روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

سلـام

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

بریدن از هر چیزی سخته.. مخصوصا که اون چیز با یه برهه دوست داشتنی از زندگیت مرتبط باشه.. حتــی اگه باعث اذیتت هم شده باشه !

اما گاهی مجبور میشی از اون چیز ببـ ـری . . .
 
مثل داستان ما و بلاگفا !
 
 
پ ن :
 
مــا چـون ز دری پـای کشیـدیـم کشیـدیـم                       امیــد ز هر کس که بریدیـم، بریدیـم
دل نیست کبوتـر که چو برخاست نشیند                      از گوشهٔ بامی که پریدیــم، پریدیــم
رم دادن صیــد خــود از آغـاز غلــط بـود                   حالـا که رماندی و رمیدیــم، رمیدیــم ...
وحشی
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۲۵
  • ۷۲۵ نمایش
  • روزمرگی

وحشی

نظرات (۴)

آخ نگو که اگه دسم بهش میرسید بلاگفا رو خفه میکردمممم
پاسخ:
سلـام

:))
مبارکه وبلاگ جدید:)
پاسخ:
سلـام :)

ممنون :@

سلام صبح تون بخیر :)
ممنون تو کامنت دونی وب یلدا بانو بود :)
ب ن : رسما جمعه کرکره رو میکشم :)
اینجا جواب دادم اونجا رو خیلی شلوغ کرده بودم :)
 میترسم خواننده ها بگن چقدر من اونجا پر حرفی کردم :)ببخشید. 


+
راستی یه سوال :
شما چند ساله وبلاگ نویس هستین ؟
و اسم وب قدیمی تون چی بوده ؟
ببخشید بابت کنجکاویم :) اگر دوست داشتین جواب بدین :)
ممنون 
پاسخ:
سلـام وقتتون بخیر :)
درسته.. :)
ب ن : :///
:)))
خواهش میکنم.. خواننده این حرفو نمیزنن.. :) خواهش میکنم


+
حدود یکی دوساله.. قبلا هم همین اسم رو داشت وبم.. روزمرگی.. منتها تو بلاگفا بود..
خواهش میکنم.. خدا ببخشه :)
فکر کنم شما وب منو با وب یکی دیگه اشتباه گرفتین..:)
اشتباه نگرفتم فقط این پست منو کنجکاو کرد نگران نباشین :)
ب ن : :))))))))))



+
 آقا ب ن سوم پست شاعرانه رو  هنوز نذاشتین ها !!:))
بد عادتمون کردین :|:) آهنگش رو بزارین منتظریم :)
سه شنبه بیزحمت بذارین :)
ممنون


++
خواننده ها حرف میزنن من این موهام تو آسیاب سفید نکردم بلکه تو بلاگستان سفید کردم :)

روزتون خوش :)
پاسخ:
آهاا :) خواهش میکنم :)
ب ن : ^_^


+
:)) چشب(م) D:
تا آخر شب میذارم..
آخر امشب میذارم که ب عبارتی همون سه شنبه میشه.. :)

++
نمیدونم .. هر چی باشه شما چندتا وبلاگ بیشتر باز کردین و کرکره شو دادین پایین ! :))

روزگارتون خوش :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">