روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دیدار

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ب.ظ

گر نمی‌پویم ره دیـدار، عذرم ظاهر است

بس که در زنجیر غم ماندم ز پا افتاده‌ام

نه گمان رستگی دارم نه امید خلاص              

سخت در تشویش و محکم در بلا افتاده‌ام...   

وحشی     

رعد

همیشه ساده‌ی ساده... - خواجه امیری

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۱۸
  • ۷۴۰ نمایش
  • روزمرگی

خواجه امیری

نظرات (۱۰)

عجب عکس محشری!!!!
قالب جدید مبارک
خیلی رسمیه o_O
پاسخ:
موافقم.. قابلی نداره
ممنون:)
رسمی؟! خوب نیست یعنی ؟؟:) واسه ساده بودنش انتخاب کردم.. بیان متاسفانه زیاد تنوع قالب نداره
نابه نابه نابه نابی
پاسخ:
مخلصم! یه دونه باشی :)
وااای چه عکس جالبیه...
یه حسی داره...

سخت در تشویش و محکم در بلا افتاده ام
شعر های قشنگی دارند
پاسخ:
چه حسی ؟ خودمم همین نظرو دارم...

بعضی شعرهای وحشی دیوونه کننده قشنگن.. :-)
ایشالا خدا عاقبت هممون به خیر کنه
پاسخ:
آمین .. :)
خیلی قشنگ بود خیلی....
پاسخ:
قابلی نداشت..
البته با اجازۀ صاحبش! :)


+
خوش اومدین :)
  • هنوز یلدا
  • تو این شعر، وحشی اعتماد به نفس نداره چرا?....
    پاسخ:
    تخصصیه سوالتون :) شاید نزدیک اواخر عمرش این شعرو گفته..

    اما در کل فکر میکنم اکثر شعرهاش همین حس تنهایی و تمنا و سوز و گداز رو داره...
    سلام ببخش با تاخیر عیدت مبارک
    خیلی قشنگ بود هم عکس هم شعر
    پاسخ:
    سلـام :)
    خواهش میکنم.. عید شما هم پساپس مبارک :)

    قابلی نداشت :-)
    من چرا این جا کامنت نذاشتم :|

    چون باز کردم دیدم حتی قالبم دیده بودم ولی کامنت چرا نیست؟ احتمالا دیدم گذاشتم کامنتشو برای بعد یادم رفته :( بخاطر همینه ک از این ستاره روشن شدنا خوشم نمیاد :(خیلی عذر :(

    اول ک قالب نو مبارک :)

    دوم عکس فوق العاده زیبا :)

    سوم احسان خواجه امیری هم ک محشره

    پس نهایت میشه مرسی بابت همشون


    پاسخ:
    نمیدونم :)

    خواهش میکنم .. این دفعه رو میبخشم.. سعی کنین دیگه تکرار نشه -_-
    :))

    ممنون :)

    موافقم .. زیباس :)

    خواجه امیری محشره.. تازه بازم جا داره بهترتر بشه :)

    خواهش.. قابلی نداشت :)

    سلام :)

    قالب جدید مبارک :)


    عکس فوق العاده زیباست :)

    ممنون



    پاسخ:
    سلـام :)

    ممنون :)

    بله :) همه ازش خوششون اومده :-)
    ممنون از شما :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • عالی:)

    شرکت کردم:)
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون و شرکتتون تو بازی :)

    +
    خوش اومدین :-)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">