روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

زیباترین ترانه امسال

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

notes

به نظرتون زیباترین ترانه امسال چه ترانه ای بود؟


زیباترین ترانه های امسال (از نظر من)

1. حضوری اتفاقی   گروه چارتار

2. کجایی   محسن چاوشی

3. به رسم یادگار   محسن چاوشی

4. بید بی مجنون   محسن چاوشی

5. عاشق که بشی –  معین

6.  مادر   سالار عقیلی

7. ثانیه   احسان خواجه امیری

8. تو شادی با اون   احمدرضا شهریاری

9.  ستاره   سینا حجازی

10. بازی   مجید اخشابی

11. قلاش   محسن چاوشی

12. زندگی کن   علی زندوکیلی

13. ثانیه ها   امین بانی

14. حال نامعلوم   محسن چاوشی

15. قطره های باران   علیرضا قربانی

16. افسار   محسن چاوشی & سینا سرلک

17. برخیز   سینا سرلک

18. زن معمولی   سینا حجازی

19. من عاشقت شدم - مهدی یغمایی

20. ماه پیشونی - محسن چاوشی

21. ....


و ...

1. آسمان هم زمین میخورد  گروه چارتار

2. موج اشک   سالار عقیلی

3. کوچه های عاشقی   سینا سرلک

4. مسیر   سیاوش قمیشی

5. درکم کن   محسن یگانه عزیز

6. کیستی؟   فرامرز اصلانی

7. تنها که میشی   علی لهراسبی

8. آرامش محض   علیرضا روزگار

9. کجا میری  محمد علیزاده

10. حسرت   سیاوش قمیشی

11. سکوت   بابک جهانبخش

12. مثل همه   بابک جهانبخش

13. بهت قول میدم   محسن یگانه

14. این روزا  رضا یزدانی

15. به کسی چه   بابک جهانبخش

16. همخواب - محسن چاوشی

17. تبریک - علیرضا روزگار

18. ...


+ ممکنه بعضی از ترانه ها واسه امسال نباشن..

اگه دوست داشتین.. ممنون میشم این لیست رو با معرفی ترانه هایی که به نظرتون قشنگن تکمیل کنید.. لزومی هم نداره که واسه امسال باشه! :)


آلبوم های زیبای چند سال اخیر

1. نه فرشته ام نه شیطان   همایون شجریان ( با اختلاف خیلی زیاد نسبت به بقیه در صدره!)

2. پائیز تنهایی   احسان خواجه امیری

3. وقتی به تو فکر میکنم   امین حبیبی

4. عاشقانه ها   خواجه امیری

5. من خود آن سیزدهم  محسن چاوشی

6. رگ خواب   محسن یگانه

7. جان جوانی - ابی

8. جاده میرقصد   گروه چارتار

9. پاروی بی قایق   محسن چاوشی

10. مدارا  شهرام شکوهی

11. حریص  محسن چاوشی

12. ...


++ راستی. خواننده مورد علاقه شما کیه ؟ :-)


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۲۳
  • ۱۱۴۱ نمایش
  • روزمرگی

نظرات (۲۴)

خب خیلی اهنگهای دیگه هم میتونه باشه تو این لیستتون
از جمله عاشقتم از رضا صادقی
ولی در کل نمیتونم دقیق بگم چون خیلی از اینارو و خیلی از خیلیارو گوش ندادم نمیتونم بگم
ولی فکر می کنم کجایی محسن چاووشی همه گیر تر باشه و محبوبیت بهتری داشته باشه
خودمم خیلی دوستش دارم

اما خب جدا از اینا راستش خیلی نمیتونم نظر بدم چون بیشتر فازم خارجگینیه خخخ
پاسخ:
مثلـا ؟ :)
این آهنگ صادقی خیلی زیباست.. اما واسه سال 92 هستش.
حتما نباید یکی از اینا رو انتخاب کنید.. این ترانه ها از نظر من قشنگن.. ممکنه نظرامون با هم فرق داشته باشن :)
موافقم.. :)
منم همینطور


