روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

با اینا تابستونو سر بکنید...

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵ ب.ظ

یکی از دوستان وبلاگی لطف کردن بنده رو به یه بازی وبلاگی دعوت کردن.. :)

به این صورت که باید در خصوص موارد زیر علائق و پیشنهاداتت رو بگی..

کتاب آهنگ فیلم بازی شعر


علائق و پیشنهاد های من ..

(فقط.. دوستان عواقب مادی و معنوی دانلودها به پای خودتونه ها!:) )

کتاب:

قرآن کریم

رمان کوری - ژوزه ساراماگو

رمان شاهزاده کوچولو  اگزوپری

رمان قلعه حیوانات - جورج اورول

رمان شب های روشن  داستایوسکی

رمان 1984 جورج اورول

و ...

کتابهایی که میتونه واسه همه خوندنی باشه رو نوشتم

بعضیاشونو خودم هنوز کامل نخوندم! :)

 

آهنگ

همه آهنگ های وبم! :) مثل اینجا

آلبوم امیر بی گزند چاوشی

نشونی - یگانه

عشق  گوگوش

شب  اصلانی

کجایی ..  شب سرمه  ..  جدایی  خواجه امیری

طاقت  ..  وقتی رفتم - مهستی

دنیای این روزای من داریوش

محتاج  ..  خدا با ماست  ..  بغض ابی

مهتاب عشق - حمیرا

دلت مثل دریاست  ..  سخته  یاس

گلدون شمعدونی - حجازی

و .....


فیلم

شب های روشن فرزاد مؤتمن .. و اینجا

دل شکسته علی روئین تن

Interstellar – Nolan

The Dark Knight – Nolan

هیس دخترها فریاد نمیزنند - پوران درخشنده


بازی

الان دیگه زیاد اهل بازی نیستم!

بازی مار گوشی های نوکیا ساده .. رکوردم 25000 بوده! :)


شعر

سپهری

دیوان شمس

مشیری

غزلیات وحشی و شهریار و بیدل

و البته..

رهی معیری



+

به رسم این بازی.. از دوستان عزیزم که اسم وبلاگاشون تو ادامه اومده.. برای شرکت تو بازی دعوت میکنم :

آقایون

نقاب سربی  ..  چتر باران  ..  عاشق باران  ..  یهویی  ..  در مسیر ناکجا آباد  ..  همسایه ماه


خانم ها

هنـوز  ..  بوی بهار  ..  قاب دل من  ..  دختری در سرزمین عجایب  ..  طلوع من  .. من لی غیرک .. ایستگاه سراب  ..  پرتقال خونی .. scent written .. دهکده انسانهای خاص و..  یک دیو

خانم باران هم که نیستن :|


ب ن 1 :

ممنون از دوستانی که شرکت کردن و دوستانی که شرکت نکردن! :)

البته هنوز وقت هست.. همیشه وقت هست...


پیشنهادات دوستانی ک تو بازی شرکت کردن..

خانم ها

 من لی غیرک

 یک دیو

 دختری در سرزمین عجایب

طلوع من

 هنـوز

scent written


آقایون

 نقاب سربی

 همسایه ماه

 عاشق باران

هر سه عزیز بالا.. لطف کردن پیشنهاداتشون رو تو قسمت نظرات گفتن.

 چتر باران 

در مسیر ناکجاآباد



مرسی دوستان.. ممنونم از انرژی و وقتی که گذاشتین :-)


ب ن 2 :

Lefthander

23 مرداد .. 13 August  :)

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۷
  • ۱۳۱۶ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۳۵)

  • محمد آذرکار
  • بازی مار...
    فوق نوستالوژی!
    پاسخ:
    موافقم! :))


