روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بهار

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

1394

سال عروس تموم شد!


از قدیم گفتن .. عید واقعی واسه اونیه که پایان سالش رو جشن بگیره .. نه آغاز سالی که از اون بی خبره....


امیدوارم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشین و..  بهار بهتری رو پیش رو داشته باشین :-)

Monkey

ببینید.. شما میفهمید ایشون چیکار دارن؟:/  همینجور زل زده به مانیتور ^_^

mahi

آمد بهار جانها..ای شاخ تر برقص آ...  محسن چاوشی


ب ن :

هفت سین

دوباره سال و ماه و روزی از نو... - احسان خواجه امیری

ب ن 2 :

9

بیت تصادفی :

من هیچ اگر ندارم، زان هیچ نیست ننگم                                         بس نیست اینکه در سر،  سودای یار دارم

سلمان ساوجی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • ۸۱۸ نمایش
  • روزمرگی

خواجه امیری

چاوشی

نظرات (۱۲)

فعلا پیشاپیش مبارک خخخ
پاسخ:
کلـا پیشاپیش مبارک :))
سلام

سال نوتون مبارک و امیدوارم سال فوق العاده خوب و عالی و محشری براتون باشه و ب تمام ارزوها و خواسته هاتون برسین... :)

+مرسی بابت این آهنگ خوشگل...


پاسخ:
سلـام :)

خیلــی ممنونم :)همچنین برای شما سال پر از شادی باشه و به آرزوهای خوبتون برسین :)

+قابلی نداشت :-)
پیشاپیش عیدتون مبارک
امیدوارم سال جدید شاهد بهترین اتفاق ها برای زندگی خودتون وخونوادتون باشین

پاسخ:
ممنون.. همچنین :)
بسی مچکرم .. انشاا... شما هم سال بی دغدغه و آرومی رو پیش رو داشته باشین :)
نوروزتان خجسته باد
پاسخ:
ممنون
نوروز شما هم مبارک :)
منم سال خوبی رو برات ارزومندم
انشالله پر از اتفاقات خوب برامون باشه
پاسخ:
خیلی ممنونم :)

انشاا...
امیدوارم سال خوبی واسه همه دوستان باشه :)
سلام داداش گلم...
مرسی از این که میای وبم..
مفتخر می کنی...
ببخش که دیر جواب می دم شرمنده ی روی ماهتم..
نوروزت فرخنده...
ایشالله در کناره خانواده ی عزیزت روز های خوبو قشنگی رو در سال جدید سپری کنی..
پاسخ:
سلـــام داداش عزیز
خواهش میکنم :)
تمنا دارم.. دشمنت شرمنده..
مرسی.. نوروز شما هم فرخنده و مبارک :-)

ممنون.. همچنین تو ..:) ایشالا امسال تو کارت موفق تر از سالهای پیش باشی و ملودی و ترانه های درجه یک منتشر کنی ;) :)
آقا بده ماچ
مووواجچ موواچ موواچ
سال نوتون مبارک
صد سال به این سالها
نوروزتان پیروز
هروزتان نوروز
شاد باشید برادرذ و تا میتونید حس خوب معطر به ایمان داشته باشید
سبز باشید
پاسخ:
مواااچ موواچ مواااچ :)
ایشالا یه روزی تشریف بیاری اینجا.. عید دیدنی و دیده بوسی;) :))

سال نوی شما هم مبارک :)
همچین واسه شما هر سال بــِه از پارسال..:)

ممنون.. ایشالاا:)
همیشه پر انرژی و پایدار باشید :)
چه سفره هفت سین نازی
عیدتون مبااارک و پز از شادی و عاقبت بخیری
پاسخ:
قابلی نداره :) سلیقه خواهری عزیزه :-)

خیلی ممنون.. همچنین برای شما :)
مرسی مررررسی
ایشالا..آقا من تعارف حالیم نمیشه ها....سرم مث تراختور میندازم پایین میاما خخخ
ولی جدا خیلی دوست دارم ببینمتون..ایشالا در آینده ای نزدیک و دیده بوسی :)

