روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آروم

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ
Life
 
 
 
هر از گاهی پشت سیستم ک میشینم.. تو آلبومای قدیمی خواننده ها.. دنبال آهنگای آرامش بخش میگردم.. یه پوشه درست کردم به همین منظور!
موارد استفادشم.. واسه مواقعیه ک خسته میشی از همه چی!
نمونش همین آهنگ بالا از محسن یگانه.. یا....
 
 
ب ن :
 
 
ب ن :
 
 
ب ن : 29بهمن
دوست داشتم الان سیزده بدر بود! و ی جایی مثل تصویر بالا ک نسیم ملایمی میوزید.. زیر سایه درختی دراز کشیده بودم و صدای پرنده ها و جوی آب کنار دستمو میشنیدم......

نظرات (۱۳)

سلام 
آخه چرا من نمیتونم دانلوددددد کنم ؟؟؟:((
آخه چرا اینترنت وایفا ندارم ؟:(((
فکر کنم تا دو روز دیگه هیچی نمیتونم دانلود کنم :(
در هر صورت مرسی 
پاسخ:
سلـام :)

نتتون ضعیفه .. یا حجمش کمه؟!

خواهش.. :-)
نتم بسته اس مال ایرانسله و ته تهشه :(((

آیا رواست من نت ندارم شما آهنگ‌ پخش میکنین ؟^_^
موقعی ما بودیم یه آهنگ هم‌ نمیذاشتن بعضی ها تو وبلاگشون :دی 
پاسخ:
:( --> از این علامت استفاده نکنید زیاد.. هم تو کامنت ها .. هم تو پست هاتون..
ب جاش --> :| یا اصن --> :)
ممنون :)

روا نیست.. اما جایز ه! :)
تازه شورشو هم در آوردم.. آخه چند تا آهنگ تو یه پست؟!!
مازیار فلاحی آهنگ هاش ( چند تایی که خودم گوش دادم ) و صداش به نظرم دقیقن تعریفه آرامشه:) 


پاسخ:
خیلی موافقم..:)و تا حدودی جهانبخش..
واسم تعجب برانگیز بود ک تا حالا آهنگی از فلاحی نذاشتم تو وبم!

چه به موقع! ^_^
مهلت نتم آخراشه، دیدم پست جدید گذاشتین گفتم آخ جون الآن میرم آهنگ جدید دانلود میکنم! اومدم دیدم کلی آهنگ معرفی کردین که البته قمیشی رو داشتم! همه رو دانلود کردم :)
مرسی :دی
پاسخ:
:)
چند تایی هم اضافه شدن دوباره.. البته جدید نیستن..:)
تمنا p:
چه قشنگه اهنگ مثل زمستون...

اسم پست؛ آروم واقعا بهش میخوره..
پاسخ:
خیلیی :) اسم اصلیش "هنوز"ه..

واقعا؟ :)
یگانه تو آهنگای قدیمیش یه آهنگ داره که میگه:
گیرم بازم بیای و از عاشقی بخونی
این خیلی قشنگه
پاسخ:
سلـام :)
خوش اومدین دوباره..

قدیمیه؟؟
نشنیده بودم! از دستم در رفته احتمالا!
مرسی بابت معرفیش :)
سلام
ممنونم

آره قدیمیه
جزء اولین کارای یگانه اس
پاسخ:
قدیمی هاش(ورژن گیتاراش) عاالیه...
اضافه شده ها نیز دانلود شدن :)
پاسخ:
خیلی نیز خوب! :)
سلام..

چه اهنگای خوبی مخصوصا گره گم الان چقدررررر چسبید

مرسی :)
پاسخ:
سلـام :)

چ خووب :)
قابلی نداشت..

تمنا :-)
  • پیمان کرامتی
  • اهنگها نوستالزیهای زنده ان...چه غمگینشون جه شادشون


    ال من خیلی زیاده که خخخخ


    راستی رمزش ندارم :)
    پاسخ:
    موافقم.. :) زنده ن.. تا حدی ک بعضیاشونو تو ی محدوده زمانی میتونی بی شمار بار گوش بدی!

    چی زیاده ؟! =)
    تعداد آهنگا؟

    رمز چی رو ؟!

    چقد سوال میپرسم!! :))
    منم  دوس داشتم الان ۱۶فروردین بود :))




    +
    شاعر میفرماید :
    اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان که عاشق شده و گریه کرده :دی 

    نکنه شما هم آقا میثم ؟:)))
    راستشو بگین :دی 
    شیرینی رو نپیچونین :))))


    پاسخ:
    حالا چرا 16 فروردین؟! :)


    +
    شاعر در مورد جوونی ک بر صندلی تکیه کرده.. چیزی نفرموده؟!


    نه باو.. عشق و عاشقی کدومه!
    شیرینی میخواین.. بگین شیرینی بده.. بحثو منحرف میکنید چرا؟! :)
    سلام:)
    عکس خیلی ارامش بخشه
    اهنگ هم داره پخش میشه خیلی اهنگش قشنگه.:)
    اهنگایی که گفتید بعضی هاش رو شنیدم و بعضی هاش نه.
    اهنگ خدایا دوستت دارم پست بالایی هم خیلی دوست دارم.منتهی چون خیلی گوش دادم بهش الرژی پیدا کردم و با عکسش کلییی حال کردم:)(نظر دهی نداشت اینجا گفتم :) )
    ممنون
    یاعلی
    پاسخ:
    سلــام :)

    خوشحالم ک خوشتون اومده.. :-)

    بله.. همه آهنگا قدیمین...

    آلرژی؟!:)) موافقم.. عکسش جالبناکه... :)
    تمنا
    علی یارتون
    لایک قشنگ بود
    پاسخ:
    سلـام :)

    مچکر
    ممنون از حضورتون... :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">