    +
    سلـام
    خوش اومدین :)
    داشتم اسم ها رو می خوندم به این که خانم ها و آقایون رو جدا نوشتید توجه نکرده بودم! اسم آقایون که تموم شد گفتم اخیییش اسم منو نگفته :))) 
    ولی راستی راستی خوشحال شدم :) 
    مرسی از دعوتت
    پاسخ:
    آخیش گفتنتون موقتی بوده پس :) تازه مهمون ویژه هم هستین ک.. :))
    خواهش میکنم.. خوشحال میشم تو بازی شرکت کنین :)
    مگه یک دیو خانمه؟؟!!! o_O
    من تا حالا فکر میکردم آقاست! البته الآنم که تو ردیف خانمها نوشتینش بازم متوجه نشدم! تا اینکه کامنتشون و دیدم :|
    scent written قبلا تو بازی شرکت کرده!!
    پاسخ:
    بله :)
    اشتباه فکر میکردین! :))
    نمیدونستم ک شرکت کردن.. ممنون ک گفتین :-)
    همه ی دوستان رو که دعوت کردین! کسی واسه ما نموند دیگه!!
    :دی
    پاسخ:
    شما ک بزنم ب تخته بالای 100نفر دنبال کننده دارین فقط! :)
    تازه پیامای اسپمتون هم ک از همه زیاد تره!! (اشاره ب یکی از پست های قبلی وبتون ) :))
    +
    نفرمائین :)
    سلام..

    خیلی ممنونم لطف کردین :)

    همه عالی مخصوصا آهنگا
    پاسخ:
    سلـام :)

    خواهش میکنم.. ممنون از شما :)

    خودمم آهنگارو بیشتر از بقیه(منهای یه استثناء) دوسشون دارم :)
  • شهرام ( ی پدر ) ...
  • سلام

    دقیقا متوجه بازی نشدم...

    پاسخ:
    سلـام پدر عزیز :)

    به اینصورته که .. شما باید بگین که ...
    پیشنهاداتتون در مورد کتاب - آهنگ - فیلم - بازی - شعر به سایر دوستان چی هستش ؟؟
    سلام میثم جان
    ممنونم از دعوتت .. با وقت محدودی که دارم بعید می دونم به این بازی متنوع برسم
    پاسخ:
    سلـام :)
    خواهش میکنم.. هر موقع وقت کردین خوشحال میشم پیشنهاداتتون رو بگین :)
    همیشه موفق باشین و پیروز :)
    سلام چالش خوبیه

    ولی من خیلی وقته کتاب نمیخونم اهل بازی هم نیسم هیچ جورش ولی اهنگ زیاد گوش میدم هر خوانده ای خوب بخونه گوش میدم :(((((((

    شلمنده شدمااااا
    پاسخ:
    سلـام :)
    بله..

    عه :| مشکلی نداره .. آهنگا و فیلمایی ک دوست دارین رو بنویسین :) عبدالمالکی رو یادمه ک دوست داشتین ب خاطر حس ناسیونالیستی تون! :))

    خواهش میکنمااااا
    این چ حرفیه .. سرتون سلـامت :-)
  • شهرام ( ی پدر ) ...
  • رمان : رمان شاهزاده کوچولو  اگزوپری

    آهنگ : کجایی  خواجه امیری

    فیلم : هیس دخترها فریاد نمیزنند - پوران درخشنده

    بازی : الان دیگه زیاد اهل بازی نیستم!

    شعر : دیوان شمس

    پاسخ:
    مرسی از انتخاب هاتون .. :)


    +
    خودتون هم کتاب.. آهنگ .. فیلم .. بازی و شعر پیشنهادی تون رو بگین ..
    مچکر :)
  • فاطمه نظری
  • :)
    پاسخ:
    :)
    سلـام
    ممنون از دعوتتون:)

    کتاب قلعه ی حیوانات رو خوندم چند سال پیش 
    اونوقت چیز زیادی ازش نفهمیدم...
    باید دوباره بخونم!
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)


