روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

رمضان

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ

تبت‌و از لحظه های من نگیر

این همون داغی که می‌پرستمه

وقتی که دستاتو می‌گیرم ببین

اختیار کل دنیا دستمه

من که یه عمره پر از بغضم ببین

واسه لبخند تو چه می کنم

زندگی دلیل بغض من نبود

تو نمی خندی که گریه می‌کنم

 

دیگه بعد از این سمت من بیای                           هر چی تو بگی هرچی تو بخوای

 

خودتو پایین میاری پای من

که تـو رو پیدا کنم فقـط همین

چیزی جز افتادن از چشمای تو

منو از بالا نمیزنه زمین

از خودم خیلی خجالت میکشم

وقتی حتی از منم دلت پره

وقتی حالتو عوض نمی کنم

بودن من به چه دردی می خوره

تبت‌و از لحظه های من نگیر . . .

دیگه بعد از این سمت من بیای               هر چی تو بگی هرچی تو بخوای

هرچی تو بخوای - روزبه بمانی

محسن یگانه❤         

رمضان 95

پ ن 1 :

رمضان‌تون مبارک :)


پ ن 2 :

سریال «پادری» محمدحسین لطیفی دوست داشتنی .. میتونه ادامه خوبی واسه سریال «دودکش» باشه؟

سریالی که با حس خوبش.. بدون توهین به کسی، بدون ترویج دروغ، بدون لودگی و بی ادبی، جالبه که حتی بدون داشتن قصه..

اگر نگم بی نظیر، از نظر من.. یکی از کم نظیرترین سریال های طنز تلویزیون تا به حال بوده!


پ ن3 :

باز هم شگفتانۀ محسن خان چاوشی.. امیر بی گزند :)

آلبوم جدید چاوشی رو شنیدین ؟ کدوم ترانش بهتره از بقیه ؟؟



ب ن :


این صفحه رو ببینید .. :)


ب ن 2 : حبیب در گذشت  ( 21-03-95)

خدا بیامرزدش...

ب ن 3 : چقدر بده یه جایی رو درست کنی که مثلا جای دنجی شه واسه گفتن ناگفته ها.. اما اونجا هم نشه حرف زد..!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۹
  • ۷۵۵ نمایش
  • روزمرگی

چاوشی

یگانه

نظرات (۱۲)

سلام.
طاعات و عبادات قبول 

+
سریال رو ندیدم :|
کدوم شبکه ؟:|

اسم سریال ها و زمان پخش رو بیزحمت بگین :)
ممنون

++
من امیر بی گزند و شیدایی رو فعلا خیلی دوست داشتم بقیه شو راستشو بخواهی هنوز درست و درمون 
گوش نکردم .

پاسخ:
سلـام
ممنون.. همچنین طاعات شما :)

+
پادری شبکه 1 - ساعت 10:15شبهاست..

فکر کنم شبکه 2 «برادر» هستش.. و شبکه 3 هم نداره. دقیقا نمیدونم
خواهش :)

++
پس شعرهای مولوی رو پسندیدین :)
منم همینطور.. هنوز نشنیدم!
سلام نماز روزه هاتون قبول,,,,
سریال های ماه رمضون فدای درس شد:/
پاسخ:
سلـام
ممنونم.. همچنین واسه شما :)

یعنی حتی دریغ از 40-50 دقیقه وقت آزاد ؟ :)
رمضان واقعا باطراوت و زیباست
شعر زیبایی بود..واقعا زیبا

دقیقا دوس دارم ببینمش...کنجکاوم..با این که خیلی اهل تلویزیون نیستم
پاسخ:
موافقم .. البته منهای ظهرها و تشنگی هاش ;) :))
بازم موافقم :)

پس اگه وقت کردی .. ببینش از امشب :)
منم زیاد اهلش نیستم.. نه تلویزیون و نه مورد دیگه ای..
رمضان مبارک :)
محسن چاوشی جدیدا کولاک کرده!!! آلبوم جدیدشو نشنیدم
پاسخ:
تبریک به شما :)

قبلنم خوب بود حتی از همون اولین آهنگش.. اما الان بهتر شده ..:)
رمضان مبارک :)
محسن چاوشی جدیدا کولاک کرده!!! آلبوم جدیدشو نشنیدم
پاسخ:
بله بله.. :))
سلام..
نماز و روزه هاتون قبول.. :)

شعر ک عالی مث همیشه..

