روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

چایی و قند

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

به نظرتون چرا با یه دونه قند میشه یک لیوان چایی نیمه گرم رو نوشید..

اما اگه همون قند تو همون لیوان چایی حل بشه.. مزه قند به همون میزانِ حالت قبلی حس نمیشه؟

چای

تکرار ب ن :

دوستان عزیز و بزرگوارم

متاسفانه فعلا وب کسی رو دنبال نمیکنم.

از دوستانی که با این شرایط لطف دارن و باز هم این وب رو دنبال میکنن خیلی ممنونم.

دوستانی هم که رویه شون 1-1 هستش..(ی کامنت در برابر ی کامنت :) ) اگه دیگه مایل به ادامه دنبال کردن این وب نبودن..  از اینکه تا امروز لطف کردن و کامنت گذاشتن ازشون خیلی خیلی ممنونم و میتونن گزینه "قطع دنبال کردن" رو بزنن..

همیشه شاد و سلـامت باشین :-)

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • ۸۴۳ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۲۱)

این موقع شب سوالای سخت
پاسخ:
:))
راست میگین.. وقت گیر آوردما! D:
واقعا چرا؟ منم به این نکته رسیده بودم!
پاسخ:
واقعا چرا؟ :)

+
عه :) پس از مدتها شما توی روز آنلاین شدین.. ! :)
فک نکنم این چاییه نیمه گرم باشه با اون بخارش:)
.....
میگن اگه قند داخل چایی افتاد یعنی مهمون میاد خونتون خخ 
.....
دلم چایی اتیشی خواست!
پاسخ:
:)) حالا منظورم دقیقا این چایی نبود که D:
.....
اوهووم.. مادر منم میگه :))
.....
همین چایی رو بفرمائین نوش جان کنید.. دیشلمه هم هست :)
در جواب پ.ن یک نکته بی ادبی اومد تو ذهنم ولی خب رومون در اون حد به هم باز نیست..نمی گم..البته نه اون قدر بی ادبی که مثبت هجده بخوره خخخ


به نظر من چون انسان ذاتا شیرینه خودش خخخ
اما در کل جواب واضحه...انسان مدیریت داره اما آب نه...استعدادهای قند رو به باد میده :دی
پاسخ:
نکته بی ادبی ؟ :)
چه نکته ای ؟! :)

اینم حرفیه..
یعنی چی استعدادهای قند رو به باد میده ؟ یعنی چایی شیرینی قند رو محو میکنه؟؟
سلام :)
این پ ن تون رو من متوجه نشدم :|o_O

+
آره منم متوجه شدم اسی جان بعد از یکسال تو روز کامنت گذاشته تو اکثر وب ها :)
و دوست داشتم :)


++
در مورد پست تون یاد یه ضرب المثل افتادم اما چون اول نگفتمش از ذهنم پرید :||
یادم اومد میگم که بی ارتباط به پست نیست :)


پاسخ:
سلـام :)
تو "بیان" (مثل اکثر سرویس های بلاگ) قابلیتی ب اسم دنبال کردن وجود داره که میتونید از اون طریق از پست های جدید دوستان با خبر بشین.. منظورم از دنبال کردن اون بود.. 


+
:)) فکر کنم سابقه داشته کارشون اما خیلی کم.. البته دقیق نمیدونم ، شایدم سابقه دار نبودن!:)
الان دوباره اسی خانم میان میگن چرا پشت سرم حرف میزنید! D:


++
در مورد این بند از کامنتتون یاد اون جریانه افتادم که..
طرف میگه.. بچه ها میخواستم ی موضوع مهمی رو بهتون بگم.. اما الان یادم نیست!! :)))

ممنون :)
این فراموشی از نشانه های آلی هستش شما به دل نگیرین :)))


+
به بیان آشنایی زیادی ندارم تازه هنوز 24ساعته وارد شدم :)
ممنون بابت توضیح ...

