روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دل ما

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ق.ظ

نگو از ما گذشته دل سپردن

            نگو دیره واسه دل تنگیِ من   

                                                 نگو پیغوم ابرا گریه داره

                                                              نگو دنیا رو عشقم پا میذاره

                                                                                   امون از دل ما دل عاشق ما

امون از دل ما دل عاشق ما

نمیذارم دلم دریایی باشه

             همیشه بنده‌ی تنهایی باشه

                                                  دیگه عاشق نمیشم نازنینم

                                                                 تا وقتی عشق فقط رسوایی باشه

                                                                               امون از دل ما دل عاشق ما

امون از دل ما دل عاشق ما

دل ما طاقت دوری نداره

            اون که جز پیش تو جایی نداره

                                                     چرا میرنجوری قلب اسیرم

       اون که جز پیش تو جایی نداره

                                                                                امون از دل ما دل عاشق ما

امون از دل ما دل عاشق ما . . .

Longway

نمیذارم دلم دریایی باشه.. همیشه بنده تنهایی باشه ... - روزگار

 ب ن : خیلــی زود بزرگ شدی ...

ب ن 2 : مجبور میکنه یه حرفایی رو بزنی که مدتها بعد ....... خودت به خودت لعنت بفرستی... وقتی که دیگه خودش نیست که این لعنت فرستادن ها رو بشنوه!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۰۲
  • ۵۳۱ نمایش
  • روزمرگی

روزگار

نظرات (۹)

  • اسی بولیده
  • این آهنگ که فقط 28 ثانیه ست :|
    پاسخ:
    28 ثانیه؟ :) مطمئنید؟؟
    لینک بالا رو دوباره امتحان کنید..
  • اسی بولیده
  • این بار کامل دانلود شد :)

    قشنگه :,(

    پاسخ:
    خدا رو شکر :)

    :|
    :,(  --->  :*)
  • اسی بولیده
  • آخه خیلی سوز داره :(
    پاسخ:
    موافقم ...
    کلا فازتون این روزها یا پاپ یا شی و هشت
    جوونین و خام خخخ
    پاسخ:
    نکنه اینم شیش و هشت بود؟؟ :)))
    منظورتون از شیش و هشت چه نوع ترانه هاییه؟؟ :*

    حالا شما چطور؟ ماذا فازا؟؟ ;):))
  • منوچهر منطق
  • ریتمش زیاد مهم نی...
    مفهوم و درونش مهمه...
    پاسخ:
    دقیقا :*
    + درون ترانه ؟؟ :)
    نقیییی
    سوززز دارنه
    :)))
    از طرف بابا پنجعلی
    :)
    پاسخ:
    :)))
    خوش اومدی بابا پنجعلی :*)
    سلااام
    چطوری؟؟ :)
    دیگه تو این وبلاگت مطلب نمیذاری جنگ و بحث کنیم؟؟ خخخخ
    پاسخ:
    سلــام رفیق :)

    خوبم.. خوبی ؟ :)

    مگه تو اون وبلاگ بحثی داشتیم؟:| من که یادم نمیاد چیزی !! :)
    خدا رو شکر
    راست میگی خودم بحث مینداختم به حرف میاوردمت! :)))
    پاسخ:
    :)

    :))) میگم که!:)
  • قاب دل من
  • وقتی دیگر نبود
    من به بودنش نیازمند شدم
    وقتی که دیگر رفت
    من در انتظار آمدنش نشستم
    وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
    من او را دوست داشتم
    وقتی او تمام کرد
    من شروع کردم
    وقتی او تمام شد
    من اغاز شدم
    وچه سخت است تنها متولد شدن
    مثل تنها زندگی کردن
    مثل تنها مردن

    پاسخ:
    وقتی او تمام کرد
    من شروع کردم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">