    :)
    اگه چیزی فهمیدین ازش.. به ما هم بگین :))
    بالای صد نفر؟؟؟ تازه امروز رسیده به صد تا!
    اسپم؟ منظورتون همون رباتای هرزنامه ست؟؟ اتفاقا دوباره امروز 46 تا کامنت برام اومده بود!!
    این چیزا که ملاک نیست، یه سری از دنبال کننده ها که فقط اسمشون تو لیست هست، اصلا حضوری ندارن، اگه هم دارن خاموشه، یه سری از دنبال کننده ها هم کلا وبشون و حذف کردن!!! ولی هنوز اسمشون تو لیستم هست!!!
    پاسخ:
    تازه رسیده ؟! :) اتفاقی دیدم نوشته 100 .. فکر کردم بالای صدتاست!

    هنوزم میاد؟! واسه منم هر از گاهی میاد.. اما در حد یکی دوتا..
    بیایین.. شاهد از غیب (پوشه اسپم) رسید ! 46 تاا کامنت!! :))

    اون ک طبیعیه!:) ولی دوستان غیر مشترک زیادی هستن بالاخره :)
  • شهرام ( ی پدر ) ...
  • سلام پیشنهادات خودم

    رمان : جن ایر ، قلعه الموت

    آهنگ : جدید ... یکی هست پاشایی ، قدیم پشت دیوار شهر از ابی

    فیلم : ایرانی : مارمولک ، معراجی ها خارجی : قدیمی ...1900، مالنا ، لرل هاردی ، جدید دمیج ، ماه تلخ

    بازی : کال آف دیوتی

    شعر : مولانا ، حافظ ، صائب تبریزی


    پاسخ:
    سلـام :)

    خیلی ممنونم ازتون بابت وقتی که گذاشتین .. :)

    قلعه الموت رو لازم شد بخونم!
    مارمولک عـالی بود! :)
    خارجیا هم جالب بودن :)

    +
    مرسی[گل]
  • عاشق باران
  • کتاب فیلم بازی شعر هیچ کدوم .....
    آهنگ های محسن چاوشی 
    پاسخ:
    چ بی حوصله :)
    پیشنهاد آهنگت رو که میدونستم! :) بیشتر کدوم آهنگاش؟؟

    +
    ممنون[گل]
    سلام

    کتابها:
    1- داستان دو شهر _ چارلز دیکنز
    2- شازده کوچولو _ آنتوان دو سنت اگزوپری
    3- سینوهه _ میکاوالتاری - ترجمه ذبیح الله منصوری

    آهنگها:
    1- مرغ سحر - محمد رضا شجریان
    2-آلبوم  for you سلنا گومز
    3- آلبوم گیل لو - زنده یاد فریدون پور رضا
    4- افسار - محسن چاووشی
    5- طهران - محسن نامجو
    6- و آهنگهای مسعود درویش خواننده محبوب گیلانی

    فیلمها:
    1- کازابلانکا
    2- بر باد رفته
    3- مارمولک
    4- در امتداد شب
    5- تایتانیک

    بازی:
    1- پاسور
    2- تخته نرد
    3- شطرنج
    4- منچ

    شعر:
    1- فروغ فرخزاد
    2- اشعار نزار قبانی
    3- شاهنامه فردوسی
    4- اشعار حسین پناهی
    5- اشعار جلیل صفربیگی
    6- اشعار نادر ابراهیمی
    7- اشعار رهی معیری
    8- اشعار فاضل نظری
    9- اشعار هوشنگ ابتهاج
    10- اشعار خودم :)))))

    پاسخ:
    سلـام :)

    کتاب سینوهه واقعا مربوط به هزاره های قبله؟؟

    در امتداد شب همونی بود که داریوش بازی کرده؟؟

    منچ رو یادم نبود.. من استاد منچم!
    البته با دغل بازی :))


    فرخزاد و فاضل دوست داشتنین..
    اشعار خودتونم که عالین :-)

    +
    خیلی ممنون [گل]
  • کارشناس پارت
  • ruzmarregi درود
    مطلب با اینا تابستونو سر بکنید... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