پاسخ:
منظورتون فراموشی خودتون بود؟ :))
آلی یواش یواش داره همه گیر میشه ها! :/ :)

+
مگه تو بیان وبلاگ دارین الان ؟ :)
خواهش میکنم
:))))))
باران جان من هنوز یک سال نشده که اینجام:)
بله یکی دوبار سابقه داشته که روز آنلاین باشم! دقت شما بیشتره آقا میثم!:دی
از این به بعد روزا آنلاینم! شاید گاهی شبا آنلاین باشم
پاسخ:
:)))
راست میگن باران خانم.. ی سال نشده که :)
خواهش میکنم.. من متعلق به شما مردمم ^_^
اینجوری بهتره دیگه.. :)
سلام
نمیدونم‌چی بگم والا
داداش میثم تازگیا سوالای عژیب وغریب به ذهنتون می رسه
پاسخ:
سلـام
:)
عجیب غریب ؟ :))
سلام
بله جدیدا تو بیان و همچنین تو بلاگ اسکای فعلا مینویسم :)
بلاگ اسکای هر چند وقت یکبار جدیدا بدحال میشه :)
آدرسم همون آدرسه ولی بلاگ اضافه میشه :)

+
اسی جان شما و آقا میثم متوجه کامنت  من نشدین فکر کنم ؟
شما خب پارسال وبتون رو  افتتاح کردین درسته ؟ هوم ؟؛ ))
و الان سال 95هستش ؟:دی؛ )))
یکسال گذشته دیگه :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
جا نداره من بیشتر از این بخندم :) هههههههههه ؛ )
آیکن نیشخند از تهران تا محل زندگی اسی جان :))))

پاسخ:
سلـام :)
پس.. وب جدید مبارک :)
امیدوارم اینجا هم به روز اونا دچار نشه :|

+
بله بله.. تازه به نظر من دو سال گذشته.. سال 94 و 95! :))

اوه اوه.. چه نیشخندی... حالا خدا کنه فاصله خیلی زیاد نباشه.. ! :)))
امیدوارین چی ؟o_O

سلام :)
ممنون 


پاسخ:
سلـام :)

امیدوارم اینجا (بلاگ) هم به روز بلاگفا و ... دچار نشه :)
والا من که بیانم قاطی کرده میگه نمیدونم باید رفرش بشه یا کلید کنترل رو بگیرم یه همچین چیزی ولی 
چه فایده من با گوشی میام برای همین نه دسترسی به وب بیان دارم نه هیچی :||
امیدوار باشین :))

+
آقا این آهنگا چی گذاشتین تو این پست های پایین ؟
بنیامین رو منظورم هستش :))
کل نت منو خورد جوری که نتوستم آهنگ جناب پیمان رو دانلود کنم :|
ولی حقیقتش خیلی قشنگ بود ممنون :)

++
یه سوال چه جوری به ذهنتون میاد که مثلا این آهنگ انتخاب کنین یا هر چیز دیگری ؟ 
هوم ؟
سوال عجیب نیست ولی واقعا انتخاب آهنگ بستگی به چند فاکتور داره ! نداره ؟
بابت سوالی که همین الان به ذهنم رسید پیش پیش عذر میخوام :)
ممنون
پاسخ:
اون احتمالا به این خاطره که واسه چندساعت مدیریت وبلاگتون باز بوده.. معمولا هم واسه کسایی که با گوشی چک میکنن وبلاگشونو اتفاق میفته..
در این حالت ها .. دوباره ی صفحه جدید باز کنید و اسم سایت بیان رو وارد کنید و دوباره وارد حساب کاربریتون بشین..

چشب.. امید دارم.. :-))

+
منظورتون از نظر حجم هستش ؟ حجمش 3.8MB هستش.. معمولا حجم کم میذارم واسه دانلود :)
موافقم.. قشنگه :)

++
بله.. به فاکتورهای متعددی بستگی داره.. خودآگاه و ناخودآگاه.. خودآگاهاش که گفتنی نیست.. ناخودآگاهاش رو هم که خودمم نمیدونم چی هستن!:))
در کل دِلیه.. هویجوری....
بابت سوالی که یهویی به ذهن میرسه مگه عذرخواهی میکنن؟؟ :)
خواهش :-)
چشب ؟
از شما بعید بود :دی 
ممنون بابت راهنمایی :)

+
بخاطر حجم نه :)
بخاطر اینکه قشنگ میخونن آدم باهاشون میره :))(آیکن خجالت و از این صوحبتا :دی )

++

نه خودآگاه رو توضیح دادین و  نه ناخودآگاهش رو :||
حداقل ناخداش رو توضیح بدین :)))
دلی ؟
هویجوری ؟ معنی هویجوری چیست ؟

++
نه نمیکنن ولی من عادتمه میکنم :)
ممنون 
پاسخ:
چرا بعید بود ؟ :)
ادبیات روزمره هر از گاهی نیاز به منقلب شدن و جایگزینی داره..
خواهش میکنم :)

+
آهاا.. حالا آدم کجا میره ؟ :))

