روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عروسک

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

Childhood

حـالا چهل ســاله که اینجام...


ب ن : 8فروردین

گاهی باید خودت رو ب حماقت بزنی..

گاهی باید سوخت و ساخت.. قصه پروانه و شمع فقط تو شعر و داستان نیست.. واقعیت داره...

عاشق پا پس نمیکشه!

این پست...


ب ن :

ی پست انتخاباتی...


ب ن

9فروردین..

پدربزرگ هم رفت....

72روز دووم آورد....

روحش شاد

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • ۸۷۹ نمایش
  • روزمرگی

فلاحی

نظرات (۱۳)

توی تنهایی و غربت میونِ این همه ظلمت

من عروسک تو بودم توی این اتاق خلوت

با تموم بی کسی هام با همه دلبستگی هام

تو یه شب برام نوشتی که میری از دلِ چشمام

وقت ده سالگیِ تو هی تو رو نگاه میکردم

با زبون بی زبونی هی تو رو صدات میکردم

یه روزی اما دوباره یه کمی نگام میکردی

منِ ساده فکر میکردم دوباره بهم میخندی

بعد پنج سال غم دوری اومدی یواش سراغم

منو تو کمد گذاشتی تو دلِ سیاهی و غم

حالا چهل ساله که اینجام.. خیلی خسته خیلی تنهام

لباسام یکم چروکه پره خاکه تو نفسهام

تا یه روز یه نوری اومد لای در یواشی وا شد

صورت یه بچه بود و مثلِ فیلمو قصه ها شد

منو آهسته بغل کرد توی دستای ظریفش

انگاری بود همه دنیام توی آغوشه لطیفش

یه صدایه آشنایی توی نور نصفه نیمه

میگفت ای واای.. این عروسک مال وقت بچگیمه......

خیلی,اهنگ هاشون رو دوست دارم..
پاسخ:
منم صدا و آهنگاشو دوس دارم...

+ تبریک بابت تغییر تصویر پروفایل! :)
راستش من زیاد کاراشو دوست ندارم
به نظرم فقط تیتراژهای قلب یخیشو خوب خوند
الان تک و توک کار خوب میده بیرون
ولی اون کاراییش که میگیرن رو خیلی با احساس و قشنگ میخونه
مثل همون قلب یخی
پاسخ:
خب هر هنرمندی کارای خوب و ضعیف داره..
ولی آرامش یکی از ویژگی های صدا و کارهاشه..

لطف کردید که لینک دادید:)
پاسخ:
خواهش میکنم...
اهنگ زیباست:)
خدا رحمت کنه پدربزرگتون رو
سال نوتون هم مبارک
یاعلی
پاسخ:
ممنون...
سال نوی شما هم مبارک..
خدا رحمتشون کنه
روحشون شاد
پاسخ:
ممنون..
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
ای وای ..
تسلیت میگم:( فقط72 روز بعدش...
روح هر دوشون قرین رحمت...

وممنون بابت تبریک
پاسخ:
خیلی ممنونم..
آمین
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

تمنا دارم
روحشون قرین رحمت الهی..
پاسخ:
آمین
خیلی ممنونم...
میثم خان...
تسلیت میگم خیلی...
روحشون شاد...
خدا به شما و خانواده محترمتون صبر بده ...خیلی سخته از دست دادن دو عزیز تو این فاصله کم....
منو در غم خودتون شریک بدونید:(
پاسخ:
واقعا سخته.... مخصوصا واسه مادرم
خیلی ممنونم.. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...

ممنون از همدردی تون...
انشاءا... همیشه شادی همراه لحظاتتون باشه
میثم خان تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه و بشما صبر و سلامتی بده
پاسخ:
خیلی ممنونم..
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه..
همچنین...
تسلیت میگم:(
ما رو هم تو غم خودتون شریک بدونین ...
چقدر عاشق بودند که نتوستن غم دوری هم رو تحمل کنن :(
خدا صبرتون بده ...
غم رفتن مادربزرگ و پدربزرگ خیلی سخته ':((
من بچه بودم به فاصله کمتر از یک ماه هر دو پدربزرگمو از دست دادم ':((
ولی وقتی مادربزرگم (مادر مادرم ) رفت ،
اونقدر ناراحت شدم که حد و حدود نداشت :(
ایشالا خدا به خودتون و خانواده محترمتون صبر جمیل بده...آمین.

پاسخ:
خیلی ممنون..
پدربزرگم ب مادر بزرگم وابسته تر بود..
خدا رفتگانتونو بیامرزه... روحشون شاد
منم مادربزرگمو کمی بیشتر دوست داشتم!
بازم ممنون
آقا میثم :((((
من این مدت وب نیومدم کلا نتم تموم شده بود دو هفته شارژ نکردم
الان دارم پستو میخونم :(((
ببخشین بخاطر تاخیر :(((
متاسفم.. :((
تسلیت میگم..
امیدوارم خدا بهتون صبر بده..
خیلیییییییی سخته خیلییییی
پاسخ:
خواهش میکنم..نفرمائید...

خیلی ممنونم.. انشاا... زندگی تون سرشار از سلامتی و آرامش باشه...
روحشون شاد 
تسلیت می گم 
پاسخ:
آمین..
خیلی ممنون.. سلامت باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">