    پاسخ:
    درود بر شما :)
    ! :)
    چشم :-)
  • عاشق باران
  • من بی حوصله نیستم شما زیاد حوصله دارید:))
    همه آهنگاش :)
    آلبوم یه شاخه نیلوفر 
    آلبوم من خود آن سیزدهم
    آلبوم امیر بی گزند
    آلبوم ژاکت
    آلبوم لنگه کفش 
    آلبوم حریص
    و همه آلبوم ها و تک آهنگ ها:)
    پاسخ:
    اینم میشه! :))

    ممنون بابت معرفی آهنگ به خصوص! :))
    پاروی بی قایق و پرچم سفیدش هم قشنگ بودن..
    دقیقا، مربوط به فراعنه مصره
    در امتداد شبو گوگوش بازی کرده
    اشعار منو شوخی کردم رفیق

    پاسخ:
    احساس میکنم قلمش جدیده هر چند ک در مورد دوره فراعنه نوشته شده.. شایدم ترجمش اینجوریه

    بله رفتم دیدم .. بازیگرش کنگرانی بود.. با فریاد زیر آب اشتباه گرفته بودم!:)

    ولی من جدی گفتم..
    :)
    ممنون از دعوتتت و این که من لایق دونستی که دعوت کنی
    قبلش بگم که چندوقته همچین مسابقه ای با ظاهر متفاوت تر تو ذهنم
    الان که دیدم گفتم الان میگی کپی برداری کردم خخخ
    دیر جنبیدم..ولی خب راش میندازم خخخخ
    واسه همین بااجازت من تو مسابقه شرکت نمیکنم چون مقداری لو میره خخخ
    البته ذهنمم یکم مشغول
    البته اگه یکم خودم جمع و جور کردم حتما با استیاق میام و شرکت میکنم ولی بیشتر از لو رفتن...عدم تمرکز ذهن
    واسه همین هم اون مسابقه هنوز راه ننداختم
    بازهم مرسی از دعوتت

    پاسخ:
    خواهش میکنم پیمان خان.. :)

    نه دیگه.. حتی شبیه اینم باشه.. از نظر من کپی برداری کردی! P-:

    هر جور صلاح میدونی.. اگه جوابات لو نمیرن اینم شرکت کن..
    وگرنه مسابقه کپی برداری شده‌ت! رو راه بنداز.. :))

    +
    الهی ذهن و فکرت همیشه ب دور از تشویش باشه و متمرکز..
    قالب وبلاگتم مبارک..ولی قبلی بهتر بود خخخ
    پاسخ:
    ممنون..
    مچکر از نظرت :))
    کلا از قالبای اینجا خوشم نمیاد.. قالبای بلاگفا رو هم نمیشه اینجا آورد...
    پیشنهاد های خوبی بود خصوصا اهنگ ها.
    تشکر
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    خواهش میکنم.. قابلی داشت :)
    ممنون.. شما هم موفق باشین
    یا علی با بچه هاش :-)