صوحبت؟ واقعا از شما بعید بود! -_-
(این به اون در ^_^ )

++
خب چون نیازی به توضیح نداره :)
ناخداش هم آدم خوبیه.. فقط یه کم دمدمی مزاجه! :)))
اوهوم.. دلی :)
یعنی همینجوری ;)

++(+)
صحیح.. :)
خواهش میکنم
اگر الان بعنوان یه خواننده یک آهنگ ازتون تو همین پست بخوایم چه آهنگی میذارین ؟:)
میخوام ببینم چکار میکنین ؟:)
فقط چاوشی نباشد :)
ببیزحمت آهنگ تون خوب باشه :)


+
آخه چشب رو شمایی که دارین پست های ادبی میذارن بعید بود :)
حالا من تو عمرم یکبار این شکلی بودم هوم :)

++
ولی نیاز داشت :دی 

+++
بماند ولی جاش خوبه :)

پاسخ:
در قندون .. لب خندونِ عمو پورنگ :)))))))
دارین ذهن خونی میکنید؟!:)
نبود..! چرا چاوشی طفلی اینقدر مخالف داره!:)
چشب(م؟!) :)

+
پست ادبی نمیذارم.. پست میذارم.. بعضیاش اتفاقی ادبی میشن! :)
ضمنا همونطور که گفتم.. ادبیات یه چارچوب قاعده مند خشک و بی روح نیست ب نظرم ! :)

یکبارم یکباره بالاخره:)

++
شما ی حدسایی میزنین .. بعد میخوایین ببینید اون حدسهاتون درستن یا نه؟؟ :)
آهنگای مورد علاقم رو میذارم معمولا.. دلیل خاص آنچنانی نداره...

+++
بله.. :)
من اصلا امشب واحد حدس رسانیم تعطیل شده :)
ذهن خونی ؟
نه به جون بچه ام :)
نه بخدا :)
چاوشی موافق داره ولی من اکثر آهنگاش رو دارم :)

+
ممنون بابت توضیح و آهنگ :)

+++
چی بله ؟:)o_O
پاسخ:
:)

خدا حفظش کنه.. بچتونو :)

منم همینطور.. :)

+
خواهش میکنم.. :)
ولی به دور از شوخی.. اگه بنا باشه آهنگی واسه این پست گذاشته بشه..

+++
جوابِ جواب شما بود.. ی جور اظهار هم نظری بود.. :)
ممنون بابت آهنگ ولی آخه من امشب بهونه گیر شدم آخه اینم شدددد آهنگ؟:|:دی 
وجدانا یکزمانی آهنگ های یگانه دوست داشتم اما الان گوشخراش هستش :)
میشه بگم آهنگ بعدی ؟(آیکن خجالت )

+
ایشالا ممنون 
ولی هنوز نیستش اومد خدا حفظش کند :)

+++
خب میدونم جواب من بود ولی شما چرا گفتین بله ؟ 
این مهم بود ؟:))


+++
اما در پست یه ضرب المثل هست که میگه :
با یک گل بهار نمیشه :)
البته این اون ضرب المثلی که فراموش کردم نیست این همین جوری اومد تو ذهنم :)
 در کل ممنون 

پاسخ:
خواهش میکنم.. عه خوب نبود ؟ :)
بستگی داره کِی آهنگاشو گوش بدین :)
خواهش میکنم..
این ترانه چه ارتباطی میتونه با پست داشته باشه؟!!:)

+++
خودمم الان نمیدونم در جواب چی نوشتم "بله" !:)


+++
خب این ضرب المثل چطوری با این پست ارتباط پیدا میکنه ؟ :)
در کل خواهش :)


سلام 
مثلا آهنگ محسن یگانه رو قبل از شام یا نهار یا صبحانه باید گوش کرد ؟:)
که میگین بستگی دارد کی آهنگو گوش کنیم ؟:)


بعد من گفتم پست ! 
نه کامنت دونی !

