روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مثل کبوترا

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ق.ظ

یه بنده خدایی تو صفحه اینستاگرامش ویدئوی زیر رو گذاشته بود...


کبوتره واسه جفتش گل میبره... :)


یکی از کامنتای پای ویدئو از یه خانمی بود، تقریبا با این مضمون..

"بعضی از آدما عقل و شعور دارن.. اما احساس ندارن! مثل شوهر من که تو این مدت زندگیمون با وجود عقل و شعورش.. هیچوقت برام همچین کاری نکرده...."



اظهار عشق و علاقه بین خیلی از زوج ها(جدید و قدیمی) کمرنگه.. تو این که شکی نیست.. خیلیم دردناکه...

اما.. هر کسی یه لم خاصی داره، روحیات و خلقیات خاصی داره..

همسر طرف باید اون لم رو بتونه پیدا کنه.. اگه از همون طریق وارد شه میبینه که طرفش نه تنها بی‌احساس نیست که خیلی هم واسه احساسات و ابراز احساسات ارزش قائله..

آدما متفاوتن، باید در و کلید ورود به خونه دل آدما رو پیدا کرد...


یکی از مهمترین دلایلی که باعث میشه بعضی از آقایون همسر دوم اختیار میکنن.. اینه که اون رفتار و خلقیاتی رو که همیشه آرزو داشتن همسرشون داشته باشه رو، تو همسرشون پیداش نمیکنن.. و میرن سراغ کس دیگه...

البته اکثرشون هم از این کارشون پیشمون میشن بعد مدتی، چون میفهمن که گمشدشون رو باید با «صحبت کردن» پیدا میکردن نه با عوض کردن کسی....

هر چند که.. دیگه هیچوقت اینکارو(صحبت کردن) نمیکنن...


_ نظرم به عنوان یه آقا بود..

ممکنه خانمی نسبت به حرفم موضع بگیره که.. تنوع طلبی و هوسرانی مرده که باعث میشه بره سراغ کس دیگه نه این چیزا!

اگه این موردا رو هم قبول کنیم، باز هم یکی از مهمترین دلایل این کار مردا «گشتن به دنبال گمشده‌شون» هستش...

ورق بزن مرا

پ ن :

من ﻭﺍﮊﻩ ﺍﯼ ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻧﻢ..

ﮐﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺍﻡ ﺭﺍ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ

ﺟﻤﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺑﻢ ﺭﺍ

ﮐﺘاﺑﯽ ﮐﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﺭﺍ

ﻣﺮﺍ ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ..

ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ ﻣﺮﺍ...

ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﮎ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﻮﺳﯿﺪه..  ﺧﯿﻠﯽ ﺟﻮﺍﻧﻢ....

لیلا کردبچه


ب ن : 14 آبان

منصور پورحیدری در گذشت...

روحشون شاد...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۱۲
  • ۵۸۵ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۲۲)

من تو این سالها به این نتیجه رسیدم که مردها همیشه یک گمشده دارن که از قضا هرگز پیدا نمیشه بخاطر همین بدشون نمیاد 4 تا (چوب خط های شرعی ) بگیرن که شاید بالاخره یکیش همون گمشده ی مذکور باشه :) در نتیجه گمشده یه توهم واهیه که برای همه ی مردها هست فقط بعضی ها بنا به دلایلی میرن دنبالش بعضی ها ادمهای بافرهنگ و فهمیده ای هستن شرط وفاداری بجا میارن و نمیرن دنبالش .:)
من اگه ازدواج کردم بخواد نخواد باید گمشده اش من باشم در غیر این صورت باید بره اون دنیا وسط حوری ها دنبال گمشده اش بگرده.:)
باشد که مردها هدایت شوند :))
یاعلی
پاسخ:
:)) دل پری دارینا! :)
اینجوریام نیست.. ممکنه برداشتی که شما از آقایون دارین کامل نباشه.. همونطور ک من نتونم یه خانم رو درست درک کنم...

خدا ب داد اون شادوماد برسه!:)) پس همون اولش بگین بهش ک دست بزنم دارین!:)

باشد ک همگی هدایت بشیم...
:)
دوباره همون مسئله ی همیشگی!!

