روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تبلیغات

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

امروز(یا هر روز دیگه) از خونه که بیرون میرید، 10یا 5 تا بنر یا بروشور تبلیغاتی اولی رو که اطراف محل زندگیتون می‌بینید رو یه جایی بنویسین.. هر چیزی که هست مهم نیست، فقط سعی کنید گلچین نکنید..

و وقتی که برگشتین خونه، یه نگاه به یادداشتتون بندازین..

اون 10یا5 تا تبلیغی که نوشتین، چیا هستن؟؟


life

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • ۵۷۰ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۸)

وا! حالا واسه چیه؟ واسه تبلیغ بیشتر؟؟!!
پاسخ:
والاع!:)
نه.. اینجا ننوشتین هم ننوشتین ک تبلیغ نشه!!:)
واسه اینکه ببینیم معمولا چ چیزایی زیاد تبلیغ میشن و  عایا تبلیغات موثرن ؟!
امروز یا فردا احتمالا برم بیرون؛ دقت میکنم و نتیجه رو گزارش میدم:))
یاعلی
پاسخ:
ممنون و مچکر.. :)

علی یارتون
سلام
میدونین شهر ما به شهر بنر معروفه ؟:))))):دی
هر کی تو هر نهادی تو هر شرکتی تو هر جایی هست یه بنر نصب کرده :|
از تبلیغاتیش گرفته تا دینی ،سیاسی و فرهنگی  و حتی خبر از روی کار اومدن مسولی یا 
نماینده ای و...:|:)


+
اگر تونستم باشه ولی قول نمیدم :)

++
اگر واقعا میخواین بدونین تو تبلیغات مهم یا نه ؟
من میگم بستگی داره به فضای شهر و نوع تبلیغات و نیاز مردم اون منطقه 
مثلا بنر تبلیغ یک کنسرت موسیقی توسط یه خواننده یا تبلیغ فروشگاه یا نمایندگی بستنی فروشی 
فلانی  مثلا :))) آره اینا جواب دادن  چون نیاز اون شهر رو می طلبه :)
اگر اون چیز مورد تبلیغ،  نیاز مردم اون شهر باشه آره قطعا اون بنر تبلیغاتی میتونه 
جواب بده :)


پاسخ:
سلـام
نه.. کدوم شهر؟؟
تو بعضی جاها طرف واسه مدیر جدید شرکت هم بنر میزنه!! اینجا فعلا دزش اونقدر نشده خداروشکر!

+
ممنون.. :)

+
من نمیخوام محصولی یا جایی رو تبلیغ کنما! :))
نیاز مردم؟ ب نظرتون نیاز مردمه ک باعث میشه فلان چیز تبلیغ شه.. یا تبلیغ اون چیز مردمو ب سمت خودش میکشه؟!
بیشترش همین موسسات کنکوره!!!
پاسخ:
بله.. البته الان ب نسبت چندسال پیش کمتر شده انگار..
عامو حوصله داریااااا
پاسخ:
راست میگیا...! :)
میثم منم نیگا به این چیزا نمی کنم .. پول و وقت داشتم یه چیزی می خرم نداشتم حرص نمی خورم
:))))
پاسخ:
:))) کار خوبی میکنید! :)
یه بنر بزرگ تبلیغاتی 'میکروپیگمنتیشن چهره' باعث شد این پستو بنویسم! همچین آب و تاب داده بود ک ی آن فک کردم موقتی بودن آرایش چهره باعث و بانی همه مشکلاتمونه!!
میدونید چیه من حواسم نبود که منظورتون تبلیغات مثلا باشگاه و ... است به بنرهای سطح شهر دقت کردم :) چندتاش اینا بود :
باشگاه بدن سازی حجاب , هفته پارالمپیک و اسامی افتخار افرینان شهر در این مسابقات , شور حرم در حسینیه ی امیرالمونین , دهه دوم محرم در هیئت محبان اهل بیت , طارمه (نمی دونم دقیقا چی بود ولی عکس چندتا ساختمون رو زده بود) , همراه اول , بینایی سنجی , یه تبلیغ هم بود دوتا بنر بزرگ کنار هم زده بود ولی الان هر چی فکر میکنم یادم نیست چی بود؟:)) , موسسه ی کنکور نخبگان(عکس اساتیدش هم زده بخاطر همین بنر کشیده و بزرگیه) و ...
به نظر من مردم اصلا به اینها توجه خاصی نمیکنن مثلا من خیلی کم پیش میاد به این چیزها دقت کنم مگه وقتی که سر چهارراه پشت چراغ قرمز منتظر باشیم که چشمم بچرخه طرف اینها.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
منظورم کلا هر تبلیغاتی بود.. تبلیغ محصول، خدمات، مکان و ...
طارمه احتمالا اسم ساختمون تجاری ای چیزی باشه.. اینطور ک میگین..
خیلـی ممنوون بابت وقتی ک گذاشتین و اسماشونو هم گفتین..:)

تبلیغات اثر ناخودآگاه هم داره ک با ی بار دیدنش تو ذهن طرف میشینه.. وگرنه هیچ کس این همه پول بابت تبلیغات نمیداد!

بازم ممنون :)

علی یارمون...
تو مسیر من یه مسجده!  احتمالن بیش ترین چیزی که می بینم اعلامیه ی ترحیمه ( اسمش همین بود دیگه نه؟! )
همه هم جوون! دیدین بهترین عکس های متوفی رو توی اعلامیه می زنن! ؟ چنان خوش تیپن و از صمیم قلب لبخند می زنن آدم فک می کنه عکس دامادی شونه! چه قد هم من ناراحت می شم. خانم ها هم که هیچ، گل!
راستی فک کنم دیروز بروشور یه آموزشگاه فنی حرفه ای هم بهم دادن.
بعدن اگه یادم بود حتمن می گم چیا دیدم :)
پاسخ:
بله همینه!
بله... بعضیا عکسای قدی شونم میزنن تو ابعاد خیلی بزرگ.. دل مادراشونو میسوزونن با این کار....
اینجا آموزشگاه اخذ مدرک دیپلم زیاد میبینم من!
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">