روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

قو

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ
 
قو

 

دوستان عزیز.. اگه دوست داشتین، تو این بازی وبلاگی شرکت کنید. ممنون :)

------

 شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

 فـریبنــده زاد و فریبــا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد ...

در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب

که خــود در میــان غـزلهـا بمیـرد

 گروهی بر آنند که این مرغ شیدا

 کجــا عـاشقـی کرد آنجا بمیرد

شب مرگ از بیـم آنجا شتـابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

 من این نکته گیرم که باور نکردم

 ندیدم که قـویی به صحـرا بمیرد

 چـو روزی ز آغوش دریا برآمد

 شبی هم در آغوش دریا بمیـرد

 گروهی بر آنند که این مرغ شیدا

 کجــا عـاشقـی کرد آنجا بمیرد

چون روزی از آغوش دریا برآمد

شبـی هم در آغوش دریا بمیرد

تو دریای من بودی آغـوش وا کن

که میخواهد این قوی زیبا بمیرد

مهدی حمیدی شیرازی

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • ۱۱۰۸ نمایش
  • روزمرگی

قربانی

نظرات (۶)

با صدای حبیب .. روحش شاد
پاسخ:
روحش شاد..
نشنیده بودم!
سلام 
رسیدن اولین پست بهاری تون بخیر ...
هم شعر هم تصویر زیبا بود...
ممنونم‌

قو زیباست به زیبایی پرهایش ...
پاسخ:
سلـام

قابلی نداشت.. :)

پرهاش آرامش بخشه.. کلا پرنده لطیفیه.. :-)
+ پرنده محسوب میشه دیگه؟! :)
آخ ک من چقدر این شعر و دوسدارم...

اینم صدای مرحوم حبیب عزیز
خدا رحمتش کنه.. :((

http://bayanbox.ir/info/2780135692897102160/habib-shenidam-ke-chun-ghuye-ziba-bemirad
پاسخ:
نشنیده بودم.. ممنون بابت لینک...

روحش شاد..

چقدر خوب بود این آهنگ...بهم چسبید ...
پاسخ:
چ خوب.. :-)
به منم چسبید.. :) امروز از لابلای آهنگا پیداش کردم!
 قدیما..تابلو نقاشی خونه پدر بزرگ ؛عکس قو...
:)
اول همه همین یادم اومد
پاسخ:
چقد خوب ک خاطرات گذشته رو به یادتون آورده..:)
وای چه شعر قشنگی! انتخاب خیلی خوبی بود :)
وااای مرسی بابت لینک بازی ^_^
خیلی خیلی متشکرم :)
پاسخ:
خواهش میکنم.. قابل دار نبود.. :)
همچین میگم قابل نداره.. انگار من خوندمش! :))

تمنا دارم ^-^
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">