بنازم به حیوونا که برای جلب توجه و بله گرفتن از جنس ماده هر کاری میکنن! اما تو انسانها اینطور نیست متاسفانه، شاید بشه گفت برعکس هم شده و یه جاهایی آقایون خیلی ادعاشون زیاده...

چشمم روشن!! حالا دیگه همسر دوم داشتن رو توجیه میکنید؟ اگه اینطوره پس خانمها هم مجازن دیگه؟
اون آقایی که فکر میکنه همسرش اونی که باید باشه نیست، ببینه آیا خودش همونی هست که همسرش میخواد؟ هیچکس کامل نیست و هیچکس هم صد در صد مقبول دیگری نیست، و این خودخواهی محضه که فقط دنبال خواسته های خودمون باشیم

اگه کسی اهل ابراز علاقه باشه خودش میگه، اگه نباشه هم نمیگه خب! دیگه در و کلید و اینا چیه؟

پ ن زیبا...
پاسخ:
دوباره؟ مسئله همیشگی؟؟

بحث بین آقایون و حیوونا نبوداا.. بین آدما و حیوونا بود!
:)

من توجیه کردم؟!:) فقط یکی از دلایل یا ب قول خانمها یکی از توجیهات آقایون رو گفتم..
بله در مورد خانم ها هم همینطوره.. من ب عنوان آقا فقط از دید آقایون گفتم...


شاید نتونستم منظورمو برسونم.. منطورم از 'گمشده' پرنسس رویاها نبود! مثلا ی ویژگی رو آقایی دوست داره همسرش داشته باشه.. یا نداشته باشه. ولی در واقعیت همسرش اونجوری نیست و برای اون جوری شدن هم کاری نمیکنه..
در مورد خانم ها هم همینطوره.. فرقی نداره

فقط ب دنبال خواسته های خود بودن خوب نیست.. اما خیلی خوبه ک ب دنبال برآورده کردن خواسته های طرف مقابل باشیم.. اینجوری خواسنه های خودمونم تامین میشن...

کسی ک اهل ابراز علاقه نیست رو میشه اهلش کرد!
اهلی نه ها! :)

بله..:)
نصف از این ابراز علاقه نکردن زوج ها به خاطر غرور کاذب  هست فکر کنم..
پاسخ:
دقیقاا...
بعضیا کوه غرورن!
بله دیگه! همون سوالی که همیشه تو ذهنتون هست!
چون شما درباره ی آقایون گفتید منم آقایون رو مثال زدم
منم به عنوان یک خانم از دید خانمها گفتم

بله دقیقا من با صحبت کردن موافقم، زندگی میدون جنگ نیست، باید زندگی رو ساخت، باهم!

نه دیگه همون اهلی! رو حساب بحث بین آدما و حیوونا :دی
پاسخ:
کدوم سوال؟؟

ربطی ندارن ب هم!

همینطوره...

میگن پرنده با پرنده باز با باز...
طرف مقابل هر کسی، طبیعتا از جنس خودش باید باشه!! D:
خخخخ اخه تا حدودی به ظلمی که به زنها شده واقفم؛ گاهی هم مردها حق دارن میدونم (البته خیلی موارد نادریه :))) )
البته قبول دارم دیدم به مردها خوب نیست و توی این 2،3 ماه اخیر بیشتر هم شده.:))
و البته من حق رو به هیچ کدوم نمیدم ولی میگم شرط وفاداری اینه که اگه یه ادم توی زندگی پای یکی مونده طرف مقابلش هم باید همین کار رو بکنه...و واقعا هم برام قابل درک نیست چطور مردها چنین توقعی دارن اما چنین حقی رو به طرف مقابلشون نمیدن؟باور کنید درکش اصلا اسون نیست.
نه دست بزن ندارم ولی تحمل این مورد هم تو زندگیم ندارم.:)
باشد که چنین موجودی نصیب ما نشود :))
یاعلی
پاسخ:
خیلی نادر؟! :))
تو این 2-3 ماه چ اتفاقی افتاده مگه؟!

نگفتم مردا حق دارن این کارو انجام بدن و .. خانم ها نه!
حرفم اینه ک اون خانمه ک این حرف رو گفته، همه تقصیرها رو انداخته گردن شوهرش، در صورتی ک ممکنه خودشم کوتاهی کرده باشه...

