روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تقدیر

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

خودمان را با جملۀ

تا قسمت چه باشد .. گول نزنیم!

 قسمت .. اراده من و توست...

تقدیر

دلم می‌گیره از تقدیر ... - ابی


ب ن :

لطفا با چیزی که از پست های وبلاگ ها متوجه میشیم.. کسی رو تحلیل نکنیم.... !!


ب ن 2 :

دوستان اگه مایل بودین.. تو این بازی وبلاگی و این یکی شرکت کنید :)

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۵/۰۴/۲۲
  • ۶۶۷ نمایش
  • روزمرگی

ابی

نظرات (۱۰)

  • قالب ساز بلاگ
  • با سلام خدمت وب نویس محترم وبلاگ شما عالیه و اینک یک خبر خوب به شما میدهیم اولین مرجع ساخت قالب بلاگ (بیان) به صورت رایگان راه اندازی شد حتما یه سر بزنید قشنگ ترین قالب ها دارن طراحی میشن 


    http://helps.blog.ir/
    پاسخ:
    سلـام

    بالاخره.. :)
    آفرین به بعدا نوشت!!
    پاسخ:
    :-)
    موافقم
    اما متاسفانه ما ادما کلن جبر گرا تربیت شدیم
    پاسخ:
    :)
    در مورد خیلیا متاسفانه اینطوره..
    ولی ما میتونیم شرایطو تغییر بدیم
  • روزمرگی ...
  • با هر که سخن گفتم در خود گره ای گم بود

    چون کرم شبان تابان میتابی و میتابم


    بر هر که نظر کردم گریان و پریشان بود

    چون ابر سبک باران میباری و میبارم


    من درد محبت را هرگز به تو نسپردم

    این عقده دیرین را میدانی و میدانم


    بر مرثیه ام بنگر نقش رخ خود بینی

    این قصه غمگین را میخوانی و میخوانم...

     سیاوش قمیشی

    اصلا فرصت زندگی از خودمون میگیریم با این کار
    گناه کبیره یعنی..در این حد
    به جان خودم
    پاسخ:
    واقعا.. مگه چندبار زنده‌گی میکنیم که با این حرفا محدود کنیم خودمونو...
    سلام رفیق
    چطوری ؟ کجاهایی ؟ نیستی ؟؟
    یه موقع یادی از ما نکنیا! ;-(
    پاسخ:
    سلــام :)
    چ خبرته؟ دونه دونه بپرس!:)
    چطورم چطوری؟ :)
    همینجام.. زیر سایه شما :)
    نیست ک تو هر روز سر میزنی!! :)) کم و بیش میام اونورا.. تو این هفته ی سر میام پیشت
    ی نیگا بنداز ب آمار بازدیدت
    همیشه هستم که! حالا همیشه نه ولی دو سه روز ی بار هستم! :)
    منت میذارید قربان! :)) حتما بیا
    پاسخ:
    باشه حتما چک میکنم ببینیم راست میگی یا نه! ;) :)
    باشه حالا گریه نکن.. قبولت داریم :))
    میدونم ^_^ چشب
    مرسی من عاشق این اهنگ ابیَ م...محشرههه میتونم بگم اکثر روزا اینو گوش میدم...

    اینم سیاوشی ک گذاشتین
    http://bayanbox.ir/info/5928767052101598464/04-Gereye-Gom
    تاریخ آپلودشو ببینین.. :) خودم چون دوسداشتم اپلود کردم...

    اخ اخ چ پ نوشتی...عالی
    پاسخ:
    چ جالب :)
    واقعا قشنگه.. کلا آلبومش عـالیه :-)


    7 بهمن پارسال :)
    پس شما 6-7 ماهی جلوترین ازم :))
    جالب اینکه منم دقیقا همین نسخشو دارم! :)
    ممنون


    والاع.. :)
    مرسی
    به قول بابام
    قسمت ، قسمت جمبون میخاد
    پاسخ:
    قسمت جنبون :-))
    واقعا .. :)
    واسه آروم کردنه خودمونه بگیم تقدیر.....و إلا..
    بعد نوشت صد در صد موافق!
    پاسخ:
    یه عده هستن که بی تحرکی خودشون رو به تقدیر نسبت میدن
    مچکر :-)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">