روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دریا

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ
beautiful flower

من غریبی قصه پردازم.. چون غریقی غرق در رازم....

 

ب ن :

26فروردین

عارف لرستانی در گذشت...

روحش شاد

------

باز هم آمدی تو بر سر راهم

آی عشق میکنی دوباره گمراهم

دردا من جوانی را به سر کردم

تنها از دیار خود سفر کردم

دیریست قلب من از عاشقی سیر است

خسته از صدای زنجیر است

خسته از صدای زنجیر است

دریا اولین عشق مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو آزردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سرگذشتم را مکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرق در رازم

گم شدم در غربت دریا

بی نشون بی هم اوازم

میروم شب ها به ساحل ها

تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته دریا

مینویسم اوج غم ها را

دریا اولین عشق مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو ازردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سرگذشتم را مکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرق در رازم

گم شدم در قربت دریا

بی نشان و بی هم اوازم

میروم شب ها به ساحل ها

تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته دریا

مینویسم اوج غم ها را....

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۲
  • ۵۷۰ نمایش
  • روزمرگی

نعمت الهی

نظرات (۹)

دریا اولین عشق مرا بردی
تو رو خدا بیا دومیش هم ببر:)))

خیلی متن این شعر رو شنیدم ولی تا حالا گوشش نکرده بودم،واقعا قشنگ بود.
بسی بسی ممنون
راستی روزتون هم مبارک:)
یاعلی
پاسخ:
چند تان مگه؟! :))
چ دو دستی هم تقدیم میکنن!!:) حالا مطمئنید عشقه؟!

خواهش میکنم.. قشنگ خونده واقعا

مرسی.. روز پدر بزرگوارتون هم مبارک.. :-)
عکس حس خوبی داره:)
خیلی قشنگه
پاسخ:
اوهوم.. خیلی موافقم..:)
قشنگه...


لیدرتونم ک اومد وسط گود! تبریک :)
و البته تسلیت به خودم و امثال خودم!! :/
:)
بسیار زیبا...
پاسخ:
ممنون.. قابلی نداشت.. :)
سلام 
با تاخیر روزتون مبارک‌...
ببخشید بابت تاخیر ...
پاسخ:
سلـام
خیلی ممنوون.. البته ما ک هنوز مردچه حساب میشیم! :))
روز پدر گرامی تون هم مبارک :-)

+
کامنتتون رفته بود تو هرزنامه .. 
جدیدا از بس کامنت ویروسی میاد تو قسمت هرزنامه.. نخونده پیاماشو پاک میکنم!!
کامنت شما رو اتفاقی دیدمش!
میثم خان
حس میکنم مدتیه سرحال نیستید...
امیدوارم احساسم اشتباه باشه...
پاسخ:
ن خدا رو شکر.. خوبم.. ممنون از احوال پرسی تون
ب قول خودتون(نقل ب مضمون).. اگه حالمونم خوب نباشه، باید ی کاری کنیم ک از این حالت در بیاییم...
(امیدوارم اشتباه نکرده باشم تو نقل مضمون!:) )
خیلی خیلی قشنگ بود...
مرسیییییی
پاسخ:
خواهش میشه .. خوش حالم ک دوست داشتین.. :)
نمیدونم حساب دقیقشون از دستم رفته:)))))
اره دیگه مگه میشه با احساسی غیر از عشق اینجوری فداکاری کرد؟:)))
دارم به دامان طبیعت میسپارمش چی بهتر از این؟؟:)))
پاسخ:
ماشاللا..:))
الان ک فکر میکنم.. ن واقعا نمیشه!!-_-
بله دیگه.. تجزیه پذیرم ک هستن!:))
وای وای وای این آهنگ رو هم خیلی دوست داشتم یکی از اقوام هم همیشه می خوندش.  در واقع اول خوندن اون شخص رو شنیدم، بعدش آهنگ رو حفظ شدم بعدش آهنگ اصلی رو شنیدم !
وقتی زیر نویس تی وی خبر فوتشون رو نوشت، جوری شوکه شدم که داد زدم!! مرگ خیلی وقت ها غیر منتظره س ولی این دیگه نهایت غیر منتظره بودن بود!  روحش شاد

پاسخ:
منم این آهنگو قبل از نعمت الهی از اطرافیان شنیدم.. فکر میکنم قبل از ایشون کس دیگه ای این آهنگو خونده قدیم ها...

دنیا چ زود گذره...
روحش شاد
روحش شاد و یادش گرامی
نقش های آن مرحوم ماندگار خواهند بود
پاسخ:
آمین...
همینطوره.. یادش گرامی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">