتما:)

    ممنون
    پاسخ:
    مچکر..:)

    خواهش
    عه شب ها کم می خوابید؟؟ چه جالب من تصورم این بود حداکثر1 شب می خوابید و 7 صبح بیدار میشید:))) نمی دونم چرا !!
    پاسخ:
    از پست به این نتیجه رسیدین ک شبا کم میخوابم؟!

    نه باو... حداکثر 10 شب مسواک و ... و لالا! :))

    ولی من میدونم چرا! :)
    طی این مدت دنبال می کردم وبتون رو شاید براساس پست ها :)) تصورم این بود از شما! 
    خب چرا ؟؟؟:)
    پاسخ:
    خیلیم خوب! :)

    طی این مدت که دنبال میکردید وبم رو.. شاید بر اساس پست ها! :)
    نه چرا تحت الشعاع قرار بده؟ کابوس یه چیز غیرواقعیه، نه که حقیقت نداشته باشه ها! وجود داره اما حقیقی نیست. بازی هم درواقع یه دورهمیه برای سرگرمی! الآن قانع شدین؟! :دی
    آقا دیگه خواب دیدن رو زنونه مردونش نکنین :/
    مطمئنید علتش فکر و خیاله؟! :-d
    ممنونم که شرکت کردین :)
    پاسخ:
    نه! :)

    من تفکیک نمیکنم.. واقعتیه ک هست..

    علت خواب؟ تنها علتش نیست.. اما یکی از علله..

    خواهش.. ممنون بابت دعوتتون..:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">