بالاخره این عدم تحمل رو ی جوری باید نشون بدین دیگه!! :)
انشاا... :)
بلی خیلی نادر :))
اشنایی با بعضی ادمها که متاسفانه زیادی روی این موضوع مانور میدن و باعث شدن زیاد به این موضوع حاشیه ای حساس بشم.
خب خانم ها حقش رو ندارن دیگه نیاز نیست شما بگید:)) حتی تصورش هم قشنگ نیست :(
اره قبول دارم بعضی خانمها خیلی کوتاهی میکنن ولی مردها هم کوتاهی نوع خودشون رو دارن.این مسائل باید ریشه ای بررسی بشه که چرا زن اهمیت نمیده ؟ مشکل مرد چیه؟ توقع هر دو طرف از هم چیه؟ و خیلی سوالات دیگه.
نه دیگه مرد نباید از زن کتک بخوره خو ...این خیلی ضایع است دیگه.تازه وارد باغ وحش که نمی خوام بشم هی کتک کاری کنیم :))
اگه بخوام بکشمش تو خواب خفه اش میکنم خخخخخ
یاعلی
پاسخ:
:)
بله.. همینطوره.. باید ریشه ای پرداخته بشه به این موضوع تو خود خونواده...


دارین نگرانم میکنید! طفلی پسره!! :/
:))

خب مگه مجبوره دست بزاره روی نقطه ضعف من ؟ پسر خوبی باشه تا منم کاری بهش نداشته باشم :))
یاعلی
پاسخ:
بله.. اینم حرفیه...!:)
سلام
می خوای آتیش رو شعله ورترش کنم؟:))))
این مردهای چهارموتوره کیا رو می گیرن؟
این مردهای بی وفا به سراغ کدوم خانومهای وفادار می رن؟
بحث چیز دیگریست .. انتخاب اول اگر اشتباه از اب در بیاد تاوان سنگینی داره .. حتی اگر طرف بخواد سازگاری به خرج بده
من به شدت نیمه دوم رو قبولش دارم .. مگه چند سال قراره زندگی کنیم .. بهتره کسی دیگری رو آزار نده .. اولاً انتخابها درست باشن .. دوماً عشق ضرورت زندگیه ..
این طرز تفکرات فیمینیستی و ضد مرد هم اصلاً قبول ندارم .. نه اینکه خودم یک مردم .. نه بلکه دارم واقعیات برهنه جامعه رو تو محاکم خانواده می بینم.


پاسخ:
سلام:)
خوبین؟

نه قربون دستتون.. شعله ورش نکنید.. همینجوریشم امنیت آقایون در خطره!:))

سوال خیلی خوبیه.. خانمها بعضا این طرف قضیه رو نمیبینن..

بله.. همون جمله معروفه یه پایان تلخ بهتر از تلخی پایان ناپذیره....
البته ب نظرم نیمه دوم آدما از قبل مقدر نشده... میشه تغییر کرد.. تغییر داد.. ترک عادت موجب مرض نیست!!
پیدا کردن نیمه گمشده فقط بهونه میخواد و عشق!

همیشه یا از این ور بوم میفتیم یا اونورش!
برای استیفای حقوق خانمها .. جنبش ضد مرد راه میندازیم!
میثم من خیلی خوبم امروز .. آفتاب بعد بارون دیدم .. جات خالی :)
آقا این جنبش رو راه بنداز منم برم پرچم تهیه کنم :)))))
فعلاً از طرف من به فرشته خانوم وبت سلام برسون :))))
پاسخ:
خدا رو شکرر..:)
آفتاب بعد بارون..اونم تو گیلان حال آدمو خوب میکنه دیگه..:)

پس پرچمدار شمایین دیگه؟:))
تا شما برگردین راه افتاده..!:)


فرشته خانم..
خخخخ هستم در خدمتتون.
ملت اگه راه سازگاری پیش بگیرن اینها پیش نمیاد.
حالا یعنی اعتقادات من فمنیستیه ؟:)  
میگن ادم از هر چیزی بدش بیاد سرش میاد.اینجوری میگین میترسم شوخی شوخی یه روزی سرم بیاد دور از جون دستم به خونش الوده بشه.:))))
ان شاا... مشکل تو زندگی هیچ کس پیش نیاد:)
یاعلی

پاسخ:
محمدرضا خان سلام رسوندن..:)

منظورتون از سازگاری همون 'صحبت کردنه' دیگه نه سوختن و ساختن؟!

