روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سطحی

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

آدما چقدر سطحی هستن!

سطحی فکر میکنن.. سطحی نگاه میکنن.. سطحی عشق میورزن..


شاید دروغ نباشه اگه بگم.. تا حالا به تعداد انگشتای یک دستم هم.. انسان عمیق ندیدم!sunsetآدما از هم که دور میشن.. سلام سردم به زور میگن ... -یاس



ب ن :


رک‌گویی منافاتی با مهربان بودن ندارد!


ب ن 2 :

اونی که خوشبختت میکنه.. ولله آره تویی... - سینا حجازی

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۰
  • ۷۱۳ نمایش
  • روزمرگی

حجازی

یاس

نظرات (۸)

یعنی ما رو جزو آدمای سطحی میدونی ؟؟؟ :||||
پاسخ:
:)
منظورم آدمای اطرافم بود.. نه دوستای وبیم
شما بزرگواری و عمیییق :-)
  • اَسی بولیده
  • کلا زندگی سطحیه
    پاسخ:
    نه..
    اصلا اینطور نیست.. به نظرم
  • اَسی بولیده
  • منظورم اینه که سطحی میگذره
    پاسخ:
    همینطوره.. سطحی میگذرونیم زندگی رو..!
    فکرکنم مقداری این پست رو با عصبانیت و تعصب نوشتید
    وگرنه ازتون سزاغ نداشتم اینجوری نوشتن
    امیدوارم خوب باشید
    ولی خب شاید ما هم نمیتونیم عمیق نگاه کنیم
    زندگی به شدت نسبیه
    پاسخ:
    نه اتفاقا .. خودم این حرفمو باور دارم! :| :)

    واقعا ؟ منظورم بیان یه خصلت یا ویژگیِ اکثر آدما بود نه اهانت به کسی..

    شکر .. ممنون :)

    همینطوره.. شاید این نظر من نسبت به اطرافیان از درک سطحی من ناشی میشه.. نه سطحی بودن اونا...

    "زندگی به شدت نسبیه"
    ی نظر کلیشه ای راجع به جمله بالا این میتونه باشه ک این حرف که زندگی نسبیه هم.. نسبیه! :)
    صد در صد این هم نسبیه

    ولی نکته مهم اینجاست که
    اگه من با این سنوات متوجه نشم جنابعالی دچار تغییرهایی مقطعی شدید خو دیگه باید برم غاز بچرونم
    البته طبیعیه ها
    به هرحال زندگی اسنسان فرازونشیب زیاد داره
    و تعجبم از مقاومت شماست خخخ
    حساس شده اید و نکته سنج...مثل خیلی وقتها نمی توانید راحت و گذرا ببینید
    این را حس می کنم...چرا؟ احتمالا به من ربطی نداره :دی

    دل می رد زدستم صاحبدلان خدارا
    دردا زرازپنهان خواهد شد اشکارا
    ...
    پاسخ:
    موافقم :)

    خوبه که تغییرهای مقطعی به تغییرهای موندگار تبدیل نشه...

    فراز و نشیب که داره.. البته چه خوبه که هر دوشون به یه نسبت باشن!

    بالاخره مقاومت امر مقدسیه :))

    به شخصه دوست دارم آدما نکته سنج باشن و راحت وگذرا ببینند.. :)

    خواهش میکنم.. اختیار دارین :)

    به چشمت خیره گشتم کز دلت آگه شوم اما
    چه رازی می توان خواند از نگاه سرد خاموشی
    رهی

    +ممنون از حضور و نظرتون :)
  • فاطمه نظری
  • سلام اگه باتبادل لینک موافقیدباعنوان دهکده ی انسانهای خاص لینک ودنبال کنید بعدبگیدلینک ودنبالتون کنم
    پاسخ:
    سلـام

    لینک شدین :)

    + خوش اومدین:)

    این قسمت رُک گویی تازه اضافه شد جناب آقا میثم ؟:))

    یعنی اول نداشت بعد اضافه شد جدی ؟

    ممنون بابت اضافه کردن این بند :)

    پاسخ:
    بله :) قسمت های " ب ن " بعدا اضافه میشن.. :)
    بله.. جدی :)
    خواهش میکنم .. واسه خودم خیلی جالب بود این بند :)
    نخواستیم بذااا بابا باااد بیااااد ^-^
    من عاشق این تیکه شم:)
    پاسخ:
    دلم دل آزااد میخوااد ^_^
    موافقم .. خوبه این تیکش :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">