روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دریا

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

خسته‌ام، خسته و تنها .. قدمی پیش بیا ساحل دریا.. برسان اون بَلمِ خالی و تنها

شاید آنجا دل من مانده به دریا

موج اکنون زَنَدش سخت به ساحل

دل تنها ...

اون عروس دل من بود .. که بردش دل دریا 

صبحدم سوزش و سرما .. بربود این دل تنها

که ربود از کفم آخر دل افسون شده‌ام .. اون دل دریا

قدمی پیش بیا ساحل دریا .. که روم آن طرف ساحل خشکیده‌ی رویا

به کجا رو بنهم چون که تو اینجایی و آنجا

از افق می‌رسد آن کشتی عشق من تنها

اون لباس تن افسون شده است بر تن دریا

که چو هیچت نکند تن به جز از تن دریا

«ساحل» - علیرضا روزگار

ساحل

آن طرف ساحل خشکیده‌ی رویا ... - روزگار

پ ن :

زندگی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۲۴
  • ۵۲۹ نمایش
  • روزمرگی

روزگار

نظرات (۲)

خب همون اول باید به شاعر بگیم خسته نباشی خخخ
نمیدونم چرا هرچی رفتم جلو ریتمش داشت بندری می شد
ولی خب شعر خوبی داره حداقل
پاسخ:
:))
ریتم آهنگش یا خود شعره ؟ بندررری؟ :)))

موافقم .. فکر کنم شعره یه جوریه که واسه فهمیدنش باید در شرایطی که شاعرش موقع سرودنش داشته.. قرار گرفت.
سلاممممم به سرباز فعال چقد پست گذاشتی تو این چن روز شیطون
چقد فونت نوشتت قشنگه با ورد نوشتی عایا
پاسخ:
سلـام :)

:)) شیطون رو خوب اومدین! :)

ممنون :) بله.. فونتش فکر کنم B Yekan  هستش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">