روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شب تاب ها

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ
. . .
fireflies

همزمان و هم‌ریتم شدنِ خاموش و روشن شدن شب‌تاب‌ها پس از مدتی در کنار هم بودن :)

Synchronize of Fireflies

 
پ ن :
 

 صـدا بی صدا .. نـوا بی نوا .. نفـس بی هـوا .. بیا

 وفا بی وفا .. جفا هی جفا .. شکست عهد ما .. بیا

 فـریــاد .. آزاد .. پــرواز .. در بـاد .. در بــاد

 جنون من فسون تو .. حکایت درون تو .. خراب حال زار من .. بیا

 گـــذار من دیــار تو .. بهار بی غبار تو .. صدای بی قرار من .. بیا

 خیال من هوای تو .. نفس نفس برای تو .. نگـاه و انتظـار من .. بیا

 گــذار من دیـار تو .. بهــار بـی غبـار تو .. صدای بی قرار من .. بیا 

 فریاد .. ای داد .. غم ها در یاد .. فریـاد .. در باد .. غوغا .. سر داد

      بیــا که مـرا با تــو ماجرایی هست . . .

«فریاد» - علی زندوکیلی        

Flying in the wind

نفس بی هوا.. بیا....

 

ب ن : تاریخ قبلی این پست .. 30 مهر 94 - ساعت 11:14

نمیدونم چرا دوست دارم این پست جلوی چشمم باشه!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۱۶
  • ۷۳۴ نمایش
  • روزمرگی

زندوکیلی

نظرات (۱۴)

یادش بخیررررررررررررر
یادته تو اون وبت هم گذاشته بودی
پاسخ:
بله .. یادمه ..
زود میگذره عمر آدما... :| :)
[گل]   به قول بلاگفا :)
پاسخ:
[لبخند][گل] به یاد بلاگفا :)
جالب بود تشکر
پاسخ:
موافقم :)

خواهش :-)
اینا واقعی بودن؟
اگه واقعین
پس فتبارک الله الاحسن الخالقین خخخخ

چه شعر شیش و هشتی بود..قر انداخت تو وجودمون خخخ
پاسخ:
بله واقعین .. تو ژاپن و اندونزی و .... زندگی میکنن :-)
فتبارک الله :)


:))))
و من همچنان در اندر خم یافتن معنی "شیش و هشت" از منظر پیمان خان هستم! :)
  • اَسی بولیده
  • چقدر جالبن این شبتاب ها
    پاسخ:
    موافقم :-)
    بنا به گفته قاب دل، قدمت این پست به قبلترها برمیگرده :)
    پاسخ:
    بله حتی.. :)
    ویدئوی آپارات رو ک 7دی 93 آپلود کردم.. طبق شواهد!
    این کلیپ خیلی خوشگل و جالبه...
    فقط نکته بدش همونجاست ک گربه داره :/
    پاسخ:
    مررسی..

    :) نمیدونستم حساسیتتون تا این حده...
    الآن اومدم میبینم تو این پست کامنتم هست! تاریخشم مال دیروزه! تعجب کردم که چطور میشه با تغییر تاریخ پست، تاریخ کامنتها هم عوض شده باشه!! بعد فهمیدم تاریخش مال پارساله!! یعنی دقیقا یک سال قبل من تو این پست کامنت گذاشتم!
    چقدر جالبه :)
    پاسخ:
    :)
    منم بعد تغییر تاریخ متوجه شدم ک تو همچین روزایی این پست .. پست ثابت بوده.. :)
    منم دقیقا  مثل خانم اسی کامنت خودمو تو این پست دیدم مردم از تعجب !!

    پاسخ:
    عجب پست جالب بر انگیزی شده! :)
    اهنگ خوبی بود . حس نوستالژیکی داره

    وقتم محدوده..اما میخونم همتون رو :)

    من هنوز باید تو اون یکی وبتونم جواب مینوشتم -_-
    واقعا اون کامنت من چی شد ؟!!! -_-
    پاسخ:
    موافقم.. :) زندوکیلی رو با این آهنگش میشناسم..

    ممنون از همراهیتون..

    اتفاقا خودمم کم سر میزنم بهش و پست میذارم.. دلیلش هم کندی تایپ فینگیلیشمه!! :)
    هر از گاهی سر میزنم ببینم ج دادین یا نه! :)

    هاپو برد! -_-
    :))
    امیدوارم این بار اومده باشه !
    پاسخ:
    بله اومده..
    امید چیز خوبیه کلا.. :)
    آخ..شرمنده پس منتظر گذاشتم..باید زودتر می نوشتم
    زند وکیلی اهنگاش اکثرا خوبن اما من بیشتر با اهنگ ترش رو میشناسمش! :)

    بله امید قطعا چیز خوبیه !:)

    هاپو ؟! :/  
    پاسخ:
    دشمنتون..
    عجله ای نیست..!! :)

    اونکه معرکه س.. :)
    و همینطور آهنگ "زندگی کن"

    بله! :)

    :/
    :)
    بیا که مرا با تو ماجرایی هست .. عالی بود رفیق
    پاسخ:
    ماجراهاتون رویایی... :)
    تمنا.. مچکر :-)
  • پیمان کرامتی
  • چقدرممممم عالییییی
    پاسخ:
    مررررسی :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">