خارجگینیه؟!:))
خب مشکلی نداره.. زیباترین ترانه ای که سال 2015-2016 شنیدین چی بوده؟ :)
این ترانه ها هم اکثرا پاپ هستن.. وگرنه ترانه های فارسی رپ و راک خوب.. کم نداریم!:)
اوم زیاد اهل آهنگ نیستم ولی عاشق که باشی آقای معین زیبا بود:)



پاسخ:
موافقم .. قشنگ بود :)
خواننده مورد علاقه من چاوشی  و قمیشی تو ایرانیا و inna و rihanna و Eminem تو خارجیاس

چارتارم خوبه
پاسخ:
چاوشی و چارتار رو موافقم :)
قمیشی هم خوبه..
خارجی گوش نمیدم زیاد:|
سلام
اوفففف چ سوال سختی :))

میدونین من ب اسم کمتر میشناسم باید اینایی ک گذاشتین همه رو گوش کنم تا ببینم چی بوده تا اهنگ و انتخاب کنم :دی

ولی خواننده ی مورد علاقه خیلیا هستن :
سیاوش قمیشی
ابی
بعضی اهنگای گوگوش
هایده
مهستی
استاد محمدرضا شجریان
همایون شجریان مخصوصا اهنگ چرا رفتی
احسان خواجه امیری
محسن چاوشی
بعضی اهنگای حمیدعسگری
بعضی کارای امین حبیبی مهدی احمدوند محسن یگانه محمدعلیزاده و یعالمه های دیگه :))

چقدر سوال سختی بود :|
پاسخ:
سلـام:)
چراا؟!:))

خب حتما نباید از بین اینا انتخاب کنید که.. اینا منتخبای من بود.. شما هر ترانه ای رو که دوست دارید رو معرفی کنید.. ترجیحا واسه امسال :)

چه لیست بلند و بالایی :))
کار همشونم عالیه واقعا:-)

سخت نبود که.. خودتون سختش کردین :)
سلام
زیباترین اهنگ امسال: کجایی وبه رسم یادگار وافسار( هر سه شونو دوس داشتم ودارم)
البوم نه فرشتم نه شیطان انصافا خیلی زیبا بود
خواننده مورد علاقم : زنده یاد مرتضی پاشایی،میثم ابراهیمی،محسن چاووشی وارمین2afm

پاسخ:
سلــام :)

چاوشیست هستین پس!! :))

خیلــی .. انتخاب اشعار جناب شجریان بزرگترین نقطه قوت اون آلبوم بود.. البته در کنار گروه موزیک آلبوم

بعضی از آهنگای پاشایی که فکر کنم واسه همیشه تو یادها میمونه.. روحش شاد :| :)

سلام

++

چاوشی،خواجه امیری، علی زند وکیلی ، چارتار، رضا یزدانی ،(مجید اخشابی بخاطر اینکه مادرم صداشو دوست داشت ) سینا حجازی بعضی از آهنگاش :) و...

قدیمی هام مرحوم عبدالهی و پاشایی بعضی از آهنگاش،مرحوم ایرج بسطامی بخصوص

گل پونه اش :)


پاسخ:
سلـام :)

خواننده های خوبی رو نام بردین :)
گل پونه های مرحوم بسطامی که معرکه ست...
اااا  پس چرا نامردا به من جدید قالب کردن خخخ

البته خداییش من تو کار پپ نیستم چه برسه که بخوام بدونم مال امسال هست یا نه خخخ چاووشی هم دیگه انقدر پیچید فهمیدم
خارجیشم بیشتر همین
اما اگه بخوام بگم یکاهنگ خوب راک و متال
killlpop از slipknot
پاسخ:
کدوم نامردا؟؟ خخخخ

بله.. متوجهم :)
تو کار پاپ نیستین که آهنگای دهه های گذشته رو به عنوان پیش درآمد 95 قالب میکنن بهتون دیگه!:)))

ممنون بابت معرفی آهنگ :)
سلام

فقط محسن یگانه عزیزه ؟؟ :))

