روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاعرانه

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ب.ظ

چرا

ب ن :

حالا چرا ... - استاد بنـان

آهنگساز : روح اله خالقی


آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

بی‌وفــا حالـا که من افتاده‌ام از پا چرا

 

نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی

سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا

 

عمر مـا را مهلت امروز و فردای تـو نیست..

من که یک امروز مهمان توام فردا چرا

 

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم

دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا

 

وه که با این عمرهای کوته بی اعتبار

اینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چرا

 

شـور فرهادم به پرسش سر به زیر افکنده بود

ای لب شیـرین جواب تلخ سربالا چرا

 

ای شب هجـران که یک دم در تو چشم من نخفت

اینقدر با بخـت خـواب آلـود من لـالـا چرا

 

آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می‌کند

در شگفتم من نمی‌پـاشد ز هم دنیـا چرا

 

در خـزان هجـر گل ای بلبل طبع حزین

خامشـی شرط وفاداری بود غوغا چرا

 

شهریارا بی حبیب خود نمی‌کردی سفر

                   این سفر راه قیامت می روی تنهـا چرا ...                            شهریار




6


ب ن :

حجم آهنگ بالا متاسفانه یه کم بالاست!


شاعرانه هفته قبل - 5

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۶
  • ۱۱۵۸ نمایش
  • روزمرگی

استاد بنان

نظرات (۱۱)

به به عالی!!^_^
پاسخ:
قابلی نداره!! ^_^
عاااالیه این شعرررر
مچکرم..
پاسخ:
موااافقم :-)
خواهش :)
سلام 
الان خدای ناکرده که شکست عشقی نخوردین ؟:دی 
که دو پست همزمان در مورد عشق و شکستشه ؟
راستشو بگین ؟:)
جدی ؟:)


+
من شعر قبلی سه خط آخرش حفظ نیستم اونم بخاطر مشغله های این روزهام :|
فردا هم که دارم برمیگردم :)
پاسخ:
سلـام

نه! :)
اگه اینطور باشه که شما میگین.. شاعرا هر روز شکست عشقی میخوردن پس! :)


+
خسته نباشین دلاور! ^_^ تا همین حدش هم خوبه :)
به سلامتی.. سفر بی خطر :-)
ولی شهریار و مصدق شکست عشقی خوردند :))
خب خدا رو شکر در مورد شما مصداق پیدا نکرد :))


+
ممنون ولی باید میگفتین خدا قوت :دی 
ممنون هواپیما که کبریت بی خطره :)))

پاسخ:
بله .. ولی دلیل نمیشه که کلیت داشته باشه این موضوع!:) مصدق رو نمیدونستم
بله :)


+
خدا قوت دلاور ! :))
اونکه بعلهه.. مخصوصا هواپیماهای وطنمون!!:))
درضمن 4بیت ابتدایی این شعر رو من از اول حفظ بودم :)

پاسخ:
خب یعنی به همین اندازه اکتفا میکنید و بقیشو حفظ نمیکیند؟! :)
من کی گفتم حفظ نمیکنم گفتم 4بیت اولیه رو حذفم :)

ممنون 
وطن کوجا بود همش روسی است :|:/

پاسخ:
پس همشو حفظ میکنید  یعنی ؟! :)


منظورم مورد استفاده در وطن بود ! :)
نزانم خدا بکه :))
کردی ترجمه اشو پیدا کنین یا از آقا پیمان بپرسین بهتون بگه البته اگر ایشون رویت شدند :)

پاسخ:
تنبلیدا! :))
نزانم رو میدونم.. "بکه" یعنی چی ؟!:)

آقا پیمان کجا رفتن مگه ؟؟ :/
سلام..
ای جانم چ شعری...عاااالی فوق العاده دوسش دارم...
مرسی
پاسخ:
سلـام..

شعر دوست داشتنی ایه واقعا.. :)
خواهش :)
خیلی شعر قشنگیه
فوق العادس
به امید اینکه ادمای زندگیمون( فارغ از نسبت ها  فامیل. دوست و.....)پیش از اینکه دیر بشه به سراغمون بیان

پاسخ:
بله .. موافقم :)

و به امید اینکه پیش از اینکه دیر بشه سراغ آدمایی ک باید بریم، بریم...
روحت شاد استاد شهریار
پاسخ:
آمین..
+ وه که با این عمرهای کوته بی اعتبار / این همه غافل شدن از چون منی...

+ کمتر کسی رو میشناسم که این تصنیف رو کمو بیش حفظ نباشه؛ اینجاس که باید گفت چه کرده ای استاد؛ واقعا کی زمانه خالقی و بنانی دیگه رو به خودش خواهد دید؟!؟!

+ روح هر دو بزرگوار قرین رحمت باری تعالی...
پاسخ:
+ آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند / در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا...

+ بله.. ب قول شما معمولا کم و بیش حفظن.. خودم هم بعضی از ابیاتش رو حفظ بود.. اما همش رو نه ! :)
استاد بنان تکرار نشدنیه ..

+ الهی آمین..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی