روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

پاییز

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ب.ظ

دوباره پاییـز و

یادآوری جنگ و

شروع مدرسه ها و

زردی برگ ها و

    سردی روزها ...

جنگ
صلح

نفریـن به جنگ ... - چاوشی

 

ب ن :

وقتی که تو تیتراژ برنامه یا سریالی آژیر قرمز دوران جنگ پخش میشه.. حال پدرم دگرگون میشه.. و مجبور میشم صداشو قطع کنم!

مطمئنا هیـچ وقت این حالشو نخواهم فهمید...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۰۴
  • ۵۳۹ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

نظرات (۱۱)

با عاشقای بی مزارت گریه کردم
با مـادرای بی قرارت گریه کردم
داغ برادر دیدم و آتیش گرفتم
با لاله های داغدارت گریه کردم
زخم تحمل روی دوشت خونه کرده
پیشونیه درد آشنایی داری ای خاک
هیشکی نمی‌تونه تو رو از من بگیره
تا جون به تن دارم فدایی داری ای خاک


نفرین به جنگ .. نفرین به ظلم
دنیا که دنیا نیست زندونه ...
سلام به صلح .. سلام به عشق
بی عشق از دنیا چی میمونه ؟


تهدید و زور و جنگو از دنیا بگیرید
من پرچم صلحم منو بالا بگیرید
من ماهی آزادم این رودو نبندید
حیفه اگه فانوسو از دریا بگیرید
دنیا پر از تزویر و نیرنگِ برادر
دنیا پر از رنگه، پر از ننگه برادر
از دیدن حقی که نا حق میشه اما
من بیشتر توی خودم جنگه برادر


نفرین به جنگ ..  نفرین به ظلم
دنیا که دنیا نیست زندونه
سلام به صلح .. سلام به عشق
بی عشق از دنیا چی میمونه ؟

نفرین به جنگ - حسین صفا

چقدر این تناقض ها بد است..بددددددد
پاسخ:
تناقض

دنیا که دنیا نیست زندونه...
خیلی قشنگه...
پاسخ:
پائیز ؟
:)
جنگ خیلی چیزها رو به این ملت داد و خیلی چیزها رو گرفت...
+اهنگ خیلی خوب بود.
ممنون
یاعلی
پاسخ:
درسته.. اما چیزایی ک جنگ ممکنه بده در مقایسه با چیزایی ک میگیره خیلی کمه...
قابلی نداشت..:)
:((
پدرتون حق داره 
درکشون میکنم .
واقعا تلخ و سخت گذشت :((


+
ممنون بابت آهنگ 
باور میکنین نتوستم تا آخر گوشش بدم :(((
حال آدم رو دگرگون میکنه :((
پاسخ:
همینطوره گویا.. تلخ و سخت گذشته...


+
خواهش میکنم
هیچوقت پاییز برام یادآور جنگ نبوده، همیشه فقط خاطرات مدرسه رو برام زنده کرده...
پاسخ:
شروعش یاد جنگو زنده میکنه...
خوبه ک یاد جنگ نمیندازدتون.. :)
دردناکه ...
پاسخ:
همینطوره...
نمی دونم دیدی آیا که پدر و مادر ها چه قد به صداها حساسن!؟ مثلن وقت خواب با کوچک ترین صدایی از جا می پرن و کلی هول می کنن! حالا برای کسایی که توی شهرهای مرزی زندگی می کردن خیلی اثراتش بدتر بوده. 
چیز وحشتناکیه این جنگ! هنوز هم ادامه داره! 
پاسخ:
دقیقا! خیلــی به صداها حساسن .. حتی آروم قدم برداشتن یکی تو کوچه.. اونم نصف شب!

بله.. متاسفانه هنوزم ادامه داره....
الان که شبه یعنی نباید بیایم این جا؟ :(
به خاطر اسم جدید می گم 
پاسخ:
:))
این روز در برابر شب نیست.. به معنی گذر روزگاره...:)
+ بی عشق از دنیا چی میمونه...

+ پ ن: آرزوی طول عمر...
پاسخ:
+ واقعا بی عشق.. چیزی میمونه مگه ؟؟
عاشق پاییزم ...
پاسخ:
میگن شاه فصل‌هاست .. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">