والاع فمینیستها مردا رو خواب ب خواب نمیکنن دیگه!! :))شما ورای فمینیستها هستین گویا!


انشاا... اگه خونسردیتونو حفظ کنید.. مشکلی پیش نمیاد!:)

آمین

علی ع یارتون
فرشته خانوم
همه اون کامنت عرض سلام و ارادت بود و دیگر هیچ :))
پاسخ:
:)
فرشته خانم..
کلا با امر سوختن و ساختن مخالفم... ادمها معمولا با کوتاه اومدن از بعضی توقعات نابجاشون ، حرف زدن و مشاوره گرفتن میتونن مشکلشون رو حل کنن اگه دور از جون نشد هم اخرین راه دیگه...طلاق (اخرین راه نه مثل زندگی این روزها اولین راه)
الان این که بخوای کسی که دوسش داری رو با دیگران تقسیم نکنی فمنیستیه؟
می فرستم اون دنیا چون اگه خاکی به سرم شد یه روزی عاشق شدم قطعا تحمل این که با یکی دیگه تقسیمش کنم رو ندارم ؛ تحمل گذشتن ازش هم خو احتمالا ندارم به نظرتون باید چکار کنم؟ همون یه راه میمونه دیگه خخخخخخ
فکر کنید اگه دوسش نداشته باشم چی میشه ؟ میگم به درک و میرم پی زندگیم ...اینطوری ناراحت نمیشه بهش بی اعتنام خخخخ
اون قصد تجدید فراش نکنه من کاملا خونسردم :)))
@اقای محمد رضا : بله بله کاملا متوجه شدم فقط سلام و ارادت بود  و دیگر هیچ :)))))
+ تو این وضعیت اقتصادی مردها یکیش هم نمی تونن بگیرن ما سر 2 تاش حرف میزنیم :)))))
یاعلی
پاسخ:
موافقم...

نه..
اینکه بعضی خانما همیشه خودشونو مورد ظلم واقع شده میدونن تفکر فمینیستیه..
البته در مورد نظر شما ک شوخی بود.. جسارت نکردیم

شما اگه پسر بودین.. در صورت نرسیدن ب طرف چاره کارو اسیدپاشی میدونستین بی شک!:))

ایشالا ک قصدشو نمیکنه.. مثل خیلی از آقایون دیگه...:)

+
پس معلومه مردا رو نشناختین!:)))
خخخخ موارد نادری که قبلا گفتم در مورد ازدواج مجدد بود که گفتم در موارد نادر حق بامرداست.
خب پس خدا رو شکر که از فمنیست بودن تبرعه شدم.خخخ
خخخخ نه اگه پسر بودم و زنم خیانت میکرد...حقیقتش خیلی کثیف و چندش اوره نمی دونم چکارش میکردم وه لایقش باشه.
کلا کثیف ترین کار دنیا که به نظرم هرگز قابل بخشش نیست خیانته (حالا هر نوعی باشه )
ان شاا... ان شاا... که سر به راه باشه:)))))
فقط خدا مردها رو میشناسه و میدونه چی خلق کرده ما که سهلیم.خخخخخ 
با حرف اخرتون کلا ناامیدم کردید خخخخخ
یاعلی
پاسخ:
متوجه شدم..
اتهام سنگینی بود!:)
بله همینطوره.. موافقم
انشاا... :))

همینطوره گویا!!:)
:)) شوخی بود حرف آخرم! خوبی و بدی.. انسان بودن به جنسیت ربطی نداره..
دوباره امیدم برگشت :)))
پاسخ:
خدا رو شکر.. :)
تا الان زندگی آروم و امنی داشتی، چرا این بحث رو راه انداختی اخه؟! 
حالا خوبه؟ کنار فلش قرمزه یک خورده؟  ( این یعنی همون انلایک؟؟ یکی این چیزها رو یاد بده بهم! )  :)))

