روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بهشت تو

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ

منو به حال من رها نکن. .

تو هم به مرز این جنون برس

اگه هنوزم عاشق منی

خودت به داد هر دومون برس

من از تصور نبودنت

رو شونه‌ی تو گریه میکنم

منی که دل بریدم از همه

ببین برای تو چه میکنم

تمـام عمـر رد شدم ازت.. ببین کجا شدم اسیـر تو

به پشت سر نگاه نمیکنم که بر نگردم از.. مسیر تو

به حـد مـرگ میپرستمت.. ولی برای عشـق تو کمه

خودت به من بگو.. بهشت تو کجای این همه جهنمه

منو به حال من رها نکن . . .

 روزبه بمانی سحرگاه

اگه هنوزم عاشق منی ... - خواجه امیری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۲۴
  • ۸۵۵ نمایش
  • روزمرگی

خواجه امیری

نظرات (۱۰)

شعر بعدی است ؟:)
آقا اجازه اینم حفظی است ؟:))
تا کی فرصت داریم آقا معلم ؟:)))))))))))
جدی ؟

سلام
خوبین ؟:)
آقا میثم این آهنگ رو قبلا نذاشته بودین تو پست های قبلی ؟
هوم ؟:))
پاسخ:
سلـام :)

نه.. شعر قبلی هنوز تا چهارشنبه هفته بعد فرصت دارین حفظش کنید :)
این پست حفظی نیست :)

همیشه فرصت کمه و البته زیاد..! :)

شکر.. شما خوبین؟ :)
فکر نمیکنم.. کدوم پست ؟
این عنوان این شعر این اهنگ همشون غم داره و تلخه... :((

الهی ک ناراحت نباشی شما
پاسخ:
بله انگار کمی تلخه..
ببخشین اگه حس خوبی رو منتقل نکرد.. عنوان تغییر کرد

خیلـی ممنون
ایشالا شما هم همیشه خوش‌حال باشین :-)
نخیر همین آهنگ بود تازه من دانلودش کردم :))
حالا برای اینکه جبران شود باید یه آهنگ دیگه بزارین :)))
تا شما باشین دیگه آلی نگیرین :))


+
آقا معلم به جون بچه ام،  دندونام دو سه روزه عین چی درد گرفتن !!:|(((
من علنا برای پست قبلی کنار میکشم :|:))
من همین که کتابهای خریدداری شده نمایشگاه رو کامل بخونم خودش خیلیه :)))))

پاسخ:
نه این آهنگو نذاشتم تا حالا.. کدوم پسته خب؟ :)
لوس میشه :)
عجب! :))


+
یاد بهونه گیری های دوران ابتدایی افتادم.. آقا دفترمونو داداش کوچیکه پاره کرده بود.. آقا مهمون داشتیم.. آقا مریض بودیم و.... :)))
خواهش میکنم.. هر جور راحتین :)
مبارکه کتابای جدید .. اگه صلاح دونستین کتاباتونو معرفی کنین واسه ما و دوستان :)
لایک
پاسخ:
ممنون :)
خیلی قشنگه :)
پاسخ:
بله.. موافقم :)
+ ترجیح میدم سکوت کنم، چون از منتقدای (منتقد مخالف) این آهنگ هستم...
پاسخ:
+ چرا مخالف ؟ :)
عالی بود ...
پاسخ:
مچکر..

ممنون از حضورتون :-)
خیلی قشنگ بود

پاسخ:
ممنون :-)
شعرای روزبه بمانی عالی هستش کتاب جدیدشونم تحت عنوان دنیای این روزای من به بازار اومده اگر دوست دارید شعرهاشو می تونید کتابشون رو تهیه کنید.
پاسخ:
موافقم.. شعرهای(ترانه های) خوبی گفته.
ممنون بابت معرفی.. :)
سلام داداشی
خوبین؟
بیاین وبم وبه پست اخرم سربزنید ونظرتون رو بگید
مرسی
پاسخ:
سلـام :)
شکر.. شما بهترین ؟
چشم.. حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">