    +
    سلـام
    خوش اومدین
    شما هم تو این دوره همی شرکت کنین :)
    سلام دوسته گلم..
    مرسی از دعوتت..
    من انجامش دادم گذاشتم تو وبم البته سه روز پیش..
    ممنون که لایق دونستی ..خیلی گلی
    پاسخ:
    سلـام رضا جان
    خواهش میکنم :)
    ببخشید حواسم نبود اصلا :/
    قربونت.. خوشحالم از اینکه وقت گذاشتی و شرکت کردی:)[گل]
    فقط به خاطر گل روی شما!! :دی
    پاسخ:
    ممنون :)
    شرکت تو مسابقه رو میفرمایین؟
    سلام.. دوسته گلم..
    خواهش وظیفه بود..
    اره شب های برره رو 4 دفعه دیدم..خخ
     فیلم ناهمتا از رمان ورونیکا رراف برگرفته شده همون رمان نا همتا..
    نمی دونم فیلمش رو دیدی یا نه واقعا فوق العاده است رمانش هم همینطور ..
    بهت پیشنهاد می کنم حتما  بینی خیلی زیباست..
    پاسخ:
    سلــام :)
    لطف کردی.. ممنون
    میدونم خیلی ارادت داری ب مهران مدیری :)
    ایشالا میخونمش.. اصن پیشنهادهای دوستانو نگه داشتم ک سر فرصت بخونمشون!:)
    مچکر بابت پیشنهادت[گل]
    سلاااااااااام
    مرسی 
    داداشی من چپ دستم مرسی بابت تبریک
    راستش چون کم فرصت میکنم سربزنم  واقعا شرمندم به همین خاطر نمیتونم کسی رو دعوت کنم
    پاسخ:
    سلـــام :)
    عه .. شمام چپ دستین ؟ :) تمنا
    خواهش میکنم.. همین ک شرکت کردین لطف کردین :-)
    ممنونم میثم جان
    خیلی لطف داری
    پاسخ:
    خواهش میکنم..
    من از شما ممنونم :-)
    بله!

    شما هم چپ دستین نکنه؟!
    پاسخ:
    تمنا دارم :)

    معلوم نیست ؟ :))
    شمام چپ دستین ؟ :)
    روز چپ دست ها22مرداد بودها!
    پاسخ:
    بین علما اختلافه! :)
    ولی فکر کنم 23مرداد درست تره.. چون ویکیپدیا(انگلیسی) هم 13اوت رو اعلام کرده..
    عمر سایت 333روز
    از زیباترین عدد ها :) هیشکی حال منو نمی فهمه! من با دیدنش چیزی نمونده اشک بریزم!  
    یعنی توی این روز بلاخره لوازم مخصوصشون رو می خرن؟!  مثه صندلی چپ دستی، مثه کاردهایی که دو طرفشون قابل استفاده باشه و ماوس چپ دست ها و...
    تبریک خشک و خالی آخه به چه درد می خوره!؟
    پاسخ:
    اوهوم :)
    از زیبا ترین عدد ها؟! چطور؟ :)

    واقعا! باید وسایل مخصوص چپ دست ها باشه همه جا.. مخصوصا صندلی.. تو امتحاناتی مثل کنکور.
    ب شخصه ضرر کردم ب همین خاطر! :)
    33 عدد مورد علاقه مه، اصن یه جور عشقه :)
    بله واقعن
    پاسخ:
    ایشالا که یادآور اتفاق خوبی باشه واستون :)

    اوهوم :| :)
    واقعا؟؟ عجب!!
    نه بابا من راستی ام :))
    پاسخ:
    منظورتون اختلاف بین علماست ؟ بله واقعا :)

    من چپی ام! D:
    نه منظورم چپی بودنتون بود :دی
    پاسخ:
    آهاا.. :)
    اونم بله واقعا! :))
  • فرید صیدانلو
  • من توسط دیو جان دعوت شدم
    دنبال کردم ریشه دعوتم شمایید :دی
    خوشحال میشم بخونید :)

    پاسخ:
    چشم.. حتما میام میخونم :)

    ممنون از حضورتون :-)
    چه خوب :)
    پاسخ:
    خوبی از خودتونه :))

    شما هم پیشنهاداتتون رو بنویسین :)

    +
    سلـام
    خوش اومدین :)
    عععععع بنده الان دیدم من رو هم دعوت کرده بودید :)
    من قبلش شرکت کرده بودم :)
    اما بازم ممنون تابستون هم تموم شد :)
    http://bom-7.blog.ir/1395/05/14/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%88-%D8%B3%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%8C%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D9%87%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D9%88-%D8%AE%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85
    پاسخ:
    اتفاقا وبتونم اومدم دعوتتون کردم.. فرمودین ک قبلا شرکت کردین :)

    خواهش میکنم.. هنوز چند روزی مونده :) پیشنهادات برای تمام فصول بود! :)
    ممنون بابت لینک..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">