روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سرشار

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ق.ظ

 زندگی مملو از چیزهای ناقص است...

Adventure


پ ن :

تو می‌خوای من اونی باشم که واقعا تو می‌خوای من باشم؟

اگه من اونی باشم که تو می‌خوای، پس دیگه من، من نیست.. یعنی من خودم نیستم!          خسرو شکیبایی - هامون


ب ن :

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۸
  • ۴۵۲ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۵)

عکس خیلی باحال :))
بعضیا دنبال یه عروسک خیمه شب بازی میگردن که هرطور میخوان بگردوننش...
پاسخ:
مچکر :)

اوهووم....
امروز سالگرد فوت خسرو شکیبایی عزیز هم هست..خدارحمتش کنه... :((

آهنگ نمیاد..


پاسخ:
ممنون ک گفتین... نمیدونستم!
روحشون شاد


الان میاد
هنر انسان اینجا مشخص میشه :)
پاسخ:
تو دنیای نواقص ؟ :)
موافقم !
همین ناقص بودن جالب ترش کرده 
دیالوگ آقای شکیبایی این روزها ورد زبون منه! البته من ندیدم این فیلمو
پاسخ:
موافقم.. البته در صورتی جالبه که به سمت تکامل بره.. اگه به قهقرا بخواد بره نه تنها جالب نیست ک چندشناک هم هست

این دیالوگ رو خیلیا زندگی میکنن.. منم کامل ندیدمش! :)
سلام
چه دیالوگ زیبایی
پاسخ:
سلـام :)
ممنون

خوش اومدین :-)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">