هچنین..در پناه و توکل به خدا عزیدل :)
پاسخ:
تمناا دارم :)

خواهش میکنم.. اگه ترستون از شهرمون ریخته.. حتمـا تشریف بیارید .. منت میذارید :-))
زنده باشید.. تشریف بیارین :)

مرسی.. انشاا...:)
سال نو مبارک :)
پاسخ:
سلـام :)

سال نوی شما هم مبارک :-)
سلام 
سال نو مبارک 
ما که پایان سال 94رو خدا رو هزار مرتبه شکر دو روزش رو جشن گرفتیم :)
یکیش با حضور خونواده های تحت پوشش مون و 54بچه و جشن هفت سین برکت 95رو نمادین گرفتیم :)
دومیش هم با حضور سالمندان بانو در آسایشگاه سالمندان جشن  هفت سین نمادین 95گرفتیم :)


+
میبینم که همتون سفره هفت سین هاتون رو چیدین و عکس گرفتین :)
دست خواهر بانوتون درد نکنه :)
حیف فعلا فرصت نشده عکس هفت سین رو بزارم :)
وقتی وبلاگ آقایون اینکارو میکنن دیگه ما چرا نکنیم ؟:)))
( آیکن چشم هم چشمی :دی)
بنظرم یه مسابقه بزارین که هرکسی نمایی از سفره هفت سین شو بزاره و  بهترین 
چیدمان هفت سین رو انتخاب کنین:)
شما این مسابقه رو بزارین :)
مرسی 
پاسخ:
سلـام :)
سال نوی شما هم مبارک :)
خدا رو شکر که سال شلوغ پلوغ 94تون رو با جشن تموم کردین :)
انشاا... سال 95 خوش یمن و مملو از آرامش باشه واستون :-)


+
بلهه :)
مرسی .. سرتون درد نکنه :)
:| هنوزم دیر نشده :)
وااا! مگه آقایون چه شونه ؟O_o :))))
[حسادت] از نوع زنانه البته D:
والا اینجا که زیاد شلوغ نیست.. فکر نمیکنم زیاد استقبال بشه.. وب اسی خانم پر رونق تر از اینجاست :)
ولی چون امر میکنید.. چشم :-)
تمنا :)

من فقط کارم سبک بشه 
بچشم تبلیغاتشون با من :)
ممنون :)

+
وب شما هم پر رونقه شما اینو بزارین پررونق تر میشه به امید خدا :)
چشمتون سلامت :)
بازم ممنون.
من و حسادت ؟:|
حسودان هرگز نیاسودن :دی 
وقت ندارم جناب آقا میثم :)
ولی من عکس بذارم از شش سین عکس میگیرم چون هفت رو ندارم :دی
لحظه تحویلم متاسفانه عکس نگرفتم بدلیل عمق سوتی من کسی حاضر نشد حتی عکس سلفی از خودش بگیره چه رسد به اینکه از سفره بگیره  :|

++
سلام :)


پاسخ:
ممنون :)
چشمتون بی بلا .. پولم میگیرین بابت تبلیغات؟ :))
خواهش:)

+
چشم.. تا آخر امروز دوستان نذاشتن.. بنده میذارمش:)
سلامت باشین:)
تمنا :)
نه.. منظورم از اون آیکن حسادت خودم بودم.. در جواب آیکن چشم و هم چشمی شما گذاشتم.. جسارت نشه..:)
بله بله :)
خسته نباشین :)
قبول نیست.. از الان یه پوئن منفی از جانب من میگیرین بابت یه سین کمتر! در پی سین هفتم باشید تا امتیازتان کم نگردد!:))
:| :))) تا باشه از این سوتی ها.. عیبی نداره.. سرتون سلامت :-)

++
علیک سلـام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">