روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

طاقت

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ

Pond

پ ن :

می‌آورد مرا این ره به سوی تـو ... سالار عقیلی


ب ن :

پدیده ای نادر! :) نمایش های امروز تا این لحظه .. 1796 !!!

دوستانی که از نرم افزارهای مخفی کننده آی پی استفاده میکنن.. اولا که، اصلا چه لزومی داره که استفاده میکنن؟!× ..

ثانیا خواهشا دوره زمانی تغییر خودکار آی پی رو.. زیر یک دقیقه نذارن تا بلاگ با مشکل اینچنینی مواجه نشه!!

بالای یکی دو  ساعت تنظیم کنن لطفا!! :)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • ۴۹۹ نمایش
  • روزمرگی

سالار عقیلی

نظرات (۸)

سلام :)
اینجا ی خبرایی هستااا
پستا عاشقانه س شعرا اهنگا

پاسخ:
سلـام :)
صاحب خبر باشین :)
عجب! فکر کنم دوستان وبلاگی تا ما رو شوهر ندن.. بی خیال نمیشنا!! :)
عنوان پست رو دیدم فکر کردم آهنگ "طاقت بیار رفیق- سیاوش قمیشی" رو گذاشتید :)
پاسخ:
:) اون آهنگ قمیشی.. ترانه زیبایی داره :-)
خیلی قشنگه...نشنیده بودم.. ممنون
پاسخ:
موافقم..
چه خوب که تازگی داشته واستون :-)
خیلی چیز خوبیه
کاش همه داشته باشن
پاسخ:
اوهوم :-)

کاش همه سعی کنن ک داشته باشن..
باز یه عکس عالیه دیگه:)
پاسخ:
بازم قابلی نداره :)
خیلیی باحال نوشتین تا مارو شوهر ندن :))

من بار اول بود مینوشتم فک میکنم :| ولی چشم من دیگه هیچوقت هیچی در این مورد نمیگم  :|
اصن شما هر کاری دوسداری بکن ب ما ربطی نداره :)
پاسخ:
والاع :))

شما بله.. آخه دوستان دیگه هم گفته بودن :) چشمتون روشن..:)
خواهش میکنم.. منظورم این نبود..:| اینجا فقط شعر و ترانه هایی که.. به نظرم قشنگن رو قرار میدم تا شاید دوستان دیگه هم لذت ببرن.. :) 
+ بی سرزمین مکن این خسته را مرو ...

+ مجنون تو یکی ست ...
پاسخ:
+ سرگردان میکند رویای تو مرا...

+ آن یک نفر منم (؟!)...

ممنون از حضورتون :)
  • اَسی بولیده
  • آهنگ خیلی قشنگ بود
    ممنون بابت معرفیش
    پاسخ:
    قابلی نداشت.. خوشحالم خوشتون اومده :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">