سریال و ندیدم ن دودکش ن این امسالی پس نمیتونم نظری بدم..

محسن چاوشی عزیز و هم هنوز فرصت نشده متاسفانه گوش بدم :(( ولی باتوجه ت پستای دوستان ک در موردش خوندم مطمئنم فوق العاده س..

ممنون بابت لینک :)

التماس دعا..
پاسخ:
سلـام
ممنون.. همچنین :)

نظر لطفتونه..

دودکش خوب بود.. ولی فکر نکنم امسالیه برسه به اون!

آلبومش فوق العاده س.. مخصوصا "پریشان" و "متصل"
و البته "چنگیز"که عالیه.. تو مایه های ترانه "قطار" هستش
موسیقی و تنظیمش نقطه قوت آلبومشه..

ممنون از شما :)

چشم..
محتاجم به دعا

سلام،من برگشتم:)

چه خوب که محمد حسین لطیفی سریال ساخته ! نمیدونستم .. از امشب میبینم:)

فقط میشه خلاصش رُ بگید؟:دی

محسن چاوُشی هم،راستش من آهنگایِ شهرزادشو بیشتر دوست داشتم :/

پاسخ:
سلـام
خــوش اومدیــن :)

بله..قبلا هم ساخته بود واسه تلویزیون.. :)
این سریال "پادری" ادامه سریال "دودکش" هستش..ژانرش طنزه
ماجراهای خانواده ای(خانواده مشتاق) هستش که یه قالیشویی دارن.. و اتفاقاتی که واسه قالیشوییشون و خونوادشون میفته...

خوبه که :) مضمون اکثر ترانه هاش با توجه ب اینکه از دیوان شمس انتخاب شدن .. عرفانیه و خب فضاش با ترانه های شهرزاد متفاوته

ممنونم:)

من دودکشُ خیلی دوست داشتم،چه خوب که ادامه ـش رو ساختن :))

 

بله من این سبکُ زیاد نمیپسندم:/ :)

پاسخ:
خواهش :)
بله.. دودکش خیلی خوب بود :)


به هر حال نظرتون محترمه.. :)
رمضان توهم مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون:)
سلام روزمرگی جان طاعاتت قبول
امسال تیتراژماه عسل بنظرم خیلی قشنگ نیس سال قبل بهتر بود
پاسخ:
سلام
ممنون . طاعات شما هم قبول
 شاید ب خوبی سالهای قبل نباشه.. اما خوبه :)
با ب ن 3 شدییییدا موافقم :/
هعی روزگار :((((
فکر میکنید علتش چیه؟؟
پاسخ:
:/
آگه ز روزگار پریشان ما نبود .. هر دل که روزگار پریشان نداشته است...
رهی

نمیدونم.. شاید اینجا هم اونقدر غریب نیست که بشه باهاش راحت بود.. !
همه فکر میکنن اگه حس واقعیشونو نشون بدن همه چی به هم میریزه.. هیچکس حرف دلشو راحت نمیزنه!
شبهای روشن
+ اول اینکه ماه رمضونتون لبریز از لبخند خدا

+ دوم اینکه در مورد این آهنگ هم ترجیح می دم سکوت کنم

+ سوم اینکه سریال رو فرصت نکردم ببینم

+ چهارم اینکه اگر همین چاووشی رو هم نداشتیم که دیگه....، از وقتی شنیدم که قرار هست مولوی ایرانی و اشعارش رو مشترک با ترکیه ثبت کنن یه بار دیگه به بی کفایتی مسولین ایمان آوردم

+ پنجم اینکه اتفاق مثبتیه

+ ششم اینکه واقعا خدا بیامرزدش، باز هم حب و بعض ها و کج رفتاری های مسولین

+ و آخر اینکه اتفاقا کلا مخالفم آدم اگه یه جاییو برای دلش درست میکنه باید راحت باشه
پاسخ:
+ ممنون.. همچنین :)

+ چرا ؟ :)

+ چیزی رو از دست ندادین ..:) جالب نیست

+ درد اینجاست که جناب مولوی حتی یک بیت شعر ترکی هم نداره! فقط به خاطر محل دفن این ادعا رو دارن !!
زمزمه جدا کردن سعدی و حافظ رو از ایران هم شنیدم! :(

+ موافقم.. البته باید دست به کار بشیم :)

+ آمین. .... :/

+ خودمم مخالفم.. اما ....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">