والا وقتی ملت هیجاناتشون یهو می زنه بالا و در عرض چند ماه شریک یه عمر زندگیشون رو انتخاب می کنن چه انتظاری باید داشت؟ مثلن توی یه ماه چه می فهمن از یه نفر که تصمیم به ازدواج می گیرن؟ مشکلات ازدواج توی مساله ی مسکن و جهیزیه و  امثالشون فقط دیده می شه، انگار خرید کردنه! ازدواج یه سری آمادگی می خواد، بلد بودن مهارتی هایی رو می خواد این که به قول خودتون بلد باشیم صحبت کنیم، احساساتمون رو خواسته هامون رو، انتظاراتمون رو بیان کنیم و همچنین بلد باشیم که بشنویم و درک کنیم و... والا منم بلد نیستم که! ولی آدم نباید یه مشاوره ی درست حسابی بره؟! عه عه بچه بازی شده ها! حالا من چرا انقد حرص می خورم نمی دونم :)) 
من مطمئنم اگه وقت ازدواج خوب و درست و منطقی و حساب شده تصمیم بگیرن خیلی از طلاق ها رخ نمی ده و یا انقد نمی شنویم آقایی شلوار جدید دست و پا کرده یا یه خانم متاهل دوست پسر داره و کلن انقد واژه ی خیانت رو نمی شنویم که از ازدواج وحشت داشته باشیم! یخرده آگاهی داده بشه به جوونا بد نیست! آموزش دادن به جوونا و حتا نوجوونا درمورد ازدواج و ملاک های انتخاب همسر و ... که چیز بدی نیست عیب نیست، اجر اخروی هم داره! نوجوون های الان که چشم گوش بسته نیستن! زودتر وارد یه سری مسایل می شن و عوامل گمراه کننده هم که الان خیلی زیاد و در دسترسه! پس چه بهتز که در حد سن و سالشون درست راهنمایی بشن. بعدش هم آموزش باید مفید باشه!  نه مثه کتاب مهارت های زندگی دوران راهنمایی و دبیرستان که هیچ خاطره ای ازش ندارم که استفاده ش کنم تا کامنتم یکم آبرومندانه باشه!! حالا اگه کتابش خوب هم بوده باشه اهمیتی بهش داده نشده!  
سخن کوتاه می کنم، دوستان اصلن بد و زشت و عیب نیست اگه حتا اول جوونی و توی سن کم پیرامون ازدواج اطلاع کسب کنید. 
و در آخر تندرو نباشید، ضد هیچ کس نباشید، هر کسی با هر ویژگی حق و حقوق خودش رو داره و قابل احترامه.



پاسخ:
:) آرامش زیادی دلو میزنه!
کو؟! صفره ک! :) آنلایک فک کنم میشه "برداشتن لایک" کلا.. اون قرمزه دیسلایکه..! :)

چند ماااه؟!! گاهی چند لحظه س فقط! اینجا همگی عاشق فیلمای هندی و عاشق شدن تو ی نگاه(اخیرا تو ی کامنت!!) هستیم!

حرص نخورین.. مشکل صد سال اولشه..
این صد سال ک بگذره.. بقیشم میگذره! :)

مشکل آموزش ک انگار موضوع لاینحلی خواهد ماند برای همیشه!
بعد از ازدواج هم میشه مهارتهای زندگی رو کسب کرد..
اما باید ب قول شما تو سنین نوجوانی و اوایل جوونی باید به آشنایی با یه سری ویژگیهای شخصی رسید.. که این مهم فقط با آموزش صحیح، شدنیه!
دلایل طلاق هم ک چند مورد بیشتر نیست.. بقیه موارد معلول این مواردن و ب نوعی زیر شاخه به حساب میان..

