روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

امواج

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ق.ظ

 لبخند زد و دستامو گرفت اما توی خواب                      فردا نشده بیدار شدم بیدار و خراب

 عکسش روی میز باز از روی قاب بیرون اومدُ                دستامو گرفت با هم دوباره رفتیم توی قاب...

 ترسیدم اگه بیدار بشم خوابم بپره                               گفتم نکنه اصلا روی میز خوابم نبره

 تنها روی تخت تنها توی خواب با اون توی قاب              چشماشو که بست قاب از روی میز افتادُ شکست

 بارون میومد پس داد زدم من پشت درم                      خمیازۀ باد آهسته گذشت از پشت سرم

 در وا نشده بیدار شدم بارون میومد                             گفتم نکنه فردا شده و من بی‌خبرم

 بارون میومد پس داد زدم کی پشت دره                       بیدار شدی گفتی نکنه خوابم نبره

 سیل از توی قاب اومد تو اتاق در وا شده بود                 ما غرق شدیم از بس که اتاق دریا شده بود !

 حالا یه نفر این خواب منو تعبیر کنه                     تا ساعتای بی‌خوابی من تغییر کنه . . .

«خواب» - حسین صفا

محسن چاوشی    

sea wave

ما غرق شدیم از بس که اتاق دریا شده بود ... - محسن چاوشی

پ ن :

Wave

آرامش ...:)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • ۷۰۴ نمایش
  • روزمرگی

حسین‌صفا

چاوشی

نظرات (۷)

کلن خواننده خوبیه خوشم میاد از اهنگاش
پاسخ:
موافقم! :)
سلام
خیلی زیبا بود
از عکس این متن خیلی خوشم اومد

چون من پستایی که وصف حالم هست رو غیر فعال میکنم
این پستم رو به خواسته ی شما فعال میکنم
پاسخ:
سلـام
ممنون :)
قابلی نداره :)

خیلی ممنونم :))
از اون پستهای احساسیتون بود

تنها می تونم بیتی بگم از حافظ

درعاشقی گریز نباشد سا و سوز    استاده ام چون شمع،مترسان زآتشم


پاسخ:
از کدوم پست های احساسیم بود ؟؟ :))

ممنون از شعرتون:)
ما را چو شمع باب گداز آفریده اند
یعنی ز مغز نرمتر است استخوان ما ...
بیدل
  • هنوز یلدا
  • میثم خان
    شب بخیر...
    باورتون میشه من قسمت دوم کامنتتون رو ندیده بودم؟؟؟؟
    خیلی شرمنده شدم
    من نه تنها ناراحت نیستم، بلکه خیلی هم خوشحالم که تو وبلاگم احساس راحتی میکنید و با هم صحبت میکنید....
    پاسخ:
    سلـام

    شب شما هم بخیر..

    بله .. باورم میشه! :))
    خواهش میکنم.. این چه حرفیه.. دشمنتون شرمنده

    خیلی ممنونم:)
    صبور باش
    هم حکمت را میفهمی
    هم قسمت را میچشی
    هم معجزه میبینی....
    پاسخ:
    شکست عشق را از صبر بر خود مومیایی کن
    که در کشتی شکستن خضر را درج است حکمت ها...
    صائب
    می دونید ... من باید موج سواری یادبگیرم انگار!
    با تشکر :)
    پاسخ:
    اگه جایی رو سراغ داشتین واسه یادگیری.. به منم خبر بدین..
    با تشکر :)
    از همونا خخخ
    پاسخ:
    از کدوما؟ :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">