روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اَسی ^_^

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

اشک شادی شمعو نگاه کن.. که واست میچکه چیکه چیکه.... :)

Birthday

اسـی خانـم تولدتون مبارک..:)

+ از ته دل آرزو میکنم در کنار کسی که لایقتونه، خوشبخت بشین و عاقبت ب خیر..... آمین

 

 

+ این آهنگ تقدیم به شما :)

اونقده بودی.. اینقده شدی.. ناقلا *-*  کوچولو بودی بزرگ شدی ماشاللا ^-^

 

++

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۳
  • ۹۱۹ نمایش
  • روزمرگی

تولد

نظرات (۱۴)

تولدش مبارک 
چه آهنگی گذاشتین یه لحظه سکته رو زدم انصافا :|:))


مبارکه 👏👏👏🌹🌹🌹
پاسخ:
:))
اولش ترسناکه.. :)


مبارک صاحبش :-)
من الآن فقط دارم گریه میکنم :')

پاسخ:
چرا ؟؟ :|
از ذوق زدگی و خوشحالی :') :') :')
پاسخ:
واقعا؟ :)
کوچولو بودین.. بزرگ شدین.. گریه واسه کوچولوهاست! :))


حواسم نبود ک باید لینک رو واستون بفرستم... :/
الکی مثلا حواسم نبود! :)


+ تولدتون مبارک.. :-)
مرسی
خیلی ممنونم
خیلی خیلی مرسی
اصلا نمیدونم چی باید بگم در جواب این سورپرایزتون
خیییییلی چسبید
خیییییلی خوشحال شدم
خییییلی عالی بود
هیچ آیکنی نمیتونه بیانگر حس الآنم باشه
ازتون سپاسگزارم خیلی زیاد
پاسخ:
خواهش میکنم ^)(^
چقدررر خووب :) حس های خوبتون پایدار باشه....


تمنا دارم.. عوضش فردا کیک باید بدینا!
گفته باشم..:))
  • بانوچـ ـه
  • تولدش مباااااارک :)
    پاسخ:
    مبااارکه..:)

    سلام
    + خوش اومدین..:)
    به به تولدش مبارک ان شاا... که همیشه دلش شاد و تنش سلامت باشه.
    +آهنگ خیلی جالب بود😅
    یاعلی
    پاسخ:
    انشاا... :)
    شما شرکت نکردین تو چالش 'اسی'  ؟؟

    + بله! کلی گشتم پیدا کردما! :))
    نه من تو چالش مراسم برادرم شرکت کردم؛ تا ۲ ماه استراحتم:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    چالششون کی بود؟ امروز بود؟! :)
    دو مااه؟! مگه مجروح جنگی شدین؟! :))
    پنج شنبه بود.
    خسته ام، کمرم درد میکنه، خوابم میاد و .... شناسه های یه مجروح جنگی نیست؟:)
    پاسخ:
    مبارکه.. خوشبخت بشن انشاءالله.. :-)

    بله بله.. جنگ های صلیبی حتی! :))
    مبارکه :)
    پاسخ:
    مرسی...
    مبارک صاحبش!:)
    سلام میثم جان
    تولد اسی کوچولوتون مبارک
    ایشالله بزرگ و بزرگتر شه ..اصن بشه دکتر :)))
    پاسخ:
    سلاام
    :)) ممنون:)
    ایشالا.. البته بزرگ شدنه زیادی هم خوب نیستا...:)
    از همه ی دوستانی که تولدم رو تبریک گفتن صمیمانه سپاسگزارم ^__^
    پاسخ:
    اسی خانم.. همۀ دوستان
    همۀ دوستان.. اسی خانم
    ^_^
    شما هم جزوشونید ها! :)
    پاسخ:
    تمنا دارم.. :)


    کیک... >_>
    کیک رو باران جان زحمتشو کشیده بودن که! مگه به شما نرسید؟! :دی
    پاسخ:
    دستشون درد نکنه.. اما همه‌شو خودشون خوردن! :|
    :)
    :)))))))
    خب چه فرقی داره؟ باران کیک بخوره انگار من و شما هم کیک خوردیم :دی
    پاسخ:
    بله بله.. همینطوره ک میفرمائین!! :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">