بله.. آدما رو باید از نگاه خودشون دید تا بشه قضاوتشون کرد...
دیدی چطور تهمت ناروا زدم اونم به خودم!؟؟فک کنم دستم خورده بود و اون انلایکه کار خودم بود! :/
پاسخ:
:) پس دیسلایکای پستای قبلی هم کار شماست احتمالا!! :))
درسته :) دیسلایک!!
نه ! دچار عذاب وجدان شدم رفتم پست های قبل رو هم چک کردم :/
پاسخ:
بله..
:)) پس یکی دیگه اشتباهی آنلایک کرده..:)
نچ نچ نتیجه ی اشتباه من شد اعتماد به نفس کاذب واسه شما نه!؟ ;)) فک کنم اثر همه دیسلایک ها رو خنثی کردم خودم به تنهایی! 
پاسخ:
:)) یه همچین چیزایی! :)
هر آدمی تو زندگیش دنبال نیمه ی گمشده ش میگرده و اینکه کسی شریک لحظه هاش باشه که روح و جسمش رو تمام و کمال درک کنه...
در این شکی نیست و زن و مرد هم نداره...
و چقدر خوبه که قبل از ازدواج به این درجه از بلوغ فکری رسیده باشه که انتخابش صحیح باشه...و یا اینکه گرفتار سنتها و اجبارها نشه...
در مواردی که انتخاب زوج زندگی نسنجیده باشه و یا از روی اجبار بوده باشه، همیشه یک پای قضیه میلنگه...اونوقت دیگه صحبت کردن و ... فایده ای نداره...چون خمیره و سرشت هر انسانی تغییرناپذیره و هرچقدر هم تلاش کنه برای مدتی کوتاه خودش رو متفاوت از ذات اصلیش نشون بده فایده نداره و دیر یا زود برمیگرده به اصل ذاتش...
برای همین...چقدر عالیه که پیش از ازدواج شناخت کافی از طرفین بوجود بیاد تا بعدش دچار خلا عاطفی و روحی و ... نشیم...این مشاوره های پیش از ازدواج که الان مرسوم شده، عالیه.
پاسخ:
کاملا موافقم با حرفاتون....
سنت ها و اجبار اصلا خوب نیست.. البته خداو شکر کمتر شده در حال حاضر

مشاوره های پیش از ازدواج خیلی خوبه..
البته وقتی خانم و آقایی تا نامزدی پیش رفته باشن، این مشاوره ها تا حدودی از تاثیرگذاریشون کم میشه..
مثلا ویژگی های ذاتی که تغییر پذیر هم نیستن.. اگه زوجین بعد از نامزدی یا آشنایی و بالتبع وابسته شدن بهم، به تفاوت این ویژگی ها پی ببرن، دیگه نمیشه کاریش کرد.. جز مدارا و خود نگه داری و معطوف کردن توجه ب چیزهای دیگه زندگی مشترک...
با این حال مشاوره ها باز هم خوبه.. واسه شناخت همین ویژگی ها در طرف مقابل...
این ویدیو رو خیلی دوس داشتم، منم گذاشته بودم تو کانالم :)
پاسخ:
بله بله دیدمش تو کانالتون.. خیلی قشنگه :)
شب قبلش هم تو اینستاگرام جناب پرستویی دیده بودمش..
کلا اهلی کردن بلد نیستیم
چه مرد چه زن
اگه اهلی کردن بلد باشیم
میریم سراغ اهلش
و گلایه ای باقی نمیمونه....
پاسخ:
اینم حرفیه..
اهلی کردن؟! انسان حیوون ناطق نیستا! :)
سلام
پدر بزرگ من هفتاد سال پیش یک زن با تمام معیارهای زیبایی داشت ولی چون ثروتمند بود سه تا زن دیگر هم گرفت و همیشه هم بر می گشت و با مادر بزرگ من زندگی می کرد اما اما اما هفت تا پسرش که از مادر بزرگ من بودن و از این بی وفایی به مادرشون متنفر بودن همگی تا آخر عمرشون عاشقانه با همسراشون زندگی کردن حتی با وجود ناسازگاری برخی از زنها تلاش کردند وفادار باقی بمانند و  همیشه می گفتند ما از این ژن چند همسری و بوالهوسی پدرمان ارثی نبرده ایم
این داستان واقعی تقدیم به تمام مردان مرد
پاسخ:
سلام :)
ایشالا نسل اینجور مردها همیشه رو به فزونی باشه...!:)

ممنون از حضورتون
شما قبلا هم تشریف آوردین اینجا؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">