روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دو دلی

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

هرتصمیمی میگیری بگیر..                                                       

ولی.. یا با تمـام وجود پاش بمون یا بیخیالش شو !

                                                   دو دل بودن آدمو نابود میکنه.

ماوراء طبیعی


ب ن :

تا ب حال ب سگای ولگرد توجه کردین ک چه نگاه معصومانه ای دارن؟! :) درسته کثیفن.. چهره شهرو زشت میکنن ..

اما انگار منتظر محبتی هر چند کم از سوی ما هستن.. بالاخره اومدنشون به سمت شهرها دلیل داره حتما..

ولی ما با تیر خلاصی و سرنگ میفتیم به جونشون تا چشمون به چشمای ملتمسشون نیفته...


راستی .. انگار تحـریم ها روی اونام اثر گذاشته که از محل و محدوده زندگیشون اومدن بیرون... !

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۰۸
  • ۷۱۵ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۱۴)

دقیقا همین طوره...
پاسخ:
بله...

ممنون از حضورتون :-)
یا رومی رروم یا زنگی زنگ... 
پاسخ:
همینطوره.. اما گاهی نمیشه خب..


ای مسلمانان فغان زان نرگس جادو فریب
کو به یک ره برد از من صبر و آرام و شکیب
رومیانه روی دارد زنگیانه زلف و خال
چون کمان چاچیان ابروی دارد پر عتیب...
سعدیا از روی تحقیق این سخن نشنیده ای
هر نشیب را فراز و هر فرازی را نشیب
واقعا
پاسخ:
اوهوم..
واقعا سخت و نفس گیره...
یاعلی
پاسخ:
واقعا نفس گیره..!
 یا هـو :)
موافقم..
پاسخ:
ممنون :)
ای قوربونه دهنت :)
پاسخ:
خدا نکنه..
فدای یو :)
یکی از دوستانم همین طوریه!  خیلی دیر به دیر تصمیم به کاری می گیرهولی وقتی تصمیم می گیره هیچی جلو دارش نیست!  البته ادم تنبلی به نظر می رسه
دور از جونمون انگار جای آدم و حیوان عوض شده. چیزایی که درمورد رفتار با حیوونا میشنویم واقعن شوکه کننده س. 
راستی من مخالفم ها :/
پاسخ:
تنبلا تصمیمای قاطعی میگیرن معمولا.. چون حال تصمیم گیری دوباره رو ندارن! :) اصن معمولا آدمای بزرگ تنبل بودن ی زمانی!!

واقعا!

با چی مخالفین؟:)
زیاد مخالفت میکنیدا!:/
:))
 هاپ هاپ.. داشتم رد میشدم گفتم یه هاپی بکنم. هاپ! :)))

پاسخ:
کامنتم میتونی بذاری؟! جل الخالق!:))
تا تیر خلاصی نخوردی.. برو پی کارت:)

+
خوش اومدی
  • فرید صیدانلو
  • خیلی انسان ترن از خیلیا
    پاسخ:
    آره والا :)
    یادم رفت تشکر کنم.
    از وبلاگت خیلی خوشم میاد
    ضمنا ازینکه همه ی کامنت ها رو جواب میدی حس خوبی به شخص دست مید..یگ جور حس احترام و اهمیت دادن به حضور دیگران.
    و به نظرم آهنگ گذاشتن آخر هر پست هم ایده ی جالب و خوبیه و کاش همیشه این کارو بکنید.
    خلاصه آفرین
    راستی اون دوستتون، ده دقیقه تا بامداد، اولین وبلاگ لینکدونی رو تصادفا برای اولین بار وبلاگشونو دیدم. به نظرم خیلی غریبانه رفتن. یادشون گرامی. اما کاش کسی که یک کاری رو شروع میکنه حداقل قبلش حسابی جوانب رو در نظر بگیره و خوب فکر کنه و با هدف محکم و مشخصی اون کار رو شروع کنه تا یهویی و به راحتی عده ای رو که با خودش همراه کرده یک جا بدون دستاورد یا نتیجه ی مشخص یا هدف تحقق یافته ی معینی یکهو وسط ره سرگردون ول نکنه.
    کاش حداقل اولش یا یک گوشه ی وبلاگش این موضوع رو گوشزد کنه که هدف من چیه و هر چند وقت یک بار مینویسم یا نمینویسم و ممکنه هر لحظه این محل تعطیل بشه. تا حداقل دیگران بتونن روی حساب همون برنامه ریزی کنن یا انتظاراتشونو تنظیم کنن. کاش حداقل بگن خداحافظ و دیگه نمینویسم ولی تا مدتی سر میزنم برای پاسخ دادن به نظرات و سوالای دوستان! یا ای کسانی که مدتی وقتتون با مطالب من پر میشد، از این ادرس ایمیل میتونید از من- منبع اون کلمات و مطالب و حس ها- خبر بگیرید.
    البته هرکسی دلایل قانع کننده ای برای خودش شاید داره..شاید هم کار ایشون روش صحیح تری باشه نمیدونم..
      بگذریم. این هم نظر شخصی من بود.
     