خواننده های مورد علاقه من چاوشی، فلاحی، جهانبخش، خواجه امیری و صادقی و ... هستن
ترانه هم، کجایی چاوشی عالی بود
خودت چطور؟ ;) کدوم ترانه و خواننده رو دوست داری؟؟ :)
فکر کنم یگانه عزیز رو دوست داری!! ^_^
پاسخ:
سلــام رفیق :)

:)) همه خوبن .. ولی محسن عزیزه.. چون با ترانه هاش بزرگ شدم ! :-)

بهه .. فکر میکردم سنتی پسند باشی :))

موافقم :)

ترانه که .. حضوری اتفاقی معرکه بود .. کجایی و به رسم یادگار هم خیلی خوب بودن.. بقیشم نوشتم دیگه خودت برو بخون خو! :)
خواننده هم.. یگانه (هرچند مدتیه افول کرده :/ ) .. چاوشی.. فرامرز اصلانی.. فروغی.. شادمهر.. خواجه امیری.. کم و بیش ابی و...
زیاد دربند خواننده نیستم .. هر کسی که انتخاب شعرش و ملودیش قشنگ باشه خوبه :)

اووففف ^_^
تیکه میندازی! >_-
سنتی دوست دارم. اما ترانه های انتخابیت پاپ بود اسم این خواننده ها رو گفتم

حالا چند تا از اون آهنگا که باهاش بزرگ شدی رو بگو بریم گوش گنیم!:))
پاسخ:
خیــر! D:
ممنون جنابِ هماهنگ!!:))

زیـــادن .. :)
پای من جوونیتو هدر نکن - نشونی - بنویس - غربت من - بمون - گناهی ندارم و.......
  • نویسنده عشق
  • نظری ندارم :| وقت نمیکنم زیاد گوش بدم :|
    اونایی هم ک گوش میدم نبدونم مال چ سالبه  :)
    اونی که بهتر باشه بهش جایزه میدین :| منم شعر میخونما :| جایزه منم بدین :|

    پاسخ:
    توصیه میکنم تو اوقات فراغتتون حتما موسیقی گوش بدین .. خوبه :)
    خب چی گوش میدین ؟:)
    جایزه که تشویقش میکنیم :)) شعر میگین یا خودتون میخونید؟؟ چشم.. حالا چه جایزه ای میخواین؟:)
    من آهنگ "کجایی"  رو خیلی دوس دارم...
    آهنگ "یه مردی" از ابی رو هم خیلی دوس دارم....

    کلا امسال آهنگهای خیلی قشنگی اومد.



    پاسخ:
    کجایی خیلی طرفدار پیدا کرده ها:))

    خیلـــــی زیباست اون ترانش.. کلا اون آلبوم ابی خیلی زیبا بود
    یادم رفته بود بنویسمش! :)

    موافقم .. سال موسیقایی خوبی بود :-)
    بغض دریا از عارف رو هم دوس دارم خیلی
    پاسخ:
    نشنیده بودم.. قشنگ بود :)
    ممنون که معرفی کردین :-)

    تنهایی گاهی یه مرزه .. بین آزادی و زندون...
  • اَسی بولیده
  • آهنگ احسان خواجه امیری که واسه تیتراژ برنامه ماه عسل امسال بود: هر شب دلم دریای آتیشه
    آهنگ دریا از ستاک
    خواننده ی مورد علاقم:
    اون ور آبیا :دی
    شادمهر عقیلی
    سیاوش قمیشی
    کامران و هومن
    این ور آبیا:
    مرتضی پاشایی
    محسن چاوشی
    بنیامین بهادری
    بقیه هم بعضی از آهگاشون و دوس دارم
    پاسخ:
    عه.. چرا این آهنگ احسان رو یادم رفته بود؟!! :|
    قشنگ بود آهنگ رستاک :)

    کامران و هومن گفتین.. یاد اون پستتون و ترانشون افتادم !:)))

    مرحوم پاشایی انشاا... آمرزیده شده باشه ....
  • اَسی بولیده
  • خب چون مورد علاقم هستنه که اینقدر رو ترانه هاشون دقت دارم دیگه ;)
    آمین...
    پاسخ:
    بله بله :)
    البته این عزیزان ترانه های جالب انگیزِ اون مدلی کم ندارن D:

    آمیـن...
  • اَسی بولیده
  • مثلِ؟؟؟
    پاسخ:
    شعر باید خودش بیاد! :)))

    اوه اوه .. خشن بود کامنتتونا :/
  • اَسی بولیده
  • :|
    0_o
    پاسخ:
    چه شد؟!:| :)
    -_-
  • اَسی بولیده
  • نه بابا چه خشونتی؟ :))
    مگه قراره از خودتون شعر بگید که باید خودش بیاد؟؟؟
    پاسخ:
    عه:) پس وضعیت سفیده خدا رو شکر ! :))

    نه باو.. یه قسمت از ترانه این بزرگواران بود:)
    الان که فکر میکنم.. شما هم همین ترانه رو تحلیل کرده بودین انگار .. درسته ؟؟:))
    بله.. همین بوده که!!:))))
  • اَسی بولیده
  • آره ها :)))))))))))))))))))))))))
    خیلی باحال بود :)))))))))
    وضعیت سفید؟؟ خو تقصیر خودتونه که همیشه با من بحث میکنید :/
    پاسخ:
    :)))))
    خعلــی :) :| :))

    من و بحث؟ :/ -_-
  • اَسی بولیده
  • عه عه عه !!!!!!!!!!
    ببین چطور تو شب روشن زیر حرفشون میزنن O_O
    پاسخ:
    :)))
    اون قول معروف رو فراموش کردین که میگفت.. "همینه که هست" ؟؟ D:
  • اَسی بولیده
  • عجبا ...
    حالا کی دست پیش و گرفته؟؟؟؟
    پاسخ:
    اینی که گفتین.. "دست پیش و گرفته" چی هست؟؟O_o
    من که تا حالا نشنیدم! -_-
  • اَسی بولیده
  • :)))))))))))))))))
    سنگ پای قزوین چی؟؟؟ میدونین چیه؟؟؟ شما که خودتون قزوینی هستین P:
    پاسخ:
    -_-

    بله.. نوعی سنگ آذرین هست!
    با توجه به اینکه قزوین فعلی قبلا دریا(چه) ای به اسم کاسپین بوده.. این احتمال وجود داره که فوران آتش فشان در این جغرافیا زیاد بوده باشه و سنگ های آذرین به این صورت شکل گرفته باشن و به همین دلیل قزوین دارای منابع غنی سنگ آذرین و به تبع آن سنگ پا باشه

    سوال دیگه ای داشتین در خدمتم! ^_^
  • اَسی بولیده
  • من در همین لحظه از همین تریبون اعلام میکنم که ضرب المثل (رو که نیست، سنگ پای قزوینه!) کاملا ریشه ی علمی و تاریخی داره و دقیقا از قزوین گرفته شده و همچنان هم با تاریخ قزوین پیش رفته و نمو کرده :|||
    پاسخ:
    اشتباه نکنید ..
    تنها قسمت دوم این ضرب المثل مربوط به این منطقه هستش..
    قسمت اول مربوط به مردمان سایر مناطق هست که رویی همچون ... دارند :) .. که آن رو را، به سنگ پای قزوین که هیچگاه سائیده نمیشه شباهت میدهند

    توصیه : لطفا قبل از استفاده از ضرب المثل از لایه های معنایی و کاربردی آن مَثَل مطمئن شوید!  ^_^
  • اَسی بولیده
  • واقعا سنگ پای قزوین جلوی شما کم میاره! دیگه چه رسد به من :|
    پاسخ:
    یعنی جلوی شما حتمنِ حتما کم میاره؟؟! :)))))))))))
  • اَسی بولیده
  • عجب بد جنسی هستین آقا میثم :)))))))))))))))))))))))
    این آهنگ عارف که یلدا جان معرفی کردن چقدر قشنگه :(
    پاسخ:
    بدجنس :/ تمنا دارم:))

    بله.. خیلـی قشنگ بود...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">