روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تا تو قدم در ننهی

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ

بیست چو خورشید اگر تابد اندر شب من

تا تـو قـدم در ننهی خود سحری می‌نشود...            دیوان شمس

خیابون

Çare gelmez ağlamaktan.. Ayrılır mı  et tırnaktan… - İbrahim Erkal

 

+

شعر بالا..

 

 ب ن :

جانا سخن از زبان ما میگویی...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۲۶
  • ۴۴۳۴ نمایش
  • روزمرگی

ارکال

ترکی

نظرات (۱۱)

Sen aldırma giderim buralardan

Bir pantolon bir ceket

Sen aldırma giderim

Uzaklarda yasadığımı farz et

Anan senin anan yarim

Baban senin baban yarim

Bana düşer çekip gitmek

Farz et dünya yalan yarim

Saçlarından tel kopar ver

Gönül nazlı bir şey ister

Beni sevdiğini söyle

Bu bana bir ömür yeter

Çare gelmez ağlamaktan

Ayrılır mı et tırnaktan

Başka yol yok ayrılmaktan

Farz et sevgi yalan yarim

Sen Aldirma - İbrahim Erkal

  • هنوز یلدا
  • Sen aldırma giderim buralardan

    تو غصه نخور، من از اینجاها میرم

    Bir pantolon bir ceket

    با یه کت و یه شلوار (منظور: با همین لباسای روتنم فقط)

    Sen aldırma giderim Uzaklarda

    تو غصه نخور، من میرم به جاهای دور

    yasadığımı farz et

    فکر کن که زنده ام...(منظور: فکر کن خوشم و راحت دارم زندگیمو میکنم)

    Anan senin anan yarim

    مادرت کنارت باشه، یار من

    Baban senin baban yarim

    پدرت کنارت باشه، یار من

    Bana düşer çekip gitmek

    فقط سهم منه که رفتنه

    Farz et dünya yalan yarim

    فکر کن دنیا دروغه

    Saçlarından tel kopar ver

    یه تار مو، از موهات جدا کن بهم بده

    Gönül nazlı bir şey ister

    دلم حساسه...از تو یادگاری میخواد

    Beni sevdiğini söyle

    بهم بگو دوسم داشتی

    Bu bana bir ömür yeter

    این برای تمام عمرم کفایت میکنه...

    Çare gelmez ağlamaktan

    با گریه کردن، چیزی درست نمیشه

    Ayrılır mı et tırnaktan

    مگه ناخون از گوشتش جدا میشه (منظور: جدایی ناپذیر بودن)

    Başka yol yok ayrılmaktan

    هیچ جاره ای نیست،غیر از جدایی

    Farz et sevgi yalan yarim

    تو فرض کن دوست داشتن یک دروغه



    Sen Aldirma - İbrahim Erkal

    پاسخ:
    مرررسی...:)

    خیلی گشتم دنبال ترجمش.. اما پیدا نکردم..
    ممنون[گل]
    شعر زیبا بود.
    عکس عالی بود
    اهنگ رو هنوز گوش نکردم .ولی ترجمه اش قشنگ بود :))
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    قابلی نداره..
    آهنگش قشنگه.. :)
    مچکر از حضورتون :)
    بعله همینه
    باید تلاش کرد
    اگر میخواهی آنی باشی که میخوای
    بعله دقیقا..احسنت
    پاسخ:
    اینم میشه..
    خواهش میشود.. :)
    چه قشنگههه
    پاسخ:
    بلهه..:)
    سلام
    چه آهنگ خوبی..لحن خاصی داره..
    پاسخ:
    سلام :)
    موافقم.. آهنگ خوبیه

    +
    خوش اومدین..:)
    شما چرا وب ندارین؟؟
    ممنونم

    نمیدونم راستش
    شاید چون نوشتن دلیل و انگیزه میخواد که من ندارم.در کل خوندن رو به نوشتن و اشتراک گذاشتن علایق خودم ترجیح میدم :)
    پاسخ:
    خو سعی کنین بدونین! :)
    اینم میشه.. ولی وب فقط واسه نوشتن نیست ک.. جاییه ک وقتی ک نیستین، دوستاتون میتونن شما رو اونجا پیدا کنن!
    خب من انگیزه واسه وبلاگ داری ندارم :)
    اوهوم جواب جالبیه !  اما اخه کدوم دوست مجازی؟ وقتی نمینویسی چطور میشه دوست پیدا کرد که اونا هنوز بخوان پیدات کنن ؟! :)
    پاسخ:
    خب بخرین! :))
    اون وبایی ک میخونیدشون، دوستاتونن دیگه.. :)
    ضمنا اگه وبلاگ درست کنید.. انگیزه هم خودش میاد! والاع
    بخرم می مونه رو دستم :)
    بنده دیگه حرفی ندارم :)

    اما در کل جناب روزمرگی وبلاگتون رو دنبال میکنم.
    پاسخ:
    :)
    خواهش میکنم.. منم سکوت میکنم!

    لطف میکنین .. ممنون :)
    سکوت ؟! جواب سنگینی بود :)
    اگه باز از فواید وبلاگ داری مونده یه وقت تعارف نکنینا !!
    پاسخ:
    نه بابا.. سنگین نبود! :)
    نه دیگه.. معلومه شما خریدار نیستین!:))
    یه عالمه مرررسی،خیلی گشتم دنبالش،ممنون
    پاسخ:
    آهنگ ارکال؟ :)
    خواهش میشه


    چه جالب هم اسمیم! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">