    پاسخ:
    ممنون
    قابلی نداره :)
    اونکه وظیفس.. بالاخره هر کسی ک نظری میده.. وقت و منت میذاره .. ج دادن حداقل کاریه ک میشه در پاسخش انجام داد
    اتفاقا.. تقریبا اکثر پست ها آهنگ دارن
    خلاصه ممنون :)

    بله متاسفانه دیگه نمینویسن .. :|
    خب وبلاگ نویسی .. مخصوصا شرح حال نویسی چیزیه ک هدف و برنامه آنچنانی پشتش نیست.. یکی دوست داره بعضی از حرفایی ک نمیتونه جایی بگه رو تو وبلاگش بگه .. یا اون اتفاقایی ک تو طول روز واسش میفته رو تو وبلاگش بنویسه.. و ممکنه از ی جایی ب بعد خسته بشه و ادامه نده..
    اما در مورد راه ارتباطی مثل ایمیل حرفتون درسته.. بالاخره باید ی راهی واسه خبر گرفتن از منبع کلمات و مطالب و حس ها (به قول شما :) ) باشه..
    به هر حال ایشون هر جا ک هستن.. ایشالا شاد و سلامت باشن .. آمین

    +
    شما وب ندارین ؟
    نداشتن راه ارتباطی که گفتین .. در مورد خودتون هم صدق میکنه ها!! :)
    سلامی مجدد به فاصله ای کوتاه
    درسته .. ولی خب به هر حال همون قصد و نیت انجامش رو اگر ادم برای خودش واضح کنه شاید بشه هدف نامیدش. شاید اصن باعث شه با علاقه تر پیشش ببره یا اهداف والاتری رو درگیرش کنه.. و در کنارش، مخاطبین و همراهان رو هم از مسیر اگاه تر کنه .. در کل "به نظر من" ، دوستی آدم ها و اعتمادشون در واقع به نوعی بر مبنای افزایش قابلیت پیش بینی همدیگه پیش میره.. مثلا منه مخاطب از شما انتظار ندارم در پاسخ هاپ دوستانه ام، بهم سنگ بزنید و حتی یه تکه نان خشک رو ازم دریغ کنید.. یا انتظار ندارم هر شب به مدت سه سال شما رو چک کنم و یهو یه روز صبح ببینم وبلاگی با این عنوان وجود ندارد! هر چه قابلیت پیش بینیمون رو برای اطرافیانمون افزایش بدیم، میزان اعتماد اونها به خودمون رو بالاتر می بریم. هر رابطه ای مجموعه پیچیده ای از همه ی این متغیراست که کیفیتش رو تعیین میکنن و شناختی که ما از خودمون بدست میدیم چه بیرون ، در خانواده، بین دوستان، جامعه محل کار، هاپ هاپ کنندگان و غیره از طریق رابطه هست. اگر شما در پاسخ هاپ من تکه نانی رو آغشته به ماست کرده و به من بدید مطمئن باشید من تا مرز مردن دنبال ماشینتون میدوئم چون هرجا هاپ کردم سنگم زدن.
    شما شاید هدف خاصی از نوشتن موضوع سگ ولگرد در این پست نداشتید(شاید هم داشتید نمیدونم) اما در هر صورت این پست شما باعث شد من داستان سگ ولگرد* از صادق هدایت رو بخونم و گذشته از مفهوم اصلی داستان، حداقل حس و دیدگاهم در رابطه با یک سگ ولگرد واقعا دستخوش تغییر چشمگیری شد.
    از سایر دوستانی هم که این داستان رو نخوندن خواهش میکنم که این داستان کوتاه رو بخونن، برای من کمتر از 10 دقیقه خوندن اون 20 صفحه طول کشید. کل کتاب مجموعه ای از چند داستانه که اولیش همین داستان سگ ولگرد هست که تعداد صفحات این داستان هم کمه. پس نگران عدد بالای تعداد صفحات نباشید. لینک دانلودش رو میذارم(از کتابناک):
    http://ketabnak.com/book/55915/%D8%B3%DA%AF-%D9%88%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF?dlid=55915&page=all#versions
    --------------
    من وبلاگ ندارم. فقط یک رهگذر هستم که نظرش رو میگه و میره. با اینجا هم دیشب از طریق سرچ نام آکادمی ناصری آشنا شدم. قصد داشتم راجع به روش کارشون سوال کنم که دیگه مدارک رو فرستادم و سپردم به تقدیر.
    شاد باشید
    پاسخ:
    علیک سلـام :)

    همینطوره ک میگین.. اصن همین شرح حال نویسی یا ... هم ب نوعی هدف محسوب میشه.. اما خب بعضیا ب صورت بلند مدت بهش نگاه نمیکنن...
    حرفتون متینه.. هر حرفی و عملی خودآگاه یا ناخودآگاه تو محیط اطراف.. آدما.. رو همه تاثیر میذاره..
    تو علم امروز هم بهش میگن اثر پروانه ای یا Butterfly Effect ..

    اشاره مستقیم ک نه.. اما ی نیم نگاهی به سگ ولگرد صادق هدایت داشتم :)
    ممنون بابت لینک :-)

    --------------
    ممنون از نظرتون :)
    مدارک ک بررسی شد.. زمان ثبت نام و شروع کلاس ها رو ایمیل میکنن واستون .. در مورد خود آکادمی هم ک احتمالا میدونین اهدافش رو..
    شما هم شاداب باشین :)
    دودلی...ویران میکنه..لامصب


    واق واق سگ.....همیشهد  دلم سوخته واسشون
    روزی اونها انتقام میگیرن..فکرکنم
    پاسخ:
    اوهووم...


    الهی :)
    سگ و انتقام ؟ مگه آدمن؟!
    نگاه معصومانه!
    پاسخ:
    اوهووم :)
    قبول ندارین ؟
    تردید و دودلی!
    واقعا سخته
    دنبال شدید
    به وب من هم سر بزنید
    پاسخ:
    همینطوره...

    ممنون..
    چشم :)

    +
    خوش اومدین :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">