روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بهترین فیلم امسال

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ

Film

به نظرتون بهترین فیلم امسال چه فیلمی بود ؟



امسال نتونستم خیلی از فیلم ها رو ببینم و طبیعتا تعداد فیلم های کمتری رو تو لیست آوردم.

لذا فیلم های خوب رو معرفی کنید.. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم! :)


بهترین فیلم های امسال

1.شهرزاد (البته سریاله! :) )

2. نهنگ عنبر

3. لامپ 100

4. آتش بس 2

5. ...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۲۵
  • ۵۵۶ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۱۵)

نهنگ عنبر و رخ دیوانه
پاسخ:
رخ دیوانه هم خوب بود.. هر چند موضوع فیلمش همه گیر نیست.. :)
تو بخش کمدی بدون شک نهنگ عنیر

الیته باید دیه گو مارادونا نیستم و ارغوان ببینم ولی خب بین سه فیلم عقاید ذهن خطرناک من و رخ دیوانه و دردنیای تو ساعت چند است
تو تراژدی من با اختلافی کم عقاید ذهن خطرناک من انتخاب می کنم
تو خارحیا هم بی شک اینتر استلار
پاسخ:
موافقم :)

ارغوان رو ندیدم.. اما من دیه گو مارادونا نیستم جالب نبود:|

عقاید ذهن خطرناک من واسه هومن سیدیه؟؟:)
انتخاب فیلماتون مث داوران جشنواره هاست!:)))

و باز هم انتخاب فیلم 2 سال پیش از جانب پیمان خان!!:))
اینتراستلار واسه 2014 هستش.. اما واقعا خیلی قشنگه :)
دوستانی که ندیدن این فیلمو میتونن از لینکی که تو پست زیر هست .. دانلودش کنن (البته عواقب مادی و معنوی کپی رایت پای خودتونه ها D: )
1
پاسخ:
موافقم .. زیبا بود :)
  • اَسی بولیده
  • شمام زدین تو خط آثار هنری سال !!! :)))
    راستش من هیچ فیلمی ندیدم :دی
    پاسخ:
    اوهووم :) این پست ها واسه اینه که یه آرشیوی از ترانه ها و فیلم های خوب سال 94 رو یه جا داشته باشم و بشه بعدا بهشون سر زد!:)

    خسته نباشین! D:
    یعنی دریغ از حتی یه فیلم؟! :/ :)
    شهرزاد خوبه
    اما یهترین به نظر من  ۱-نهنگ عنبر ،۲-اتش بس ۲ بود ‌

    پاسخ:
    بله.. نهنگ عنبر که عالی بود مخصوصا بازی رضا عطاران :)

    فیلم های تهمینه میلانی رو هم که نمیشه دوست نداشت.. هر چند فمینیست باشه! :)
    ۲
    فقط همونو دیدم
    ولی واقعا خوب بود

    پاسخ:
    موافقم.. فیلم خوبی بود :)
  • فاطمه نظری
  • من هیچکدومشون رو ندیدم
    خخخخ
    پاسخ:
    خسته نباشین :))
    نهنگ عنبر رو وقت کردین ببینیند :-)
  • پیمان کرامتی
  • خب راستش تو فیلمای خارجی هم من خیلی به روز نیستم و بیشتر دنبال فیلم خوبم تا این که بخوام سالش نگاه کنم :دی

    اخه این سه تا واقعا خوب بودن و سخت میشد از بینشون انتخاب کرد
    پاسخ:
    کارتون درسته :) بله.. مهم خوب بودن فیلمه.. سن و سالش مهم نیست!:))

    در دنیای تو ساعت چند است رو نصفه و نیمه دیدم .. رخ دیوانه خوب بود.. عقاید ذهن خطرناک من رو هم هنوز ندیدم :/
    اینایی ک نوشتین هیچ کدومو ندیدم :|

    ولی شهرزاد و واقعا دوسدارم ببینم

    نهنگ عنبر قشنگه؟

    اتش بس و فک نمیکنم خوشم بیاد

    شاید ی چیزایی دیده باشم نگاه کنم بهتون میگمولی شاید یکی دوروز دیگه شاید هم زودتر
    پاسخ:
    عه :)

    شهرزاد خوبه.. مخصوصا که با ترانه های محسن چاوشی همراه شده .. جذاب تر شده!:)

    نهنگ عنبر هم خیلـی قشنگه.. حتما ببینیدش:)

    آتش بس 2 هم خوبه.. بستگی به سلیقه طرف :)

    ممنون.. لطف میکنید :-))
    ترانه های محسن چاوشی و گوش دادم ولی خودشو ندیدم :(
    چشم حتما یا دان میکنم یا میخرم مرسی ک گفتین :)
    اتش بس چون یکشو هم دوسنداشتم الان حس خوبی ب دو هم ندارم :|
    فقط بگین فیلمای ترسناک دوسدارین؟
    پاسخ:
    منم از نزدیک ندیدمش!:| :) کلا کنسرتی هم تا به حال نداشته!!
    خواهش میکنم:)
    اوهووم:|
    یا خداا.. میخواین بترسونیدمون؟! :))) اگه فیلمش خوب باشه.. چرا که نه؟:)
    :|
    :|
    :|
    :|
    منظورم شهرزاده محسن چاوشی و نگفتم :))
    پاسخ:
    آهاا..از اون لحاظ :))))
    خب شما که میبینید با چه کسی طرفید.. منظورتونو واضح بگین دیگه! :))

    شهرزاد رو هم از نزدیک ندیدم! :)))
  • اَسی بولیده
  • یعنی حتی :دی
    البته دوس دارم ببینم مخصوصا فیلمای ایرانی یا خانوادگی رو، ولی گیرمون نیومده :))))))
    پاسخ:
    خیلیم خوب حتی! :))

    خو شما باید گیرش بیارید دیگه!!:)))) دانلود کنید :))
    فیلمای امسالو ندیدم
    پاسخ:
    عه:|
    نهنگ عنبر رو تونستین ببینید حتما.. خوبه :))
    نهنگ عنبر قطعا :)
    و اینکه شهرزاد رو هم خیلی دوست دارم .. اولین باره که توی ایران سریالی به اسن متفاوتی و زیبایی میبینم!امیدوارم از این دست سریال ها و فیلمها زیاد بشه ...
    البته اتش بس هم دوست داشتم :دی
    پاسخ:
    طبیعتا :)
    بله.. واقعا زیباست.. البته مدار صفر درجه هم خوب بود.. اما ممیزی های تلویزیون مانع از اوج گرفتنش میشد..
    آتش بسم خوب بود :)
    سلام
    خب من قرار بود اسم فیلم بگم 

    فیلم Final Destinationو خودم تا چهارش دیدم فیلم قشنگیه ب خصوص 2 ی سرچ بکنین حدودی متوجه میشین در مورد چ موضوعی هس

    یکی هم اینه ک طنزه
    What Happens in Vegas


    فیلم ترسناک هم یکی House of waxمن واقعا از این میترسم :|

    یکی 

    Wrong Turn اینم ی مدلیه :|

    فیلم دیگه هم زیاد میدونم اگر دوسداشتین بگین بازم بگم

    سبز باشید و مانا :)

    پاسخ:
    سلـام :)
    بله قرار بود :)

    بسی ممنون بابت معرفی فیلم ها:-)

    حتما .. اگه بازم فیلم خوب سراغ داشتین ممنون میشم معرفی کنید :)

    سپید باشید و نامیرا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">