روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

کاش .. البته

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ

 کاش من هم بودم آنجا با شهیدان خدایی           کشاید از آنان رسد بر من نوایی

 لیکن این ای کاش ها هست از گلویـم                چون اگــر از دل برآید های و هویـم

 می روم آن رهـ که آنـان رفتـــه بودند                  نه رهـی کآنان ز آن نهــی کرده بودند

 آن شهیدی کآنروز شورید به دشمن                    گر که امروز بــود نبـود افگــــار چون من

 من که امروز خستــه ام از روزگــارم                    مــن که امـروز نـا امیــــــدم میگســـــارم

 کی شوم سردسته ی رندان عالــم؟                   کــی توانـــم سـر به آستــانش رســـــــانم؟

 لیک.. البتــه توانم برکَنم از حـال زارم                   شـــرط آن است که شــــوم ســوی نگــــــارم

 بعد از آن پویم طریق وصـل او را بی تعلـل           شاید او رحمی کند و بشکفم من همچـو یک گل

بازگشت به خویشتن

پ ن :

تاریخ قبلی : 22 آذر 1393


ب ن :

8

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۰۱
  • ۳۶۳ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۱۰)

  • اَسی بولیده
  • شک ندارم سروده ی خودتونه!
    پاسخ:
    چطور ؟ :)
    کاش...
    پاسخ:
    کاش...
  • اَسی بولیده
  • چون میدونم -_-
    پاسخ:
    ممنون بابت دلیلتون :))
  • منوچهر منطق
  • چون یکم گیر داشت...شاید به این دلیل گفتن که سروده خودتونه...
    شاید او رحمی کند و بشکفم من همچو یک گل
    پاسخ:
    اونکه بلهه! خیلی بیشتر از یه کم.. گیر داره وزنش و ... :)

    شاید او رحمی کندُ ....
    چقدر خوشگل بود... :)

    عالی :)

    ببخشین شاعرش کیه؟
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)

    قابلی نداشت :)

    شاعر که چه عرض کنم.. شعر نیست تراوشات ذهن خودمه!
    زیبا بود:)
    پاسخ:
    مچکرم :)
    دلیل نمیشه کوله بار جمع نکین
    مسیر سخته و پرپیچ و خم
    خود بودن سخت
    و موندگاریش سخت تر
    از اشتباه نباید ترسید تومسیر
    اما از بی تحرکیو بی خیالی چرا
    پاسخ:
    از اشتباه نباید ترسید...

    موافقم
    دوست دارد یار این آشفتگی
    کوشش بیهوده به از خفتگی...
    مولوی
  • اَسی بولیده
  • خوشتون اومد چقدر زرنگم؟ :)
    پاسخ:
    بله.. شما نابغه این اصن! D:


    ولی دلیلتونو نگفتین..
    فکر کنم از وزن داغونش.. پی بردین:)))
  • اَسی بولیده
  • دقیقا :))))))
    پاسخ:
    خخخخ
    شمام مثل مادرتون رک هستیناا! (تلمیح به پست پسر زشت>_< ) :| :))))
  • اَسی بولیده
  • بله :))))))
    ولی همین که خودتون به ایراداتش واقفین خوبه :پی
    این پ ن 2 جیگر آدمو کباب میکنه چه کاریه آخه؟ :(
    پاسخ:
    بسی ممنون :)))
    البته از زبون من بخونید.. وزنش هیچ مشکلی نداره.. بستگی به این هم داره که کی بخونه! :))


    کدوم پ ن 2؟:) اون "ب ن" هستش :)
    حرفی ندارم .......... :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">