روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دو راهی

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ

من از خدامه بمونی کنارم                                 من که بجز تو کسی رو ندارم

من از خدامه که نباشه دوری                               فقط دلم میخواد بگی چجوری ...

من از خدامه که یه روز دعامون                      بره تو آسمون پیش خدامون

به عشق اونکه بعد اون همه درد                         خدا یه بار نگاهیم به ما کرد

 

 

«از خدا خواسته» - مریم حیدرزاده

God .. look

فقط دلم میخواد بگی چجوری ... - مهستی

 

پ ن :

دو راهی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۲۸
  • ۵۰۳ نمایش
  • روزمرگی

حیدرزاده

مهستی

نظرات (۵)

از نحوه پست گذاشتنت خوشم میاد افلین اینجا چ بده نمیشه بهت گل داد خخخخخخخخ

خیلی سخته آدم تموم وقت مراقب خودش باشه تا انچه احساس میکند را نگوید ....
پاسخ:
ممنون :)
اینجا با کمبود امکانات مواجهیم! :)

فکر کنم همینطوره..
سلام
خوبین؟؟؟؟
فوق العاده زیبا بود
پاسخ:
سلـام

شکر.. شما بهترین ؟ :)

ممنون:)
یک دوست داشتن ساده و دیگر هیچ
و البته خانمان برانداز


کسایی مثل کوئیلیو معنای واقعی درد چشیدن..
پاسخ:
وات ؟ :))


موافقم :)
البته مطمئن نیستم که کوئلیو خودش معنای درد واقعی رو چشیده یا نه ؟! :)
بلاتکلیفی خیلی بده...

اما آهنگ مهستی عالیه :)
پاسخ:
موافقم:|

این آلبوم آخرش همۀ ترکهاش عالی بود.. :)
(:

پاسخ:
:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">