روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

...الهــــی.. گـاهـــی نگـاهــی

روزهـــ...ـا

همین یک لحظه را دریاب
که فردا قصه‌اش فرداست...

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

زندگی

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

زندگی پس از زندگی...

عنوان برنامه ایه که تو ایام رمضان از شبکه ۴ پخش میشد.. و خب موضوع برنامه هم همونطور که تقریبا از اسمش معلومه به تجربه بعد از مرگ برمیگرده، البته از زبان کسایی که تجربه مرگ موقتی داشتن(مشابه کسانی که به کما میرن و یا ایست قلبی و... دارن).

نکته جالب توجه این برنامه این بود که غالب افرادی که این تجربه رو داشتن، اون طرف رو جذاب تر از این زندگی فعلی عنوان میکردن.

از اونجایی که همه این آدما معصوم نیستن، میشه یه برداشتی کرد و اون اینکه عالم بعد از مرگ به اون وحشتناکی که ترسیم کردن نیست....

God .. look

نمیدونم شایدم باشه... باید تجربه کرد!

 

+ چند وقت پیش دوستی جلسات مربوط به یه کتابی در این زمینه رو معرفی کرده بود. اونم بد نبود..

کتاب آن سوی مرگ(لینک)

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۰۲
  • ۳۶۷ نمایش
  • روزمرگی

کتاب

نظرات (۵)

من این کتابو خوندم عالیه...کتاب سه دقیقه در قیامت هم در این بارس...

پاسخ:
من کتابشو نخوندم..
ممنون بابت معرفی..:)

+ خوش اومدین:-)

من عمیقا از مرگ و قبر میترسم :(

کاش واقعا انقدر که بهمون گفتن ترسناک نباشه.(

 

+ نمیدونستم کسی شبکه‌ی ۴ می‌بینه :))

پاسخ:
ترس رو که همه دارن بالاخره...
اگه ندیدین، یکی دو قسمتشو ببینین..:)

+من جزو فرهیختگانم!:))

نه ندیدم، حتما یه نگاه میندازم :)

 

+ چون ۴ می‌بینید من کاملا تایید میکنم :))

پاسخ:
خیلیم خوب.. :)

+ حالا ب دور از شوخی.. ب نظرم معدود برنامه های جالب تلویزیون تو شبکه چهاره..

خب چرا برنامه به این خوبی رو گذاشتن شبکه چهار که هیچ کس از وجودش خبر نداشته باشه:))

 

 

حس میکنم به همون وحشتناکی ای هست که میگن...

پاسخ:
منم دیر گفتم که دلتون بیشتر بسوزه! :))

پس یکی دو قسمتشو ببینید...
من فکر میکنم تو اونور حسرت غلبه داره به بقیه حسها..

پارسال کتاب آن سوی مرگ و چند تا کتاب دیگه  رو میخواستم در روزهای پایانی تهران موندنم برم میدان انقلاب بگیرم که از بدشانسیم متاسفانه بخاطر شلوغی اون روزها و  بسته شدن اون مسیر توسط مامورین نظامی و ... دیگه هیچی،  نرفتم :|

الانم که کروناست و نمیشه برم سفر !

ولی امیدوارم در آینده ی نه چندان دور این کتاب رو  و کتابهای که قرار بود بگیرم رو بخرم و بخونم.

 

 

سلام

تو ماه رمضان خیلی کم اصلا وقت میشد تلویزیون نگاه کنم !

 

ولی بنظر منم اون دنیا اونجور که به ما نشون دادند نیست :)

حداقل من که یکبار اونجا (یه بخشی از اونجا ) رو دیدم میدونم چی به چی بوده و هست :)))))

 

 

+

 

با تاخیر عیدتونم مبارک

 

پاسخ:
سلاام:)
ک هر چ زودتر بتونید دوباره برید و کتابای مورد علاقتونو بخرید... ایضا همین کتاب رو..:)

حالا چطوری بوده اون طرف؟؟

ممنون.. عید شما هم مبارک..:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">