++
حالا این آهنگا چه ربطی به پست داشت o_O

++
ربطشو بعدا میگم بعد از گذاشتن پست جدیدتون اگر امشب بزارین :)
ممنون
پاسخ:
سلـام :)
نه.. باید بعد از شام ..قبل از خواب گوش کرد! :)


+
هوم ؟:)
منظورتون اینه که آهنگ رو توی پست قرار بدم ؟

+
ربطش توی بی ربطیش نهفته هستش!:))


+
ایشالا امروز یا امشب شاعرانه جدید رو میذارم :)
شما هم که یه شعر رو یه فصل طول میکشه حفظ کنید!! :))
خواهش :)
سلام 
همینه که هست :)))
من حفظ کنم خیلیه :))))
تازه باید ازم تشکر هم کرد که سعی میکنم که حفظش کنم :))))))))))))
امضاء: باران شیرازو :))))))

+
همین الان :)))))))))))
شب من قطعا نتم پریده :)

++
ربطش تو بی ربطیش نهفته هستش یعنی چه ؟(با لحن مهران مدیری بخونین تو فیلم هاش )

+++
بله تو پست معمولا هر آهنگو میذارن :)
++++
خب قبل از خواب که گوش کردم که :)


پاسخ:
دوباره سلـام :)
دست شیرازی ها رو از پشت بستین حتی! :))
تشکر میکنم که سعــی میکنید(سعی میکنید حالا؟:) ) شعرها رو حفظ کنید :)

+
آخه الان فقط میام و میرم..
اگه تونستم زودتر میذارم :)

++
ها ؟ :))) (با لحن قل مراد خوانده شود لدفا )

+++
خب این وب یه کم غیر معمولیه.. :)

++++
خب پس سوالم رو تکمیل میکنم..
بستگی داره که کی و در چه حالی گوش بدین ! :)
سلام

واقعا چرا ؟ :))

فک میکنم قندی ک توی دهانمونه بخاطر اینکه هر ذره ای ک از چایی میخوریم ی کوچیک از اون قند حل میشه توی دهانمون و شیرینیش برای اون لحظه و اون مقدار کافیه تا کامل حل شه و ت شه و ب زبان ادم هم برمیگرده ک شیرینی ک ب خودش میگیره یا قندی ک بین دندونا میره...
ی سوالیه ک بنظرم خیلی نمیشه نوشت پاسخشو و باید صوتی و رودررو گفته بشه...ولی امیدوارم شما متوجه نوشتم شده باشین ک منظورم چی هس.. :)
پاسخ:
سلــام :)

سوال از ما.. پاسخ از شما.. :)

خب مقدار قند همونه دیگه .. همون قنده که تو چایی حل شده.. کم و زیاد نیست که :)

گفتین "شیرینیش برای اون لحظه..." ..
فکر کنم همینه دلیلش.. وقتی ی مقدار از قنده تو دهنمون حل میشه.. اون لحظه دهنمون احساس شیرینی میکنه و برای مدتی اون شیرینیه حس میشه گرچه دیگه قندی در کار نیست.. یه جور تلقینه شاید یا... ی جور حفظ لحظه ای ی تجریه یا خاطره.. !
پست جدید هم که ندارین :)
میگن چی و قولش ؟:)
می بینم که پست و قول پر ؟:))



+
(من نگفتم معمولیه که شما گفتین غیر معمولیه :|
بنظرم کامنتا رو دوباره بخونین بعد پاسخ بدین بهتره... )

پاسخ:
گفتم امروز یا امشب.. هنوز که شب تموم نشده !
شب دراز است و قلندر بیدار.. D:


+
شما گفتین معمولا...
منم گفتم این وب غیر معمولیه.. یعنی ممکنه لینک آهنگ به جای پست تو لینکدونی قرار بگیره ! :)
استغفرالله از دستجووانای این دوره و زمونه :|:)
من دیگه حرفی ندارم :)
که شب دراز است و قلندر بیدار ؟:))
باشه باشه بعدا این یه قلم جنس محاسبه میشه :))))


+
اوکی توضیحات کامل بود :)
تشکر هم لازم نیست اعدامش میکنم :))))))))

پاسخ:
تمنا دارم.. درس پس میدیم ! :)
کدوم قلم جنس؟ من که خرید نکردم! O_O  :))

+
خدا رو شکر.. :)
عه.. امان از دست علائم نگارشی..! :)
+ مجبورم که باز بگم الان تمام مشکلات حل شده فقط مونده این یکی که البته در صورت حلش هم اضافه میشه به تمام اون مسایلی که وقتی حل شدن هیچ گره ای رو وا نکردن...
پاسخ:
اگه بخوایم این مدلی به مسائل نگاه کنیم که نباید دیگه فکر کنیم!
بعضی از مسائل اگه حل بشن ممکنه اتفاقی تو بزرگ مقیاس نیفته.. اما همین که اون مطلب واسه خودمون حل میشه خودش خیلی مهمه.. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">